ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/ABM/2025/U z dnia 12.02.2025 r. na usługę sekwencjonowania DNA całych plazmidów.
Zaproszenie do składania ofert w celu rozeznania rynku z możliwością udzielenia zamówienia
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/ABM/2025/U
z dnia 12.02.2025 r.
W związku z realizacją projektu „Development of novel mRNA/VLP-based vaccines against emerging zoonotic viral diseases”, finansowanego ze środków budżetu państwa od Agencji Badań Medycznych (nr 2021/ABM/05/00001-00) w ramach Konkursu: Rozwój innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych z wykorzystaniem technologii RNA, działając na podstawie § 8 ust. 2 pkt 2) umowy o dofinansowanie oraz
w oparciu o art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm., Uniwersytet Gdański w ramach procedury rozeznania rynku zaprasza do złożenia ofert na wykonanie poniższego zadania.
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Uniwersytet Gdański
80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8
NIP 584-020-32-39, REGON 000001330
Adres strony internetowej: www.ug.edu.pl
Postępowanie prowadzi:
Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed
Zakład Szczepionek Rekombinowanych
ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk
Adres poczty elektronicznej: klaudia.baranska@phdstud.ug.edu.pl
Tel. 58 523 63 36
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest usługa sekwencjonowania DNA całych plazmidów. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Usługa sekwencjonowania DNA całych plazmidów metodą Oxford Nanopore - 600 reakcji:
- Możliwość sekwencjonowania plazmidowego DNA o wielkości od 2500 pz do 125 000 pz
- Odczyty długich fragmentów o długości kilku tysięcy par zasad o wysokiej jakości
- Sekwencjonowanie nie wymagające użycia starterów
- Weryfikacja sekwencji całego wektora
- Ilość: 600 reakcji sekwencjonowania (do realizacji w formie „pre-paid”),
- Koszty wysyłki próbek do sekwencjonowania ponosi Wykonawca
III. Terminy
- Termin wykonania zamówienia częściowego: do 4 dni roboczych od dnia otrzymania próbki/próbek od Zamawiającego.
- Termin związania ofertą: ustala się termin związania ofertą na 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Termin i miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres mailowy klaudia.baranska@phdstud.ug.edu.pl lub w wersji papierowej pod adresem Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG-GUMed, Zakład Szczepionek Rekombinowanych, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk, pok. 352, w terminie do dnia 19.02.2025 r.
IV. Opis sposobu przygotowywania oferty i obliczenia ceny
- Ofertę należy sporządzić zgodnie z treścią Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć podpisane Oświadczenie Wykonawcy w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Oferent może złożyć jedną ofertę.
- Oferta musi być czytelna.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent.
- Oferta oraz oświadczenie składane wraz z ofertą powinny być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta w obrocie gospodarczym.
- Oferty kierowane do Zamawiającego powinny w temacie zawierać numer referencyjny Zapytania ofertowego.
- Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
- Cena oferty brutto w PLN z formularza ofertowego – załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego, traktowana będzie jako cena oferty i służyć będzie do oceny i porównania złożonych ofert w ramach kryterium „najniższej ceny”.
- Cena podana w ofercie obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia (w szczególności podatki, koszt dostawy, ubezpieczenia) oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena oferty będzie obowiązywać przez cały okres związania ofertą, nie będzie podlegała negocjacjom będzie wiążąca dla obu stron.
- Cena oferty nie będzie zmieniana w trakcie realizacji zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji.
-
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia drogą elektroniczną na
e-mail: klaudia.baranska@phdstud.ug.edu.pl - Cena oferty musi zawierać należny podatek VAT zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, musi uwzględniać wymagania Ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów obciążają Wykonawcę, który musi przewidzieć wszystkie okoliczności mogące mieć wpływ na cenę zamówienia.
- W sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku, Wykonawca ma obowiązek:
- poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
- wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego,
- wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
- wskazać stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy będzie miała zastosowanie.
