Zarządzenie nr 36/R/23 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 16 marca 2023 rokuw sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
16 marca 2023 rokuStatus aktu: obowiązujący
Data wejścia w życie:
czwartek, 16 marca 2023 roku
Na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.) oraz § 51 ust. 4 i 12 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 roku (ze zm.), w związku z § 4 uchwały nr 40/22 Senatu z dnia 14 lipca 2022 roku w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Gdańskiego – zarządza się, co następuje:
§ 1.
1. W strukturze administracji centralnej w pionie Kanclerza:
1) w strukturze Centrum Komunikacji i Promocji:
a) likwiduje się Zespół ds. Kontaktów ze Sponsorami;
b) Zespół Promocji przekształca się w Zespół Promocji i Kontaktów ze Sponsorami.
2) likwiduje się Dział Inwestycji i Remontów oraz Samodzielne Stanowisko ds. Infrastruktury podlegające Zastępcy Kanclerza ds. Infrastruktury i Administracji;
3) likwiduje się Dział Technicznego Utrzymania Nieruchomości w strukturze Centrum Eksploatacji Nieruchomości;
4) tworzy się Centrum Inwestycji, Remontów i Technicznego Utrzymania Nieruchomości w strukturze, którego funkcjonują:
a) Dział Inwestycji i Remontów,
b) Dział Technicznego Utrzymania Nieruchomości.
2. W Uniwersyteckim Ośrodku Badań Stosowanych i Międzyobszarowych tworzy się Centrum Terapii Fagowych;
3. Ustala się nową strukturę organizacyjną Wydziału Oceanografii i Geografii określoną Regulaminem Organizacyjnym:
Katedra Biologii Morza i Biotechnologii
Pracownia Akwakultury
Pracownia Biologii Planktonu
Pracownia Biotechnologii Morskiej
Pracownia Fykologii
Katedra Ekologii Morza
Pracownia Ekologii Eksperymentalnej Organizmów Morskich
Pracownia Ichtiologii
Katedra Funkcjonowania Ekosystemów Morskich
Katedra Geofizyki
Katedra Geomorfologii i Geologii Czwartorzędu
Pracownia Badań Paleośrodowiskowych
Pracownia Rekonstrukcji Geomorfologicznych
Katedra Hydrologii
Pracownia Hydrologii
Pracownia Limnologii
Miejskie Laboratorium Badań Środowiskowych (Coastal Cities Living Lab-CCLL)
Katedra Oceanografii Chemicznej i Geologii Morza
Pracownia Biogeochemicznego Obiegu Pierwiastków
Pracownia Geologii Morza
Pracownia Ochrony Środowiska Morskiego
Pracownia Transformacji Substancji Toksycznych
Katedra Oceanografii Fizycznej i Badań Klimatu
Pracownia Badań Klimatu
Pracownia Oceanografii Fizycznej
Centrum Monitoringu i Ochrony Wód
Stacja Morska im. Profesora Krzysztofa Skóry
Kolekcja Kultur Glonów Bałtyckich - Culture Collection of Baltic Algae
Pracownia Aparatury Badawczej
Pracownia Systemów Informacji Geograficznej - GIS
Redakcja Czasopisma „Oceanological and Hydrobiological Studies”
Biuro Dziekana
Dziekanat
4. Postanowienia ust. 3 oznaczają likwidację doczasowych jednostek organizacyjnych wydziału i utworzenie w ich miejsce nowych jednostek, zgodnie z obowiązującymi postanowieniami Statutu UG.
5. W strukturze organizacyjnej Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed likwiduje się Pracownię Symulacji Biomolekularnych.
§ 2.
W Regulaminie Organizacyjnym Uniwersytetu Gdańskiego wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 9 b wyliczenie otrzymuje brzmienie:
„oraz jednostki skupione w Uniwersyteckim Ośrodku Badań Stosowanych i Międzyobszarowych: Centrum Studiów Azji Wschodniej, Gdańskie Centrum Zasobów Biologicznych, Międzynarodowe Centrum Studiów nad Granicami oraz Centrum Badań Memlingowskich, Centrum Terapii Fagowych.”.
2) W § 34 ust. 3 dodaje się pkt 5 w brzmieniu:
„5) Centrum Terapii Fagowych”;
3) §§ 97i 98 otrzymują brzmienie:
„§ 97. Centrum Eksploatacji Nieruchomości
1. Centrum Eksploatacji Nieruchomości koordynuje i nadzoruje pracę podległych jednostek oraz realizuje zadania powierzone administracji centralnej w zakresie bieżącej obsługi budynków dydaktycznych, domów studenckich, technicznego ich utrzymania i administrowania nieruchomościami.
2. W strukturę Centrum Eksploatacji Nieruchomości wchodzą następujące jednostki organizacyjne:
1) Biuro Centrum Eksploatacji Nieruchomości;
2) Dział Obiektów Dydaktycznych;
3) Dział Administrowania Nieruchomościami;
4) Dział Domów Studenckich
5) Dział Hoteli Asystenckich.
3. Do zadań Biura Centrum Eksploatacji Nieruchomości należy obsługa Centrum i podległych jednostek, w tym:
1) obsługa spraw bieżących Centrum: kontaktów wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzenie Biura;
2) prowadzenie i aktualizowanie wykazu nieruchomości Uniwersytetu stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego Regulaminu.
3) prowadzenie ewidencji i rozliczania kosztów utrzymania administrowanych obiektów, w tym mediów i usług serwisowych wynikających z umów prowadzonych przez jednostki Centrum;
4) merytoryczny nadzór nad dokumentami przekazywanymi do Centrum Polityki Zakupowej, które dotyczą wniosków wszczęcia procedury przetargowej w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
5) prowadzenie wykazu służbowych telefonów komórkowych i dokumentacji dotyczącej telefonii komórkowej, funkcjonującej na Uniwersytecie;
4. Dział Obiektów Dydaktycznych:
1) nadzoruje utrzymanie budynków i pomieszczeń UG w należytym stanie;
2) nadzoruje racjonalną eksploatację i gospodarkę składnikami majątkowymi, sprzętem oraz materiałami w administrowanych obiektach;
3) kontroluje prawidłowość pobierania i rozliczania środków pieniężnych przez uprawnionych pracowników, zgodnie z Zasadami Gospodarki Kasowej obowiązującymi w Uczelni;
4) nadzoruje terminowe zgłaszanie potrzeb remontowych administrowanych obiektów;
5) współpracuje z dziekanami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie wykonywanych zadań;
6) nadzoruje prace i wskazuje zadania w zakresie obowiązków koordynatora ds. terenów zieleni;
7) Działowi Obiektów Dydaktycznych podlegają Administracje Budynków, które:
a) organizują, kontrolują i koordynują pracę podległych pracowników w zakresie sprzątania, prac konserwatorskich oraz utrzymania w czystości i porządku terenów zewnętrznych,
b) organizują, kontrolują i koordynują prace związane z wykonywaniem remontów we własnym zakresie,
c) utrzymują w należytym stanie czystości administrowane budynki i pomieszczenia Uczelni,
d) zapewniają ochronę powierzonego mienia i składników wyposażenia budynków,
e) dbają o aktualizację treści instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
f) dokonują bieżących wymaganych przepisami prawa wpisów w Książce Obiektu Budowlanego,
g) współpracują z użytkownikami budynków w zakresie dostosowania pomieszczeń do celów działalności jednostek organizacyjnych Uniwersytetu,
h) dbają o zapewnienie właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń w administrowanych budynkach,
i) współpracują przy zawieraniu umów krótkoterminowych dotyczących wynajmów pomieszczeń i powierzchni, nadzorują przestrzeganie warunków zawartych umów oraz wszelkie bezumowne akcje promocyjne i informacyjne,
j) współpracują z najemcami UG w zakresie min. zgłaszania uwag merytorycznych do projektów umów najmu długoterminowych zawieranych z potencjalnymi najemcami oraz koordynują współpracę z kontrahentami po ich podpisaniu,
k) przygotowują w porozumieniu z dziekanem propozycje do rocznego planu remontów;
l) odpowiadają za stan techniczny oraz porządek i bezpieczeństwo terenów przy obiektach,
m) współpracują z Biurem Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia w zakresie wyposażania budynków w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, instrukcje alarmowe oraz pożarnicze tablice informacyjno-ostrzegawcze,
n) współpracują z innymi jednostkami w zakresie zapewnienia właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń energetycznych, gazowych, odgromowych, wentylacyjnych, hydrantowych i alarmowych,
o) wprowadzają do panelu Nieruchomości dane dotyczące podległych budynków zgodnie z dokumentacją techniczną budynków.
5. Dział Administrowania Nieruchomościami:
1) współpracuje z podmiotami zewnętrznymi (kontrahentami) w zakresie kształtowania oraz aktualizacji warunków współpracy, proponuje warunki najmu i sprzedaży, dokonuje rozliczeń umów zgodnie z zasadami obowiązującymi w UG,
2) współpracuje z właściwymi urzędami i instytucjami (m.in. organ administracji państwowej) w zakresie przygotowywania oraz pozyskiwania dokumentów określających stan formalno-prawny nieruchomości na podstawie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów,
3) współpracuje z administratorami budynków w zakresie powierzonego im nadzoru nad przestrzeganiem warunków zawartych umów, w tym prawidłowym wykorzystywaniem powierzonego przedmiotu najmu lub dzierżawy,
4) opracowuje deklaracje dotyczące podatku od nieruchomości, podatku rolnego,
5) prowadzi ewidencję i rozliczenia dotyczące wynajmu doraźnego (krótkoterminowego), w tym powierzchni pod plakaty, organizowania akcji promocyjnych,
6) prowadzi nadzór nad racjonalnym wykorzystaniem floty samochodowej w celu zabezpieczenia potrzeb własnych Uniwersytetu,
7) współpracuje z firmami zewnętrznymi w zakresie zleceń transportowych wykraczających poza realizację własnym taborem samochodowym, w tym świadczenia usług przewozu autokarowego,
8) prowadzi weryfikację rozliczeń dotyczących wykorzystywania przez pracowników samochodów prywatnych do celów służbowych w oparciu o odrębne przepisy, prowadzi rejestr wyjazdów,
9) koordynuje działania w zakresie gospodarki odpadami prowadzonej w poszczególnych jednostkach organizacyjnych UG,
10) pełni obowiązki administratora bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), w tym aktualizuje dane, dodaje nowych użytkowników,
11) sporządza sprawozdania i raporty z zakresu gospodarowania odpadami nałożone odrębnymi przepisami (m.in. dla potrzeb BDO, Krajowego Ośrodka Bilansowania i Zarządzania Emisjami - KOBiZE), nalicza opłaty z tytułu korzystania ze środowiska,
12) opracowuje dokumenty i szacuje koszty do procedury przetargowej w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz procedowanych z pominięciem ustawy PZP, dotyczących dostaw lub usług stanowiących zaspokojenie potrzeb ogólnouczelnianych.
6. Dział Domów Studenckich:
1) prowadzi działalność w zakresie spraw mieszkaniowych studentów, koordynuje sprawy związane z kwaterowaniem w domach studenckich, prowadzi naliczanie bieżących należności i kontroluje ich wpłaty;
2) rozlicza koszty związane z eksploatacją domów studenckich;
3) sprawdza prawidłowość sporządzania sprawozdań miesięcznych z działalności domów studenckich;
4) współpracuje z Działem Inwestycji i Remontów w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów bazy lokalowej dla studentów;
5) współpracuje z Centrum Polityki Zakupowej w zakresie zakupów oraz przygotowuje materiały do przetargów;
6) przyjmuje i weryfikuje wnioski o nadanie uprawnień do wjazdu na teren Bałtyckiego Kampusu Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku Oliwie;
7) prowadzi monitoring należności w zakresie ściągalności należności z tytułu zamieszkania w Domach Studenckich UG;
8) prowadzi, koordynuje i nadzoruje "Akcję Lato" w domach studenckich;
9) sporządza zestawienie zbiorcze opłat: miejscowej i uzdrowiskowej oraz rozlicza je z miejscowymi jednostkami samorządu terytorialnego;
10) Działowi Domów Studenckich podlegają Zespoły Domów Studenckich oraz Zespół Lokali Użytkowych.
11) Dział Domów Studenckich prowadzi administrację Zespołu Domów Studenckich, która:
a) organizuje, kontroluje i koordynuje pracę w obiektach wchodzących w skład zespołu;
b) odpowiada za należyte zabezpieczenie mienia Uniwersytetu oraz zorganizowanie pracy osób zatrudnionych na stanowiskach związanych z ochroną mienia;
c) utrzymuje w należytym stanie administrowane budynki i pomieszczenia Uniwersytetu;
d) ustala odpowiedzialność za sprzęt administracyjny i sprawuje nadzór nad racjonalną gospodarką tym sprzętem;
e) ustala zakresy obowiązków pracowników obsługi, wyznacza rejony sprzątania oraz normy zużycia środków czystości i innych materiałów wykorzystywanych przy eksploatacji budynków;
f) współpracuje z Biurem Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia w zakresie wyposażania obiektów w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, instrukcje alarmowe oraz pożarnicze tablice informacyjno-ostrzegawcze;
g) zapewnia właściwe warunki bhp w administrowanych obiektach;
h) współpracuje z Działem Inwestycji i Remontów w zakresie zapewnienia właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń energetycznych, gazowych, odgromowych, wentylacyjnych, hydrantowych i alarmowych;
i) rozlicza koszty związane z eksploatacją administrowanych obiektów;
j) prowadzi sprawy związane z zawieraniem umów dotyczących usług, wynajmu pomieszczeń w budynkach zespołu;
k) prowadzi sprawy związane z zakwaterowaniem studentów i innych osób zamieszkujących doraźnie w domach studenckich;
l) prowadzi księgi meldunkowe i przyjmuje wpłaty za noclegi, a także opłaty miejscowe i uzdrowiskowe w domach studenckich;
m) zapewnia utrzymanie sprawności eksploatacyjnej i wyposażenia domów studenckich.
7. Dział Hoteli Asystenckich:
1) Zarządza Zespołem Hoteli Asystenckich;
2) Prowadzi sprawy związane z kwaterowaniem w hotelach asystenckich;
3) Zapewnia obsługę organizacyjną i biurową, Komisji ds. Hoteli Asystenckich, Rad Mieszkańców tych hoteli
4) Zarządza mieszkaniami służbowymi Uniwersytetu.
§ 98. Centrum Inwestycji, Remontów i Technicznego Utrzymania Nieruchomości
1. Centrum realizuje bieżącą działalność w zakresie gospodarki remontowej, inwestycyjnej oraz technicznego utrzymania nieruchomości.
2. W strukturę Centrum wchodzą następujące jednostki organizacyjne:
1) Dział Inwestycji i Remontów;
2) Dział Technicznego Utrzymania Nieruchomości.
3. Dział Inwestycji i Remontów realizuje bieżącą działalność w zakresie inwestycji i remontów a w szczególności:
1) Nadzoruje inwestycje budowlane i remonty realizowane przez Uczelnię.
2) Opracowuje plany remontów i inwestycji.
3) Przygotowuje dokumenty do procedury przetargowej w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych na usługi projektowe, roboty budowlane, dostawy; współpracuje z Centrum Polityki Zakupowej.
4) Przygotowuje dokumenty i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poza ustawą Prawo zamówień publicznych zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych obowiązującym w UG na usługi projektowe, roboty budowlane, dostawy oraz prowadzi stosowną dokumentację postępowań.
5) Prowadzi rejestry udzielanych zamówień i ich kosztów.
6) Współpracuje przy opracowywaniu założeń projektów, realizuje i rozlicza projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej, środków własnych i innych źródeł.
7) Przygotowuje lub współpracuje przy opracowaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji.
8) Współpracuje z zewnętrznymi instytucjami finansującymi poprzez sporządzanie wymaganych umową wniosków o płatność, wniosków o zaliczki, wyjaśnień, oświadczeń, raportów, sprawozdań, kart monitoringowych, zestawień i innych wymaganych dokumentów związanych z realizacją projektów.
9) Współpracuje z Działem Finansowym w zakresie weryfikacji księgowej wniosków, rozliczeń i sprawozdań z realizacji prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych.
10) Przygotowuje, na wniosek biura prawnego, niezbędne dokumenty do prowadzenia spraw arbitrażowych, mediacyjnych lub sądowych.
11) Przygotowuje dane do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z umową o dofinansowanie projektu.
12) Uczestniczy w odbiorach technicznych obiektów oraz przygotowuje dokumentację dotyczącą ich włączenia do składników majątkowych Uczelni.
13) Kontroluje przestrzeganie przepisów i zasad BHP oraz ochrony p.poż. w czasie realizacji zadań.
14) Przeprowadza przeglądy obiektów Uczelni w celu określenia ich stanu technicznego.
15) Wprowadza dane dotyczące realizowanych inwestycji w Zintegrowanym Systemie Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym POL-on.
16) Archiwizuje i udostępnia dokumentację techniczną obiektów istniejących, projektowanych oraz innych dokumentów wytwarzanych w jednostce; współpracuje z głównym Archiwum Uczelni.
17) Ściśle współpracuje z innymi jednostkami UG w zakresie tworzenia i uzgadniania dokumentacji technicznej inwestycji i remontów oraz w zakresie planowanych zadań inwestycyjnych, remontowych.”
4. Dział Technicznego Utrzymania Nieruchomości:
1) realizuje bieżącą działalność w zakresie utrzymania w ciągłej sprawności sieci, instalacji, urządzeń energetycznych, systemów wentylacji i klimatyzacji, urządzeń węzłów cieplnych i kotłowni, urządzeń transportu bliskiego, instalacji cieplnych, gazowych, systemów bezpieczeństwa przeciwpożarowego, sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz sieci telefonicznej (dalej infrastruktury technicznej) w obiektach UG;
2) zapewnia ciągłość dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody do obiektów UG oraz prowadzi ich rozliczenia;
3) w ramach powierzonych zadań, w szczególności:
a) opracowuje plany serwisów i konserwacji infrastruktury technicznej,
b) opracowuje dokumenty i szacuje koszty do procedury przetargowej w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych na dostawy mediów oraz serwisy i konserwacje infrastruktury technicznej; współpracuje z Centrum Polityki Zakupowej,
c) przygotowuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy i usługi poza przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych obowiązującym w UG oraz prowadzi stosowną dokumentację postępowań,
d) prowadzi monitoring i optymalizację zużycia mediów (energia elektryczna, energia cieplna, gaz, woda) umożliwiającą wykonywanie analiz i bieżącą kontrolę zużycia oraz tworzenie raportów i prognoz dla poszczególnych mediów,
e) prowadzi nadzór nad realizacją umów dotyczących napraw, serwisów i konserwacji infrastruktury technicznej,
f) współpracuje z administratorami obiektów w zakresie właściwego funkcjonowania technicznego obiektów,
g) planuje i wdraża przedsięwzięcia energetyczne służące poprawie efektywności energetycznej,
h) współpracuje z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi UG w zakresie planowania zadań remontowych i bieżącej eksploatacji infrastruktury technicznej,;
4) skreśla się § 101;
5) § 103 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Zastępca Kanclerza ds. Informatyzacji, Komunikacji i Promocji wykonuje swoje zadania z pomocą Dyrektora Centrum Informatycznego i jego zastępców oraz Kierownika Zespołu Prasowego, Kierownika Zespołu Promocji i Kontaktów ze Sponsorami.”;
6) § 114 otrzymuje brzmienie:
„§ 114. Centrum Komunikacji i Promocji
1. W strukturze organizacyjnej Centrum działają:
1) Zespół Prasowy;
2) Zespół Promocji i Kontaktów ze Sponsorami.
