fbpx Zarządzenie nr 25/R/05 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 18 sierpnia 2005 roku w sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 25/R/05
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
18 sierpnia 2005 roku
w sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje
Powiązane hasła: 

Na podstawie § 16 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. Nr 149, poz. 1233) zarządza się, co następuje:

§ 1

Wysokość opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim wynosi:

  1. za wydanie legitymacji studenckiej 5 zł,
  2. za wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej 17 zł,
  3. za wydanie indeksu 4 zł,
  4. za wydanie dyplomu ukończenia studiów 60 zł,
  5. za wydanie dokumentu stwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych 30 zł,
  6. za wydanie dodatkowego odpisu dyplomu w tłumaczeniu na język obcy 40 zł.

§ 2

Za wydanie duplikatu dokumentów, o których mowa w § l, pobiera się opłatę o połowę wyższą niż za wydanie oryginałów.

§ 3

Dziekan może zwolnić studenta z opłat, o których mowa w §§ 1 i 2.

§ 4

Traci moc obowiązującą zarządzenie nr 25/R/00 Rektora UG z dnia 2 października 2000 roku w sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2005 roku.

Prorektor ds. Kształcenia
prof. dr hab. Halina Piekarek-Jankowska


Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku72.35 KB
Ostatnia modyfikacja: 
środa, 19 grudnia 2018 roku, 13:51
Treść ostatnio zmodyfikowana przez:
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz