fbpx Zarządzenie nr 93/R/22 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 26 lipca 2022 roku w sprawie zmian w strukturze organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego oraz zmiany Regulaminu Organizacyjnego | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 93/R/22
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
26 lipca 2022 roku
w sprawie zmian w strukturze organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego oraz zmiany Regulaminu Organizacyjnego

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje
Data wejścia w życie: 
czwartek, 1 września 2022 roku

Na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.) oraz § 51 ust. 4 i 12, § 70 ust. 1 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 roku (ze zm.) i § 59 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego UG z dnia 21 grudnia 2020 roku (ze zm.) – zarządza się, co następuje:

 

§ 1.

W strukturze organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego wprowadza się następujące zmiany:

1) w strukturze Wydziału Historycznego:
 
a) likwiduje się Instytut Archeologii i Etnologii;
b) tworzy się Instytut Archeologii, w którego strukturę wchodzą następujące jednostki organizacyjne:
    - Zakład Archeologii Pradziejowej,
    - Zakład Archeologii Śródziemnomorskiej,
    - Zakład Archeologii Średniowiecza i Nowożytności;
 
c) tworzy się Instytut Antropologii, w którego strukturę wchodzą następujące jednostki organizacyjne:
    - Zakład Antropologii Nowego Świata i Studiów Etnicznych,
    - Zakład Etnologii Polski i Antropologii Historii,
    - Zakład Studiów nad Religią;
 
d) w Instytucie Historii:
    - likwiduje się Zakład Historii Myśli i Kultury Politycznej,
    - likwiduje się Zakład Historii Najnowszej Polski,
    - tworzy się Zakład Historii Gdańska, Pomorza i Regionu Nadbałtyckiego,
    - tworzy się Zakład Historii Europy Wschodniej,
    - Zakład Historii Polski i Powszechnej XIX wieku przekształca się w Zakład Historii XIX wieku,
    - Zakład Historii Najnowszej Powszechnej przekształca się w Zakład Historii XX wieku,
    - Zakład Dydaktyki Historii przekształca się w Zakład Edukacji Historycznej;
 
2) w strukturze Wydziału Oceanografii i Geografii w Instytucie Oceanografii w Zakładzie Chemii Morza i Ochrony Środowiska Morskiego:
 
a) Pracownię Chemii Morza i Atmosfery przekształca się w Pracownię Biogeochemicznego Obiegu Pierwiastków w Środowisku Morskim,
b) Pracownię Trwałych Zanieczyszczeń Organicznych przekształca się w Pracownię Transformacji Substancji Toksycznych w Środowisku Morskim;
 
3) w strukturze Administracji Centralnej w pionie Kanclerza Biuro Armatora z jednostką r/v Oceanograf wyodrębnia się ze struktury Centrum Infrastruktury Morskiej i podporządkowuje się bezpośrednio Kanclerzowi;
4) w strukturze Administracji Centralnej – w pionie Zastępcy Kanclerza ds. Infrastruktury i Administracji:
 
a) likwiduje się Centrum Infrastruktury Morskiej,
b) tworzy się Samodzielne Stanowisko ds. Infrastruktury,
c) tworzy się Samodzielne Stanowisko ds. Przedsięwzięć Innowacyjnych.

 

§ 2.
 
W Regulaminie Organizacyjnym Uniwersytetu Gdańskiego stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 148/R/20 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 21 grudnia 2020 roku wprowadza się następujące zmiany:
 
1) w § 64 ust. 5 pkt 6 otrzymuje brzmienie:
„6) Zarządza Zespołem Hoteli Asystenckich i mieszkaniami służbowymi”;
 
2) w § 90 ust. 1-2 otrzymują brzmienie:
„1. Kanclerz sprawuje nadzór nad następującymi jednostkami organizacyjnymi administracji centralnej: Biurem Armatora z jednostką r/v Oceanograf, Centrum Polityki Zakupowej, Kancelarią Ogólną, Sekcją ds. Rozliczeń, Sekcją ds. Ubezpieczeń.
2. Zastępcy Kanclerza ds. Infrastruktury i Administracji podlegają bezpośrednio następujące jednostki organizacyjne: Centrum Eksploatacji Nieruchomości, Dział Inwestycji i Remontów, Straż Uniwersytecka, Muzeum UG.”;
 
3) § 91 otrzymuje brzmienie:
„§ 91. Jednostki podległe bezpośrednio Kanclerzowi
Kanclerz sprawuje nadzór nad następującymi jednostkami organizacyjnymi administracji centralnej: Biurem Armatora z jednostką r/v Oceanograf, Centrum Polityki Zakupowej, Kancelarią Ogólną, Sekcją ds. Rozliczeń, Sekcją ds. Ubezpieczeń.”;
 