2. Do zadań Zespołu Prasowego należy w szczególności:
1) tworzenie wizerunku Uczelni zgodnie ze strategią Uniwersytetu Gdańskiego uchwaloną przez Senat;
2) prowadzenie polityki informacyjnej Uczelni zgodnie z przyjętą strategią komunikacji Uniwersytetu Gdańskiego;
3) reprezentowanie w mediach stanowiska organów Uniwersytetu w zakresie statutowej działalności Uczelni;
4) współpraca z organami Uniwersytetu oraz osobami pełniącymi funkcje kierownicze w Uniwersytecie w zakresie relacji z mediami; prowadzenia media relations;
5) przygotowywanie informacji dla mediów oraz konferencji prasowych na szczeblu uczelnianym; współpraca z mediami na szczeblu uczelnianym;
6) przygotowywanie informacji na stronę internetową Uniwersytetu w zakresie strategicznych działań i kierunków rozwoju Uczelni;
7) prowadzenie monitoringu mediów w zakresie publikacji o Uniwersytecie oraz prowadzenie archiwum informacji prasowych na temat Uniwersytetu;
8) prowadzenie bazy danych dziennikarzy oraz podmiotów medialnych zajmujących się szkolnictwem wyższym i nauką;
9) gromadzenie i opracowywanie danych do publikowanych w mediach rankingów uczelni;
10) przygotowywanie uczelnianego newslettera;
11) współpraca z Zespołem Promocji w zakresie prowadzenia działań promocyjnych Uniwersytetu.
3. Do zadań Zespołu Promocji i Kontaktów ze Sponsorami:
1) realizacja lub wspieranie działań promocyjnych i informacyjnych podejmowanych indywidualnie przez jednostki organizacyjne Uczelni oraz kontrola ich zgodności z systemem identyfikacji wizualnej oraz wizerunkiem Uniwersytetu;
2) wdrażanie w jednostkach organizacyjnych Uczelni identyfikacji wizualnej Uniwersytetu;
3) opracowywanie i przygotowywanie publikacji oraz materiałów audiowizualnych promujących Uniwersytet wśród różnych grup docelowych;
4) opracowywanie oraz nadzorowanie, we współpracy z Biurem Rekrutacji i trzykrotnie w ciągu roku – w marcu, czerwcu i wrześniu, medialnej kampanii promocyjnej wspierającej rekrutację na prowadzone w Uniwersytecie studia stacjonarne i niestacjonarne, do szkół doktorskich oraz na studia podyplomowe i inne formy kształcenia;
5) współpraca z osobami odpowiedzialnymi za działania promocyjne na poszczególnych wydziałach;
6) współpraca z Zespołem Prasowym i Centrum Polityki Zakupowej przy przygotowywaniu i przesyłaniu do mediów materiałów reklamowych Uniwersytetu;
7) współpraca z wydziałami, Centrum Transferu Technologii oraz Centrum Analiz i Ekspertyz przy promocji osiągnięć naukowych i patentowych Uczelni;
8) współpraca z Gazetą Uniwersytecką, Radiem MORS oraz Centrum Produkcji Filmowej i Dokumentalnej przy przygotowywaniu materiałów reportażowych z najważniejszych wydarzeń w działalności Uniwersytetu;
9) współpraca z innymi jednostkami UG przy promocji działalności tych jednostek;
10) zamawianie produktów promocyjnych i materiałów konferencyjnych, oznaczonych elementami systemu identyfikacji wizualnej Uniwersytetu, na potrzeby jednostek Uczelni, we współpracy z Centrum Polityki Zakupowej;
11) współpraca z uczelnianymi organizacjami studenckimi i organizacjami doktorantów w zakresie wykorzystywania elementów systemu identyfikacji wizualnej Uniwersytetu podczas konferencji i wydarzeń naukowych organizowanych przez te organizacje;
