Zarządzenie nr 27/R/08 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 1 lipca 2008 rokuw sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim
Na podstawie § 20 rozporządzenia MNiSW z dnia 2 listopada 2006 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. 2006 Nr 224, poz. 1634) oraz § 13 rozporządzenia MNiSW z dnia 19 grudnia 2006 roku w sprawie studiów doktoranckich prowadzonych przez placówki naukowe (Dz.U. 2007 Nr 1, poz. 2) zarządza się, co następuje:
§ 1
Wysokość opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim wynosi:
1. za wydanie legitymacji studenckiej – 5 zł
2. za wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej – 17 zł
3. za wydanie indeksu – 4 zł
4. za wydanie dyplomu ukończenia studiów wraz z dwoma odpisami – 60 zł
5. za wydanie dokumentu stwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych – 30 zł
6. za wydanie dodatkowego odpisu dyplomu w tłumaczeniu na język obcy – 40 zł
7. za wydanie legitymacji uczestnika studiów doktoranckich – 10 zł
8. za wydanie świadectwa ukończenia studiów doktoranckich – 30 zł
9. za legalizację dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą pobiera się opłatę w wysokości – 19 zł
§ 2
Za wydanie duplikatu pobiera się opłatę o połowę wyższą niż za wydanie oryginału.
§ 3
Traci moc obowiązującą zarządzenie Rektora UG nr 36/R/07 z dnia 6 czerwca 2007 roku w sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
dr hab. Andrzej Ceynowa, prof. UG
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 87.76 KB |