fbpx Zarządzenie nr 6/R/11 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 3 stycznia 2011 roku w sprawie powołania Zespołu Wdrożeniowego Komisji ds. Polityki Ryzyka | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 6/R/11
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
3 stycznia 2011 roku
w sprawie powołania Zespołu Wdrożeniowego Komisji ds. Polityki Ryzyka

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje
Powiązane hasła: 

 

Na podstawie art. 68 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240), § 40 ust. 2 pkt 1 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego oraz w związku z zarządzeniem Rektora UG nr 27/R/10 z dnia 26 kwietnia 2010 roku w sprawie podjęcia prac nad opracowaniem założeń Polityki Ryzyka, zarządza się, co następuje:

 

§ 1

Powołuje się Zespół Wdrożeniowy Komisji ds. Polityki Ryzyka w następującym składzie:

dr Lech Jędrzejewski - Samodzielna Sekcja Audytu Wewnętrznego - Przewodniczący Zespołu,

 

1. Podzespół ds. Kształcenia

  1. prof. UG, dr hab. Monika Bąk - Wydział Ekonomiczny - Przewodnicząca Podzespołu,
  2. mgr Małgorzata Boroń-Wawrzyniak - Biuro Wymiany Zagranicznej Studentów,
  3. mgr Anna Wierzchowska - Biuro Karier,
  4. mgr Iwona Dudzic - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu,
  5. mgr Wiesława Kaczmarek - Studium Języków Obcych,
  6. inż. Jerzy Drzazgowski - Wydział Oceanografii i Geografii,
  7. dr Beata Purc-Stępniak - Wydział Historyczny,
  8. dr Urszula Patocka-Sigłowy - Wydział Filologiczny,
  9. dr Jacek Winiarski - Wydział Ekonomiczny,
  10. dr Przemysław Borkowski - Wydział Ekonomiczny,
  11. prof. UG, dr hab. Agnieszka Szalewska-Pałasz - Wydział Biologii,
  12. mgr Ewa Sikorska-Trela - Pełnomocnik Rektora ds. kontaktów z pracodawcami,
  13. dr Alicja Jurgiel - Pełnomocnik Rektora ds. ECTS,
  14. Ludwika Sikorska - Pełnomocnik Rektora ds. Uniwersytetu Trzeciego Wieku,
  15. mgr Anna Kietrys-Tusk - Dział Kształcenia,
  16. prof. UG, dr hab. Iwona Sagan - Pełnomocnik Rektora ds. Procesu Bolońskiego,
  17. mgr Kamila Chomicz-Sokołowska - Biuro Wymiany Zagranicznej Studentów.

 

2. Podzespół ds. Nauki

  1. prof. dr hab. Piotr Stepnowski - Wydział Chemii - Przewodniczący Podzespołu,
  2. mgr Teresa Chocholska - Biuro Współpracy z Zagranicą,
  3. mgr Elżbieta Szulfer - Biuro Rozwoju Kadr i Badań Naukowych,
  4. dr Mariusz Chmielewski - Wydział Zarządzania,
  5. dr Maciej Tarkowski - Wydział Oceanografii i Geografii,
  6. dr Arkadiusz Koperkiewicz - Wydział Historyczny,
  7. prof. UG, dr hab. Alina Wypych-Żywicka - Wydział Prawa i Administracji,
  8. prof. UG, dr hab. Danuta Makowiec - Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki,
  9. prof. UG, dr hab. Marek Szczepaniec - Wydział Ekonomiczny,
  10. prof. UG, dr hab. Tadeusz Namiotko  - Wydział Biologii,
  11. mgr Andrzej Jaeszke - Rzecznik Patentowy,
  12. dr Tadeusz Zaleski - Pełnomocnik Rady Rektorów Województwa Pomorskiego                  ds. Festiwalu Nauki,
  13. mgr Grażyna Jaśkowiak - Biblioteka UG,
  14. dr Sylwia Rodziewicz-Motowidło - Wydział Chemii,
  15. mgr Karol Śledzik - Wydział Zarządzania.

 

3. Podzespół ds. Studenckich

  1. dr Katarzyna Świerk - Wydział Filologiczny - Przewodnicząca Podzespołu,
  2. mgr Elżbieta Perkowska - Dział Studenckich Spraw Socjalnych,
  3. mgr Urszula Dalke - Biuro Rekrutacji,
  4. mgr Adam Bączkowski - Biuro Obsługi Studentów Zagranicznych,
  5. Ewa Klewek - Wydział Nauk Społecznych,
  6. mgr Anna Zawadzka - Wydział Nauk Społecznych,
  7. dr Beata Bykowska - Wydział Nauk Społecznych,
  8. mgr Piotr Walczak - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu,
  9. mgr Bogumiła Czapiewska - Wydział Historyczny,
  10. mgr Beata Szalkowska - Wydział Ekonomiczny,
  11. dr Jacek Taraszkiewicz - Wydział Nauk Społecznych.

 

4. Podzespół ds. Technologii Informacyjnej

  1. mgr Zbigniew Ruszczyk - Ośrodek Informatyczny - Przewodniczący Podzespołu,
  2. Mateusz Rzewuski - Ośrodek Informatyczny,
  3. mgr Łukasz Czyżewski - Ośrodek Informatyczny,
  4. mgr Włodzimierz Grzywacz - Ośrodek Informatyczny,
  5. mgr Bartosz Gryń - Ośrodek Informatyczny,
  6. mgr Karol Jarmakiewicz - Ośrodek Informatyczny,
  7. mgr Ewa Jaros - Ośrodek Informatyczny,
  8. mgr Maciej Pienczyn - Ośrodek Informatyczny,
  9. mgr inż. Michał Białozór - Ośrodek Informatyczny,
  10. mgr inż. Witold Warsiński - Ośrodek Informatyczny,
  11. mgr Tomasz Lenartowicz - Ośrodek Informatyczny,
  12. mgr Łukasz Kozłowski - Ośrodek Informatyczny,
  13. mgr Iwona Rostkowska - Ośrodek Informatyczny,
  14. Janusz Stasiłowicz - Ośrodek Informatyczny,
  15. mgr Tomasz Jastrząbek - Wydział Ekonomiczny,
  16. Łukasz Gugniewicz - Wydział Zarządzania,
  17. mgr Jakub Zdroik - Wydział Oceanografii i Geografii,
  18. mgr Zbigniew Misiewicz – Biblioteka UG,
  19. dr Jurand Czermiński - Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Komputeryzacji UG.

 

 

 

5. Podzespół ds. Zamówień Publicznych

  1. mgr Aneta Budrewicz-Góralczyk - Dział Zamówień Publicznych - Przewodnicząca Podzespołu,
  2. Aleksander Jafra - Wydział Historyczny,
  3. dr Beata Bartczak - Biblioteka UG,
  4. mgr Krzysztof Sikorski - Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki,
  5. Małgorzata Świderska  -  Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed
  6. mgr Elwira Pettke - Studium Języków Obcych,
  7. mgr Kazimierz Orzechowski - Wydawnictwo UG,
  8. mgr inż. Jacek Pietruszewski - Wydział Ekonomiczny,
  9. mgr Piotr Komorowski - Wydział Prawa i Administracji,
  10. mgr Jarosław Jurkowski - Wydział Nauk Społecznych,
  11. prof. UG, dr hab. Krzysztof Skóra - Stacja Morska Instytutu Oceanografii w Helu,
  12. mgr inż. Anna Żuchowska - Stacja Morska Instytutu Oceanografii w Helu,
  13. mgr Julita Dunder - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu,
  14. dr Wojciech Śledź - Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed,
  15. mgr Adam Werner - Wydział Chemii,
  16. prof. dr hab. Marek Ziętara - Wydział Biologii.

 

6. Podzespół ds. Komórek Organizacyjnych podległych Rektorowi

  1. mgr Elwira Strojk - Samodzielna Sekcja ds. Kontroli Wewnętrznej - Przewodnicząca Podzespołu,
  2. mgr Anna Pauli - Dział Organizacyjny,
  3. mgr inż. Piotr Nowak - Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Informacji Niejawnych,
  4. mgr Alicja Pyskło - Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Informacji Niejawnych,
  5. mgr Beata Czechowska-Derkacz - Biuro Rzecznika Prasowego,
  6. mgr Karolina Kalksztejn - Biuro Rektora,
  7. mec. Andrzej Baraniecki - Biuro Prawne,
  8. dr Anna Kobylańska - Pełnomocnik Rektora ds. Osób Niepełnosprawnych,
  9. prof. dr hab. inż. Jerzy Błażejowski - Rzecznik Dyscyplinarny ds. Postępowania Etycznego Nauczycieli Akademickich,
  10. dr Radosław Giętkowski - Rzecznik Dyscyplinarny ds. Studentów i Doktorantów,
  11. dr Magdalena Sykulska-Przybysz - Rzecznik Dyscyplinarny ds. Nauczycieli Akademickich,
  12. mgr Aleksandra Radej - Inspektorat Bezpieczeństwa i Higieny Pracy,
  13.  mgr inż. Grzegorz Gumiński - Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Obronnych.

 

7. Podzespół ds. Administracji

  1. mgr Krzysztof Gołąb - Dział Studenckich Spraw Socjalnych - Przewodniczący Podzespołu,
  2. mgr Mariola Zmudzińska – Ośrodek Konferencyjno-Szkoleniowy UG w Leźnie,
  3. mgr Paweł Małecki - Samodzielna Sekcja Zarządzania Nieruchomościami,
  4. Lidia Śniegowska - Dział Pracowniczych Spraw Socjalno-Bytowych,
  5. mgr Sylwia Dudkowska - Biuro Promocji,
  6. mgr Grażyna Markowska - Samodzielna Sekcja ds. Ubezpieczeń,
  7. Ewa Sztander - Dział Administracji i Transportu,
  8. mgr Anna Błońska - Biuro Kanclerza,
  9. Barbara Rogatka - Dział Zarządzania Kadrami,
  10. mgr Barbara Stożkowska - Dział Zarządzania Kadrami.

 

8. Podzespół ds. Inwestycji

  1. mgr inż. Krystyna Czerwińska - Dział Inwestycji i Rozwoju - Przewodnicząca Podzespołu,
  2. mgr inż. Edward Bednarczyk Dział Administracji i Transportu - Główny Energetyk,
  3. mgr Franciszek Pizuński - Straż Uniwersytecka,
  4. mgr inż. Damian Starosta - Samodzielna Grupa Remontowa,
  5. mgr inż. Marzena Skonieczna - Dział Inwestycji i Rozwoju,
  6. mgr inż. Piotr Musz - Dział Inwestycji i Rozwoju,
  7. mgr inż. Bartosz Kurcwald - Dział Inwestycji i Rozwoju,
  8. mgr Grażyna Adamczuk - Wydział Zarządzania.

 

9. Podzespół ds. Finansów

  1. mgr Marta Mularczyk - Zastępca Kwestora - Przewodnicząca Podzespołu,
  2. mgr Olga Dziubek - Zastępca Kwestora,
  3. mgr Joanna Łozińska - Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Rozliczeń,
  4. mgr Grażyna Katarzyna Troka - Dział Obsługi Kasowej,
  5. mgr Marzena Wojtaszko - Dział Księgowości Finansowej,
  6. Elżbieta Lengowska - Dział Finansowy,
  7. mgr Jolanta Moś - Dział Obliczeń Płac,
  8. Ewa Soter - Dział Gospodarowania Rzeczowymi Składnikami Majątku,
  9. mgr Bożena Jaworowska - Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Informatycznych Systemów Finansowo-Księgowych,
  10. mgr Małgorzata Łęczyńska Dział Analiz Ekonomicznych i Controllingu.

 

10. Podzespół ds. Projektów Europejskich

  1. dr Marlena Sawicka - Dział Programów Europejskich - Przewodnicząca Podzespołu,
  2. mgr inż. Hanna Olszewska - Zespół ds. Realizacji Inwestycyjnych Projektów Unijnych,
  3. mgr Hanna Jaszkowska – Archiwum UG,
  4. mgr Ewa Kogut - Dział Ewidencji Projektów Zagranicznych,
  5. mgr Magdalena Jagiełło-Rusiłowska - Dział Kształcenia.

 

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Bernard Lammek

Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku425.97 KB
Ostatnia modyfikacja: 
środa, 19 grudnia 2018 roku, 13:45
Treść ostatnio zmodyfikowana przez:
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz