Zarządzenie nr 25/R/00 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 2 października 2000 rokuw sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim
zostało zmienione przez
zostało uchylone przez
Na podstawie:
- zarządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 1991 r w sprawie określenia sposobu prowadzenia przez uczelnie dokumentacji przebiegu studiów (Monitor Polski Nr 15, poz. 98 z późn. zmianami) zarządza się, co następuje:
§1
Wysokość opłat pobieranych za wydanie dokumentów wynosi:
- za wydanie legitymacji studenckiej - 5 zł,
- za wydanie dyplomu ukończenia studiów - 50 zł,
- za wydanie dokumentu stwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych - 20 zł,
- za wydanie dodatkowego odpisu dyplomu w tłumaczeniu na język obcy: angielski, francuski, niemiecki, hiszpański, rosyjski, za każdy egzemplarz tłumaczenia - 20 zł.
§2
Za wydanie duplikatu dokumentów, o których mowa w § l pkt l - 4, pobiera się opłatę o połowę wyższą niż za oryginał.
§3
Traci moc obowiązującą zarządzenie nr 36/R/97 Rektora UG z dnia 18 listopada 1997 roku w sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 3 października 2000 roku.
Prorektor ds. Kształcenia
Prof. dr hab. Urszula Jackowiak
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 85.7 KB |