fbpx Uchwała nr 12/05 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 24 lutego 2005 roku w sprawie zmiany nazwy Studium Podyplomowego Komunikacja marketingowa firmy na rynku międzynarodowym | Biuletyn Informacji Publicznej

Uchwała nr 12/05
Senatu Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
24 lutego 2005 roku
w sprawie zmiany nazwy Studium Podyplomowego Komunikacja marketingowa firmy na rynku międzynarodowym

Status aktu: obowiązujący
Powiązane hasła: 

Na podstawie § 32 ust 4 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego uchwala się, co następuje:

§ 1

Na Wydziale Ekonomicznym zmienia się nazwę Studium Podyplomowego Komunikacja marketingowa firmy na rynku międzynarodowym (utworzonego Uchwałą Senatu UG nr 8/03 z dnia 30 stycznia 2003 r.) na Studium Podyplomowe Marketing międzynarodowy.

§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
dr hab. Andrzej Ceynowa, prof. UG

 


Ostatnia modyfikacja: 
poniedziałek, 13 grudnia 2021 roku, 15:01
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz