fbpx Zarządzenie nr 25/R/00 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 2 października 2000 roku w sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 25/R/00
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
2 października 2000 roku
w sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje

Na podstawie:
-         zarządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 1991 r w sprawie określenia sposobu prowadzenia przez uczelnie dokumentacji przebiegu studiów (Monitor Polski Nr 15, poz. 98 z późn. zmianami) zarządza się, co następuje:
 

§1

Wysokość opłat pobieranych za wydanie dokumentów wynosi:

  1. za wydanie legitymacji studenckiej - 5 zł,
  2. za wydanie dyplomu ukończenia studiów - 50 zł,
  3. za wydanie dokumentu stwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych - 20 zł,
  4. za wydanie dodatkowego odpisu dyplomu w tłumaczeniu na język obcy: angielski, francuski, niemiecki, hiszpański, rosyjski, za każdy egzemplarz tłumaczenia - 20 zł.

§2

Za wydanie duplikatu dokumentów, o których mowa w § l pkt l - 4, pobiera się opłatę o połowę wyższą niż za oryginał.
 

§3

Traci moc obowiązującą zarządzenie nr 36/R/97 Rektora UG z dnia 18 listopada 1997 roku w sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim.
 

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 3 października 2000 roku.

Prorektor ds. Kształcenia
Prof. dr hab. Urszula Jackowiak


Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku85.7 KB
Ostatnia modyfikacja: 
środa, 19 grudnia 2018 roku, 10:25
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Import Importowicz
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz