ZAPYTANIE OFERTOWE nr 11/ABM/2025/U z dnia 26.03.2025 r. na usługę przeprowadzenia badań na zwierzętach
Zaproszenie do składania ofert w celu rozeznania rynku z możliwością udzielenia zamówienia
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 11/ABM/2025/U
z dnia 26.03.2025 r.
W związku z realizacją projektu „Development of novel mRNA/VLP-based vaccines against emerging zoonotic viral diseases”, finansowanego ze środków budżetu państwa od Agencji Badań Medycznych (nr 2021/ABM/05/00001-00) w ramach Konkursu: Rozwój innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych z wykorzystaniem technologii RNA, działając na podstawie § 8 ust. 2 pkt 2) umowy o dofinansowanie oraz w oparciu o art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm., Uniwersytet Gdański w ramach procedury rozeznania rynku zaprasza do złożenia ofert na wykonanie poniższego zadania.
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Uniwersytet Gdański
80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8
NIP 584-020-32-39, REGON 000001330
Adres strony internetowej: www.ug.edu.pl
Postępowanie prowadzi:
Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed Zakład Szczepionek Rekombinowanych
ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk
Adres poczty elektronicznej: lukasz.rabalski@ug.edu.pl, tel. 58 523 63 85
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia badań na zwierzętach.
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Badania przedkliniczne kandydatów na szczepionkę przeciwko WNV opartą na kombinacji
VLP/mRNA/Alhydrogel/MPLA, zgodnie z załącznikiem nr 1.
III. Terminy
- Termin wykonania zamówienia częściowego: do 14 tygodni od dnia otrzymania zwierząt przez Wykonawcę.
- Termin związania ofertą: ustala się termin związania ofertą do dnia 31.07.2025 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Termin i miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres mailowy lukasz.rabalski@ug.edu.pl lub w wersji papierowej pod adresem Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed, Zakład Szczepionek Rekombinowanych, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk, pok. 352, w terminie do dnia 16.04.2025 r.
IV. Opis sposobu przygotowywania oferty i obliczenia ceny
- Ofertę należy sporządzić zgodnie z treścią Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć podpisane Oświadczenie Wykonawcy w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim lub angielskim.
- Oferent może złożyć jedną ofertę.
- Oferta musi być czytelna.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent.
- Oferta oraz oświadczenie składane wraz z ofertą powinny być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta w obrocie gospodarczym.
- Oferty kierowane do Zamawiającego powinny w temacie zawierać numer referencyjny Zapytania ofertowego.
- Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) lub w Euro (€).
- Cena oferty z formularza ofertowego – załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego, traktowana będzie jako cena oferty i służyć będzie do oceny i porównania złożonych ofert w ramach kryterium „najniższej ceny”.
-
Cena podana w ofercie obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia
(w szczególności podatki, koszt dostawy, ubezpieczenia) oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. - Cena oferty będzie obowiązywać przez cały okres związania ofertą, nie będzie podlegała negocjacjom będzie wiążąca dla obu stron.
- Cena oferty nie będzie zmieniana w trakcie realizacji zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji.
-
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia drogą elektroniczną
na e-mail: lukasz.rabalski@ug.edu.pl. -
Cena oferty musi zawierać należny podatek VAT zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 11 marca 2004 r.
o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 361 ze zm.), wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, musi uwzględniać wymagania Ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów obciążają Wykonawcę, który musi przewidzieć wszystkie okoliczności mogące mieć wpływ na cenę zamówienia. -
W sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku, Wykonawca ma obowiązek:
- poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
-
wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić
do powstania obowiązku podatkowego, - wskazać wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
- wskazać stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy będzie miała zastosowanie.
V. Wybór najkorzystniejszej oferty
- Oferty będą oceniane według kryterium najniższej ceny.
- W przypadku, gdy Oferty nie można wybrać z powodu wskazania, przez co najmniej dwóch Oferentów tej samej ceny, Zamawiający wyśle, na adresy poczt elektronicznych wskazanych w Ofertach, powtórne zapytanie dotyczące Przedmiotu Zamówienia. Oferenci zobowiązani będą w przeciągu 24 godzin od momentu otrzymania ww. wiadomości do złożenia nowej Oferty.
VI. Realizacja przedmiotu zamówienia
Po wyborze najkorzystniejszej oferty, zostanie zawarta stosowna umowa z Wykonawcą.
VII. Warunki płatności
- Wykonawca wystawi fakturę na adres: Uniwersytet Gdański, 80–309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8, NIP 584-020-32-39.
- Oryginał faktury Wykonawca przesyła do przedstawiciela Zamawiającego odpowiedzialnego za zlecenie wykonania zamówienia na adres: Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed, Zakład Szczepionek Rekombinowanych, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk lub na adres e-mail: lukasz.rabalski@ug.edu.pl.
-
Wykonawca może wysłać Zamawiającemu ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 09 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1666
z późn.zm.) na adres e-mail: faktury@ug.edu.pl, wraz ze wskazaniem osoby zamawiającej. - Wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
- Płatność nastąpi w terminie 30 dni od dnia przyjęcia przez przedstawiciela Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
- Płatność uważana będzie za zrealizowaną w dniu, w którym bank obciąży rachunek bankowy Zamawiającego.
- Jeżeli należność nie zostanie uregulowana w ustalonym terminie, Wykonawca uprawniony jest do naliczania Zamawiającemu odsetek ustawowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, za każdy dzień opóźnienia. Płatność odsetek uważana będzie za zrealizowaną w dniu, w którym bank obciąży rachunek bankowy Zamawiającego.
- Wykonawca oświadcza, że rachunek bankowy, który wskaże na fakturze do realizacji płatności na jego rzecz będzie zgłoszony do właściwego Urzędu Skarbowego.
VIII. Informacje dodatkowe
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie i bez podania przyczyn.
- Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia wybranemu wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki przedstawione w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 zgodnie z ustawą o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 2024, poz. 507 z późn. zm).
- Zamawiający zastrzega prawo do żądania wyjaśnień do złożonych ofert, możliwość przesyłania dodatkowych pytań do ofert oraz do wezwania Wykonawców do uzupełnienia złożonych ofert.
IX. Klauzula informacyjna
Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe Wykonawcy w celu związanym z realizacją zlecenia. W przypadku konieczności przetwarzania przez Wykonawcę danych osobowych, których administratorem jest Zamawiający w związku z wykonywaniem niniejszego zlecenia, Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w rozumieniu art. 28 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) przed dokonaniem przetwarzania danych osobowych.
X. Załączniki
Załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2- formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – oświadczenie o braku podstaw wykluczenia