fbpx Zarządzenie nr 43/R/15 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 19 maja 2015 roku w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 43/R/15
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
19 maja 2015 roku
w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje
Na podstawie art. 66 ust 2 pkt 4 i art. 83 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 572 ze zm.) oraz § 40 ust. 1 i § 144 Statutu UG, zarządza się, co następuje:
 
§ 1
W strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego wprowadza się następujące zmiany:
1) likwiduje się Biuro Promocji;
2) tworzy się Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Informacji o Uniwersytecie (rzecznik prasowy) podległe bezpośrednio Rektorowi,
3) w Biurze Rektora tworzy się:
a) Sekcję Obsługi Administracyjnej Rektora i Prorektorów,
b) Sekcję ds. Marketingu.
 
§ 2
W Regulaminie organizacyjnym administracji UG stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 3/R/14 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 22 stycznia 2014 roku wprowadza się następujące zmiany:
 
1) § 12 otrzymuje brzmienie:
„Jednostkami organizacyjnymi administracji centralnej podległymi bezpośrednio Rektorowi, są: Biuro Prawne, Biuro Rektora, Dział Organizacyjny, Inspektorat BHP, Samodzielna Sekcja Audytu Wewnętrznego, Samodzielna Sekcja Kontroli Wewnętrznej, Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Informacji o Uniwersytecie (rzecznik prasowy), Samodzielne Stanowisko ds. Obronnych, Samodzielne Stanowisko ds. Ochrony Informacji Niejawnych.”;
 
2) § 13 otrzymuje brzmienie:
„Biuro Rektora
W skład Biura Rektora Uniwersytetu Gdańskiego wchodzą:
- Sekcja Obsługi Administracyjnej Rektora i Prorektorów,
- Sekcja ds. Marketingu Uniwersytetu.
1. Sekcja Obsługi Administracyjnej Rektora i Prorektorów 
1) Prowadzi obsługę organizacyjną i biurową Rektora i Prorektorów.
2) Organizuje posiedzenia Kolegium Rektorskiego, Konwentu Godności Honorowych.
3) Prowadzi książkę kontroli oraz rejestr przeprowadzanych w Uniwersytecie zewnętrznych kontroli i audytów. 
4) Koordynuje sprawy konferencji, zjazdów, posiedzeń i uroczystości organizowanych przez Rektora i Prorektorów. 
5) Prowadzi ewidencję podpisywanych przez Rektora dyplomów ukończenia studiów.
2. Sekcja ds. Marketingu
1) Opiniuje działania promocyjne i informacyjne podejmowane indywidualnie przez jednostki pod kątem ich zgodności z identyfikacją wizualną oraz docelowym wizerunkiem Uczelni.
2) Odpowiada za wdrożenie wśród jednostek Identyfikacji Uniwersytetu Gdańskiego. 
3) Trzykrotnie w ciągu roku (marzec, czerwiec, wrzesień) we współpracy z Biurem Rekrutacji opracowuje, przedstawia do akceptacji Kolegium Rektorskiemu i nadzoruje kampanię promocyjną w mediach wspierającą rekrutację na studia wyższe stacjonarne i niestacjonarne, studia doktoranckie oraz studia podyplomowe. 
4) Wspiera promocje konferencji oraz innych ważnych wydarzeń i uroczystości organizowanych na Uniwersytecie Gdańskim.
5) Współpracuje z osobami odpowiadającymi za działania promocyjne na poszczególnych Wydziałach.
6) Archiwizuje dokumentację fotograficzną ważnych wydarzeń w działalności Uczelni.
7) We współpracy z rzecznikiem prasowym przygotowuje i rozsyła do mediów płatne informacje dotyczące istotnych wydarzeń i osiągnięć Uniwersytetu Gdańskiego, jego pracowników oraz studentów.
8) Dba o pozytywny wizerunek Uniwersytetu w internecie, aktualizuje informacje na jego temat zawarte w internetowych portalach edukacyjnych oraz w tzw. portalach społecznościowych. 
9) Zamawia oznakowane upominki reklamowe, materiały konferencyjne oraz kalendarze dla wszystkich zainteresowanych jednostek Uniwersytetu. 
10) Współpracuje z Kołami Naukowymi przy oznakowaniu konferencji oraz wydarzeń naukowych organizowanych przez studentów.
11) Współpracuje z „Gazetą Uniwersytecką” przy przygotowaniu materiałów reportażowych z najważniejszych wydarzeń Uniwersytetu Gdańskiego.
12) Współpracuje z Radiem Mors.
13) Organizuje „Targi Akademia” oraz współpracuje z wydziałami przy organizacji dni otwartych UG.
14) Opracowuje i przygotowuje publikacje oraz materiały audiowizualne promujące Uniwersytet wśród różnych grup docelowych.”;
 
3) dodaje się § 18 a w brzmieniu:
„Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Informacji o Uniwersytecie (rzecznik prasowy)
1) Współpracuje z mediami na szczeblu uczelnianym,
2) Przygotowuje, zbiera i opracowuje informacje dla mediów i władz Uniwersytetu,
3) Przygotowuje biuletyn informacyjny o zasięgu uczelnianym.”;
 
4) § 46 otrzymuje brzmienie:
„Do jednostek organizacyjnych bezpośrednio podlegających Kanclerzowi należą: Biuro Kanclerza, Dział Pracowniczych Spraw Socjalno- Bytowych, Dział Zamówień Publicznych, Dział Zarządzania Kadrami, Samodzielna Sekcja ds. Rozliczeń, Samodzielna Sekcja ds. Ubezpieczeń, Stanowisko Pracy ds. obsługi administracyjnej NSZZ „Solidarność” w UG, Stanowisko Pracy ds. obsługi administracyjnej ZNP w UG. Do pionu Kanclerza należą również jednostki podlegające Zastępcom Kanclerza.”; 
 
5) w § 35 po ust. 7 dodaje się ust. 7a w brzmieniu:
„Organizuje szkolenia członków komisji rekrutacyjnych z zakresu procedur rekrutacji.”;
 
6) skreśla się § 52.
 
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie 1 czerwca 2015 roku.
 

Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Bernard Lammek

 

Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku149.46 KB
Ostatnia modyfikacja: 
środa, 19 grudnia 2018 roku, 13:45
Treść ostatnio zmodyfikowana przez:
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz