fbpx Zarządzenie nr 26/R/05 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 6 września 2005 roku w sprawie zmiany zarządzenia Rektora UG nr 25/R/05 z dnia 18 sierpnia 2005 roku (wysokość opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim) | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 26/R/05
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
6 września 2005 roku
w sprawie zmiany zarządzenia Rektora UG nr 25/R/05 z dnia 18 sierpnia 2005 roku (wysokość opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim)

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje

§ 1

W zarządzeniu Rektora UG nr 25/R/05 z dnia 18 sierpnia 2005 roku w sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim wprowadza się następujące zmiany:

  1. Podstawa prawna ww. aktu otrzymuje następujące brzmienie:
    "Na podstawie § 16 rozporządzenia MENiS z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. Nr 149, poz. 1233) oraz § 17 rozporządzenia MENiS z dnia 25 maja 2005 roku w sprawie warunków i trybu organizowania, prowadzenia i odbywania studiów doktoranckich oraz przyznawania i zwrotu stypendiów doktoranckich (Dz.U. Nr 115, poz. 964) zarządza się, co następuje:".
  2. W § 1 ww. aktu dodaje się punkty 7 i 8:
    "7) za wydanie legitymacji uczestnika studiów doktoranckich 10 zł,
    8) za wydanie świadectwa ukończenia studiów doktoranckich 30 zł."

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 12 września 2005 roku.

Prorektor ds. Kształcenia
prof. dr hab. Anna Szaniawska


Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku70.09 KB
Ostatnia modyfikacja: 
środa, 19 grudnia 2018 roku, 13:45
Treść ostatnio zmodyfikowana przez:
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz