Uchwała nr 12/05 Senatu Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 24 lutego 2005 rokuw sprawie zmiany nazwy Studium Podyplomowego Komunikacja marketingowa firmy na rynku międzynarodowym
z dnia
24 lutego 2005 rokuStatus aktu: obowiązujący
Powiązane hasła:
Na podstawie § 32 ust 4 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego uchwala się, co następuje:
§ 1
Na Wydziale Ekonomicznym zmienia się nazwę Studium Podyplomowego Komunikacja marketingowa firmy na rynku międzynarodowym (utworzonego Uchwałą Senatu UG nr 8/03 z dnia 30 stycznia 2003 r.) na Studium Podyplomowe Marketing międzynarodowy.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
dr hab. Andrzej Ceynowa, prof. UG
Ostatnia modyfikacja:
poniedziałek, 13 grudnia 2021 roku, 15:01Data publikacji:
środa, 22 grudnia 2010 roku, 14:04 Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz