Regulamin wynagradzania pracowników Uniwersytetu Gdańskiego
Zarządzenie nr 108/R/23 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 2 października 2023 rokuw sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników Uniwersytetu Gdańskiego
Na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742 ze zm.) z uwzględnieniem art. 77² § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. ‒ Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) oraz § 34 ust. 2 pkt 22 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 r. (ze zm.) – zarządza się, co następuje:
§ 1.
W Regulaminie wynagradzania pracowników Uniwersytetu Gdańskiego stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 25/R/20 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 17 marca 2020 roku (ze zm.) dodaje się § 24a w brzmieniu:
„§ 24a.
1. Pracownik może otrzymać nagrodę okolicznościową w przypadkach uzyskania przez Uczelnię na ten cel środków finansowych z budżetu państwa.
2. Zasady przyznawania nagród okolicznościowych każdorazowo określa komunikat ministra właściwego ds. szkolnictwa wyższego i nauki oraz porozumienie zawarte ze związkami zawodowymi działającymi w Uczelni.”.
§ 2.
Ujednolicony tekst Regulaminu Wynagradzania pracowników Uniwersytetu Gdańskiego, uwzględniający zmiany, o których mowa w § 1, stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Z uwzględnieniem art. 772 §§ 1, 4 i 6 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. ‒ Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) zarządzenie wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania go do wiadomości pracowników w Biuletynie Informacji Publicznej UG.
Rektor
Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Piotr Stepnowski , czł. koresp. PAN
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Zarządzenie w wersji do druku | 69.32 KB |
Regulamin wynagradzania pracowników UG TJ 2023 | 319.82 KB |