12) organizacja „Targów Akademia” oraz współpraca z wydziałami przy organizacji „Dni Otwartych” Uniwersytetu;
13) promocja konferencji oraz innych ważnych wydarzeń i uroczystości organizowanych w Uniwersytecie;
14) współpraca przy organizowaniu wizyt gości oraz uroczystości na szczeblu uczelnianym;
15) tworzenie oraz archiwizowanie dokumentacji fotograficznej ważnych wydarzeń w działalności Uczelni;
16) współpraca z Sekcją WWW Centrum Informatycznego UG oraz Zespołem Prasowym w zakresie przygotowywania aktualności na stronę internetową Uniwersytetu;
17) pozyskiwanie sponsorów na działania realizowane przez Uniwersytet Gdański;
18) wypracowanie i realizacji strategii w zakresie pozyskiwania sponsorów dla Uniwersytetu Gdańskiego uwzględniającej działania społecznie odpowiedzialne;
19) kontakty z otoczeniem gospodarczym powiązanym z Uniwersytetem Gdańskim;
20) monitorowanie działań w zakresie sponsoringu poprzez:
a) bieżące działania ze sponsorami UG we współpracy z Zespołem Promocji,
b) bieżące kontakty ze sponsorami Uniwersytetu Gdańskiego,
c) kontrolę i wypełnianie umów zawartych ze sponsorami Uniwersytetu Gdańskiego,
d) informowanie Rektora o realizacji umów i świadczeń ze sponsorami Uniwersytetu Gdańskiego;
21) opracowanie pakietów korzyści (ofert) dla sponsorów Uniwersytetu Gdańskiego (we współpracy z Zespołem Promocji);
22) budowanie relacji z otoczeniem Uniwersytetu Gdańskiego;
23) bieżące kontakty ze sponsorami i potencjalnymi sponsorami Uniwersytetu Gdańskiego;
24) informowanie sponsorów i potencjalnych sponsorów o bieżących działaniach i projektach realizowanych przez Uniwersytet Gdański;
25) organizacja cyklicznych spotkań ze sponsorami i potencjalnymi sponsorami Uniwersytetu Gdańskiego z udziałem Biura Rektora;
26) ewidencja działań w zakresie działań ze sponsorami realizowanymi przez jednostki Uniwersytetu Gdańskiego;
27) określanie i definiowanie potrzeb w zakresie finansowania projektów Uniwersytetu Gdańskiego w formie pozyskiwania sponsorów.”;
7) załącznik nr 1 do Regulaminu „Schemat organizacyjny Uniwersytetu” – otrzymuje brzmienie, jak w załączniku do niniejszego zarządzenia;
8) załącznik nr 2 „Wykaz jednostek organizacyjnych Uniwersytetu wraz z symbolami tych jednostek” – otrzymuje brzmienie, jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Ujednolicony tekst Regulaminu, o który mowa w ust. 1 stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4.
Zobowiązuje się Dziekana Wydziału Oceanografii i Geografii do dostosowania stosunków pracy zatrudnionych na wydziale pracowników do struktury wydziału, określonej w § 1 ust. 3 do dnia 28 kwietnia 2023 r.
§ 5.
Zrządzenie wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2023 roku, z zastrzeżeniem § 1 ust. 3, który wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Piotr Stepnowski, czł. koresp. PAN
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Wersja do wydruku | 153.95 KB |
Schemat organizacyjny UG | 538.34 KB |
Symbole Jednostek Organizacyjnych UG | 965.27 KB |
Ostatnia modyfikacja:
środa, 12 kwietnia 2023 roku, 10:50Data publikacji:
czwartek, 16 marca 2023 roku, 12:43 Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Teresa Tokarczyk-Łyszczarz
Treść wprowadzona przez: Anna Pauli