Zarządzenie nr 92/R/13 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 15 października 2013 rokuw sprawie zmiany zarządzenia nr 32/R/05 Rektora UG w sprawie organizacji, składu, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków komisji przetargowej w Uniwersytecie Gdańskim
Na podstawie art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2012 roku, poz. 572 z późn. zm.) mając na uwadze przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późn. zm.) oraz § 40 ust. 1 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego zarządza się, co następuje:
§ 1
Do zarządzenia nr 32/R/05 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 27 października 2005 roku w sprawie organizacji, składu, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków komisji przetargowej w Uniwersytecie Gdańskim dodaje się załącznik „Wzór formularza powołania komisji przetargowej w Uniwersytecie Gdańskim wraz z zakresem obowiązków poszczególnych członków komisji”.
§ 2
Zobowiązuje się Kierownika Działu Zamówień Publicznych do stosowania powyższego załącznika przy przekładaniu Kierownikowi Zamawiającemu propozycji powołania składów komisji przetargowych do poszczególnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 3
Wzór załącznika o którym mowa w § 1 stanowi załącznik także do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Bernard Lammek