Zarządzenie nr 25/R/05 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 18 sierpnia 2005 rokuw sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim
zostało uchylone przez
zostało zmienione przez
Na podstawie § 16 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. Nr 149, poz. 1233) zarządza się, co następuje:
§ 1
Wysokość opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim wynosi:
- za wydanie legitymacji studenckiej 5 zł,
- za wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej 17 zł,
- za wydanie indeksu 4 zł,
- za wydanie dyplomu ukończenia studiów 60 zł,
- za wydanie dokumentu stwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych 30 zł,
- za wydanie dodatkowego odpisu dyplomu w tłumaczeniu na język obcy 40 zł.
§ 2
Za wydanie duplikatu dokumentów, o których mowa w § l, pobiera się opłatę o połowę wyższą niż za wydanie oryginałów.
§ 3
Dziekan może zwolnić studenta z opłat, o których mowa w §§ 1 i 2.
§ 4
Traci moc obowiązującą zarządzenie nr 25/R/00 Rektora UG z dnia 2 października 2000 roku w sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2005 roku.
Prorektor ds. Kształcenia
prof. dr hab. Halina Piekarek-Jankowska
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 72.35 KB |