Uchwała nr 8/03 Senatu Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 30 stycznia 2003 rokuw sprawie utworzenia na Wydziale Ekonomicznym Podyplomowego Studium Komunikacja marketingowa firmy na rynku międzynarodowym
z dnia
30 stycznia 2003 rokuStatus aktu: obowiązujący
Powiązane hasła:
Na podstawie § 32, ust. 4 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego ustala się, co następuje:
§ 1
Na Wydziale Ekonomicznym tworzy się Podyplomowe Studium Komunikacja marketingowa firmy na rynku międzynarodowym.
§ 2
Założenia merytoryczne studium, plan studium wraz z obsadą kadrową oraz kosztorys określa załącznik do niniejszej uchwały.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
dr hab. Andrzej Ceynowa, prof. UG
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 191.43 KB |
Ostatnia modyfikacja:
poniedziałek, 13 grudnia 2021 roku, 15:02Data publikacji:
środa, 22 grudnia 2010 roku, 14:04 Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz