Zarządzenie nr 26/R/05 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 6 września 2005 rokuw sprawie zmiany zarządzenia Rektora UG nr 25/R/05 z dnia 18 sierpnia 2005 roku (wysokość opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim)
z dnia
6 września 2005 rokuNiniejszy akt normatywny NIE obowiązuje
§ 1
W zarządzeniu Rektora UG nr 25/R/05 z dnia 18 sierpnia 2005 roku w sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim wprowadza się następujące zmiany:
-
Podstawa prawna ww. aktu otrzymuje następujące brzmienie:
"Na podstawie § 16 rozporządzenia MENiS z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. Nr 149, poz. 1233) oraz § 17 rozporządzenia MENiS z dnia 25 maja 2005 roku w sprawie warunków i trybu organizowania, prowadzenia i odbywania studiów doktoranckich oraz przyznawania i zwrotu stypendiów doktoranckich (Dz.U. Nr 115, poz. 964) zarządza się, co następuje:". -
W § 1 ww. aktu dodaje się punkty 7 i 8:
"7) za wydanie legitymacji uczestnika studiów doktoranckich 10 zł,
8) za wydanie świadectwa ukończenia studiów doktoranckich 30 zł."
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 12 września 2005 roku.
Prorektor ds. Kształcenia
prof. dr hab. Anna Szaniawska
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
![]() | 70.09 KB |
Ostatnia modyfikacja:
środa, 19 grudnia 2018 roku, 13:45Data publikacji:
środa, 22 grudnia 2010 roku, 14:04 Treść ostatnio zmodyfikowana przez:
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz