Zarządzenie nr 30/R/13 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 7 marca 2013 rokuw sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim
Na podstawie § 21 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. Nr 164, poz. 1365,z późn.zm.) oraz § 26 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 października 2011 roku w sprawie studiów doktoranckich oraz stypendiów doktoranckich (Dz.U. 164, poz. 1365 z późn.zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1
Wysokość opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim wynosi:
- za wydanie legitymacji studenckiej – 5 zł,
- za wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej – 17 zł,
- za wydanie indeksu studenta – 4 zł,
- za wydanie dyplomu ukończenia studiów wraz z dwoma odpisami – 60 zł,
- za wydanie dokumentu stwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych – 30 zł,
- za wydanie dodatkowego odpisu dyplomu w tłumaczeniu na język obcy – 40 zł,
- za wydanie elektronicznej legitymacji doktoranta – 17 zł,
- za wydanie świadectwa ukończenia studiów doktoranckich – 30 zł,
- za legalizację dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą – 19 zł.
§ 2
Za wydanie duplikatu pobiera się opłatę o połowę wyższą niż za wydanie oryginału.
§ 3
Traci moc obowiązującą zarządzenie Rektora UG nr 27/R/08 z dnia 1 lipca 2008 roku w sprawie wysokości opłat pobieranych za wydanie dokumentów w Uniwersytecie Gdańskim.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Bernard Lammek
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 93.61 KB |