V. Wybór najkorzystniejszej oferty
- Oferty będą oceniane według kryterium najniższej ceny.
- W przypadku, gdy Oferty nie można wybrać z powodu wskazania, przez co najmniej dwóch Oferentów tej samej ceny, Zamawiający wyśle, na adresy poczt elektronicznych wskazanych w Ofertach, powtórne zapytanie dotyczące Przedmiotu Zamówienia. Oferenci zobowiązani będą w przeciągu 24 godzin od momentu otrzymania ww. wiadomości do złożenia nowej Oferty.
VI. Realizacja przedmiotu zamówienia
Realizacja zamówienia nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty, w następstwie którego Wykonawca otrzyma zlecenie mailowe.
VII. Warunki płatności
-
Wykonawca wystawi fakturę na adres: Uniwersytet Gdański, 80–309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8,
NIP 584-020-32-39. - Oryginał faktury Wykonawca przesyła do przedstawiciela Zamawiającego odpowiedzialnego za zlecenie wykonania zamówienia na adres: Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed, Zakład Szczepionek Rekombinowanych, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk lub na adres e-mail: klaudia.baranska@phdstud.ug.edu.pl.
-
Wykonawca może wysłać Zamawiającemu ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną zgodnie
z ustawą z dnia 09 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1666 z późn.zm.) na adres e-mail: faktury@ug.edu.pl, wraz ze wskazaniem osoby zamawiającej. - Wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
- Płatność nastąpi w terminie 30 dni od dnia przyjęcia przez przedstawiciela Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
- Płatność uważana będzie za zrealizowaną w dniu, w którym bank obciąży rachunek bankowy Zamawiającego.
- Jeżeli należność nie zostanie uregulowana w ustalonym terminie, Wykonawca uprawniony jest do naliczania Zamawiającemu odsetek ustawowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, za każdy dzień opóźnienia. Płatność odsetek uważana będzie za zrealizowaną w dniu, w którym bank obciąży rachunek bankowy Zamawiającego.
- Wykonawca oświadcza, że rachunek bankowy, który wskaże na fakturze do realizacji płatności na jego rzecz będzie zgłoszony do właściwego Urzędu Skarbowego.
VIII. Informacje dodatkowe
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie i bez podania przyczyn.
- Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia wybranemu wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki przedstawione w niniejszym zapytaniu ofertowym.
-
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 zgodnie z ustawą
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022r. (Dz. U. z 2022, poz. 835). - Zamawiający zastrzega prawo do żądania wyjaśnień do złożonych ofert, możliwość przesyłania dodatkowych pytań do ofert oraz do wezwania Wykonawców do uzupełnienia złożonych ofert.
IX. Klauzula informacyjna
- Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe Wykonawcy w celu związanym z realizacją zlecenia.
-
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański, 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8, zwany dalej Zamawiającym.
b) Administrator danych osobowych powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58)523 24 59 lub adresem e-mail: iod@ug.edu.pl.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym zamówieniem z dziedziny nauki
w oparciu o art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.).
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - po wyborze oferty najkorzystniejszej
- w celu wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia ww. zamówienia, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja zamówienia w oparciu o przepisy art. 8, 10 i 11 ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1429 z późn. zm.), oraz art. 469 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 85 z późn. zm.).
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych
w lit. c) jak również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w art. 469 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 85 z późn. zm.), związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy w sprawie zamówienia z dziedziny nauki*.
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
* Wyjaśnienie: dotyczy zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia z dziedziny nauki ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2) W przypadku konieczności przetwarzania przez Wykonawcę danych osobowych, których administratorem jest Zamawiający w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w rozumieniu art. 28 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) przed dokonaniem przetwarzania danych osobowych.
X. Załączniki
Załącznik nr 1- formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – oświadczenie o braku podstaw wykluczenia
Załącznik | Wielkość |
---|---|
![]() | 214.07 KB |
![]() | 31.5 KB |
![]() | 283.5 KB |