Zarządzenie nr 36/R/07 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 6 czerwca 2007 rokuw sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim
uchyla
Na podstawie § 20 rozporządzenia MENiS z dnia 2 listopada 2006 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. Nr 149, poz. 1233) oraz § 17 rozporządzenia MENiS z dnia 25 maja 2005 roku w sprawie warunków i trybu organizowania, prowadzenia i odbywania studiów doktoranckich oraz przyznawania i zwrotu stypendiów doktoranckich (Dz.U. Nr 115, poz. 964) zarządza się, co następuje:
§ 1
Wysokość opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim wynosi:
1. za wydanie legitymacji studenckiej 5 zł;
2. za wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej 17 zł;
3. za wydanie indeksu 4 zł;
4. za wydanie dyplomu ukończenia studiów 60 zł;
5. za wydanie dokumentu stwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych 30 zł;
6. za wydanie dodatkowego odpisu dyplomu w tłumaczeniu na język obcy 40 zł;
7. za wydanie legitymacji uczestnika studiów doktoranckich 10 zł;
8. za wydanie świadectwa ukończenia studiów doktoranckich 30 zł.
§ 2
Tracą moc zarządzenia Rektora UG nr 25/R/05 z dnia 18 sierpnia 2005 roku w sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim oraz zarządzenie nr 26/R/05 z dnia 6 września 2005 roku w sprawie zmiany zarządzenia UG nr 25/R/05.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. UG, dr hab. Andrzej Ceynowa
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
![]() | 82.16 KB |