fbpx Zarządzenie nr 22/R/23 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 27 lutego 2023 roku w sprawie Komisji ds. odbioru Etapu II „d-j” i Odbioru Końcowego w ramach umowy na „Kompleksową dostawę, wdrożenie i utrzymanie Zintegrowanego Systemu klasy... | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 22/R/23
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
27 lutego 2023 roku
w sprawie Komisji ds. odbioru Etapu II „d-j” i Odbioru Końcowego w ramach umowy na „Kompleksową dostawę, wdrożenie i utrzymanie Zintegrowanego Systemu klasy ERP” w Uniwersytecie Gdańskim

Status aktu: obowiązujący
Data wejścia w życie: 
poniedziałek, 27 lutego 2023 roku

Na podstawie § 33 ust. 1, § 34 ust. 1 oraz § 39 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z  dnia 13 czerwca 2019 roku (ze zm.) –  zarządza się, co następuje:

 

§ 1.

Powołuje się Komisję ds. ds. odbioru Etapu II „d-j” i Odbioru Końcowego w ramach umowy na „Kompleksową dostawę, wdrożenie i utrzymanie Zintegrowanego Systemu klasy ERP” w Uniwersytecie Gdańskim w następującym składzie:
1) Przewodnicząca Komisji: mgr inż. Magdalena Bugaj – Dyrektor Centrum Informatycznego;
2) Zastępca Przewodniczącej Komisji: mgr Marcin Białek – Zastępca Dyrektora Centrum;
3) Zastępca Przewodniczącej Komisji: mgr inż. Łukasz Bąbiński – p.o. Kierownika Sekcji Systemów Wspomagających Zarządzanie Uczelnią;
4) Członkowie Komisji w następujących obszarach:
 
a) Obszar Kadrowy:
- mgr Karolina Juszkiewicz – Kierownik Działu Kadr,
- mgr Anna Paprocka – Zastępca Kierownika Działu Kadr,
- mgr Jolanta Gawałkiewicz – Dział Kadr,
 
b) Obszar płacowy:
- mgr Jolanta Moś – Kierownik Działu Płac,
- mgr Maria Dyszczyńska – Kierownik Sekcji Umów Cywilnoprawnych,
 
c) Obszar budżetowania i kontrolingu: mgr Dominika Wendt,
 
d) Obszar finanse, księgowość i windykacja:
- mgr Edyta Bonusiak – Zastępca Kwestora ds. Finansów,
- mgr Marta Mularczyk – Zastępca Kwestora ds. Projektów,
- mgr Iwona Kuzimska – Zastępca Kwestora ds. Rachunkowości,
- mgr Iwona Drost – Kierownik działu Finansowego,
- mgr Agnieszka Szubstarska-Rutkowska – Kierownik Sekcji Rozliczeń Publiczno-Prawnych,
- mgr Aleksandra Gurdzińska – Kierownik Działu Gospodarowania Rzeczowymi Składnikami Majątku,
- mgr Anna Piask-Miszkinis – Kierownik Sekcji Windykacji.

 

§ 2.

1. Komisję, o której mowa w § 1 powołuje się na czas odbioru Systemu w ramach umowy na „Kompleksową Dostawę, Wdrożenie i Utrzymanie Zintegrowanego Systemu klasy ERP” w Uniwersytecie Gdańskim.
2. Nadzór nad Komisją sprawuje Przewodnicząca Komitetu Sterującego dr hab. inż. Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, prof. UG – Zastępca Kanclerza ds. Informatyzacji, Komunikacji i Promocji.
3. Osoby wskazane w § 1 w trakcie czynności odbiorowych mają prawo zażądać obecności właścicieli procesów biznesowych wskazanych na etapie Analizy Przedwdrożeniowej jako osoby merytorycznie odpowiedzialne za prawidłowy przebieg procesów biznesowych.
4. Właściciele procesów biznesowych są odpowiedzialni za częściowy lub końcowy odbiór poszczególnych procesów biznesowych.
5. Architekci Wiodący, o których mowa w § 1 pkt 1-3 są odpowiedzialni za odbiór końcowy poszczególnych obszarów funkcjonalnych Systemu.

 

§ 3.

1. Zadaniem Komisji jest dokonanie odbioru Etapu II „d-j” i Odbioru Końcowego SYSTEMU klasy ERP.
2. Komisja sporządza protokół z odbioru Etapu II „d-j” i Odbioru Końcowego i przedstawia go niezwłocznie Przewodniczącej Komitetu Sterującego.

 

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Rektor
Uniwersytetu Gdańskiego
 
prof. dr hab. Piotr Stepnowski, czł. koresp. PAN

Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku98.73 KB
Ostatnia modyfikacja: 
środa, 1 marca 2023 roku, 12:12
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Alicja Pyskło