4) § 96a otrzymuje brzmienie:
„§ 96a. Biuro Armatora z jednostką r/v Oceanograf
Biuro Armatora z jednostką r/v Oceanograf odpowiada w szczególności za:
1)  utrzymywanie statku naukowo badawczego „Oceanograf” w ciągłej gotowości operacyjnej i sprawności technicznej;
2)  planowanie budżetu oraz sporządzanie planu rzeczowo-finansowego wydatków zabezpieczających działalność i eksploatację statku;
3)  zabezpieczenie logistyczne statku;
4)  sporządzanie zapytań ofertowych na dostawy sprzętu, materiałów i usług dla statku;
5)  sporządzanie istotnych warunków zamówienia dla potrzeb prowadzenia przetargów;
6)  prowadzenie rejestru wydatków oraz rejestru faktur dotyczących dostaw i usług na rzecz statku;
7)  akceptacja umów cywilno-prawnych oraz faktur na podstawie odrębnego upoważnienia Rektora;
8) przygotowywanie aplikacji o dotację z Ministerstwa Edukacji i Nauki;
9)  planowanie działalności statku, w tym:
10) planowanie rejsów oraz koordynacji zamierzeń naukowo-badawczych i dydaktycznych realizowanych przez statek,
11) sporządzanie harmonogramów zmian członków załogi,
12) realizacja zadań na rzecz gospodarki narodowej.
13) współdziałanie z Biurem Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym w zakresie wykorzystania statku przez podmioty zewnętrzne gospodarki narodowej;
14) kwalifikowanie kandydatów na członków załogi do zatrudnienia.”;
 
5) § 97 otrzymuje brzmienie:
„§ 97. Centrum Eksploatacji Nieruchomości
1. Centrum Eksploatacji Nieruchomości koordynuje i nadzoruje pracę podległych jednostek oraz realizuje zadania powierzone administracji centralnej w zakresie bieżącej obsługi budynków dydaktycznych, domów studenckich, technicznego ich utrzymania i administrowania nieruchomościami.
2. W strukturę Centrum Eksploatacji Nieruchomości wchodzą następujące jednostki organizacyjne:
1)  Biuro Centrum Eksploatacji Nieruchomości;
2)  Dział Obiektów Dydaktycznych;
3)  Dział Administrowania Nieruchomościami;
4)  Dział Technicznego Utrzymania Nieruchomości;
5)  Dział Domów Studenckich.
3.   Do zadań Biura Centrum Eksploatacji Nieruchomości należy obsługa Centrum i podległych jednostek, w tym:
1)  obsługa spraw bieżących Centrum: kontaktów wewnętrznych i zewnętrznych, prowadzenie Biura;
2)  prowadzenie i aktualizowanie wykazu nieruchomości Uniwersytetu stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszego Regulaminu.
3)  prowadzenie ewidencji i rozliczania kosztów utrzymania administrowanych obiektów, w tym mediów i usług serwisowych wynikających z umów prowadzonych przez jednostki Centrum;
4)  merytoryczny nadzór nad dokumentami przekazywanymi do Centrum Polityki Zakupowej, które dotyczą wniosków wszczęcia procedury przetargowej w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
5)  prowadzenie wykazu służbowych telefonów komórkowych i dokumentacji dotyczącej telefonii komórkowej, funkcjonującej na Uniwersytecie;
4.   Dział Obiektów Dydaktycznych:
1)  nadzoruje utrzymanie budynków i pomieszczeń UG w należytym stanie;
2)  nadzoruje racjonalną eksploatację i gospodarkę składnikami majątkowymi, sprzętem oraz materiałami w administrowanych obiektach;
3)  kontroluje prawidłowość pobierania i rozliczania środków pieniężnych przez uprawnionych pracowników, zgodnie z Zasadami Gospodarki Kasowej obowiązującymi w Uczelni;
4)  nadzoruje terminowe zgłaszanie potrzeb remontowych administrowanych obiektów;
5)  współpracuje z dziekanami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie wykonywanych zadań;
6)  nadzoruje prace i wskazuje zadania w zakresie obowiązków koordynatora ds. terenów zieleni;
7)  Działowi Obiektów Dydaktycznych podlegają Administracje Budynków, które:
a)  organizują, kontrolują i koordynują pracę podległych pracowników w zakresie sprzątania, prac konserwatorskich oraz utrzymania w czystości i porządku terenów zewnętrznych,
b)  organizują, kontrolują i koordynują prace związane z wykonywaniem remontów we własnym zakresie,
c)   utrzymują w należytym stanie czystości administrowane budynki i pomieszczenia Uczelni,
d)  zapewniają ochronę powierzonego mienia i składników wyposażenia budynków,
e)  dbają o aktualizację treści instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
f)   dokonują bieżących wymaganych przepisami prawa wpisów w Książce Obiektu Budowlanego,
g)  współpracują z użytkownikami budynków w zakresie dostosowania pomieszczeń do celów działalności jednostek organizacyjnych Uniwersytetu,
h)  dbają o zapewnienie właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń w administrowanych budynkach,
i)   współpracują przy zawieraniu umów krótkoterminowych dotyczących wynajmów pomieszczeń i powierzchni, nadzorują przestrzeganie warunków zawartych umów oraz wszelkie bezumowne akcje promocyjne i informacyjne,
j)   współpracują z najemcami UG w zakresie min. zgłaszania uwag merytorycznych do projektów umów najmu długoterminowych zawieranych z potencjalnymi najemcami oraz koordynują współpracę z kontrahentami po ich podpisaniu,
k)  przygotowują w porozumieniu z dziekanem propozycje do rocznego planu remontów;
l)   odpowiadają za stan techniczny oraz porządek i bezpieczeństwo terenów przy obiektach,
m) współpracują z Biurem Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia w zakresie wyposażania budynków w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, instrukcje alarmowe oraz pożarnicze tablice informacyjno-ostrzegawcze,
n)  współpracują z innymi jednostkami w zakresie zapewnienia właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń energetycznych, gazowych, odgromowych, wentylacyjnych, hydrantowych i alarmowych,
o)  wprowadzają do panelu Nieruchomości dane dotyczące podległych budynków zgodnie z dokumentacją techniczną budynków.
5.   Dział Administrowania Nieruchomościami:
1)  realizuje zadania związane z gospodarowaniem nieruchomościami w zakresie maksymalnego wykorzystania posiadanego potencjału, w tym do celów komercyjnych, zarządza działaniami z obszaru organizacji obsługi transportowej gospodarki odpadami oraz zakupu towarów i usług w zakresie zaspokojenia potrzeb ogólnouczelnianych;
2)  w zakresie zarządzania nieruchomościami:
a)  prowadzi działania prowadzące do skutecznego zarządzania i racjonalnego gospodarowania nieruchomościami,
b)  współpracuje z podmiotami zewnętrznymi (kontrahentami) w zakresie kształtowania oraz aktualizacji warunków współpracy,
c)   współpracuje z administratorami budynków w zakresie powierzonego im nadzoru nad przestrzeganiem warunków zawartych umów, w tym prawidłowym wykorzystywaniem powierzonego przedmiotu najmu lub dzierżawy,
d)  realizuje założenia Polityki Cenowej UG dotyczącej nieruchomości w zakresie zawartych umów, w tym nadzór i egzekwowanie postanowień umownych;
3)  w zakresie obsługi transportowej:
a)  prowadzi nadzór nad racjonalnym wykorzystaniem zarządzanej floty samochodowej,
b)  nadzoruje stan techniczny pojazdów służbowych,
c)   współpracuje z firmami zewnętrznymi w zakresie zleceń transportowych wykraczających poza realizację własnym taborem samochodowym,
d)  prowadzi nadzór merytoryczny nad realizacją świadczenia usług przewozu autokarowego,
e)  sporządza informacje o zakresie korzystania ze środowiska przy wprowadzaniu gazów i pyłów do powietrza z procesów spalania paliw w silnikach spalinowych;
4)  w zakresie gospodarowania odpadami:
a)  koordynuje działania w zakresie gospodarki odpadami prowadzonej w poszczególnych jednostkach organizacyjnych UG,
b)  opracowuje instrukcje i procedury postępowania z odpadami oraz ich magazynowania przy współudziale innych jednostek organizacyjnych, w tym Biura Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia,
c)   sporządza sprawozdania z zakresu gospodarowania odpadami nałożone odrębnymi przepisami,
d)  sporządza sprawozdania i raporty w Krajowej bazie o emisji gazów cieplarnianych i innych substancji prowadzonej przez Krajowy Ośrodek Bilansowania i Zarządzania Emisjami (KOBiZE) na podstawie danych otrzymanych od innych jednostek organizacyjnych Uczelni,
5)  w zakresie zakupów i usług wspólnych:
a)  opracowuje dokumenty i szacuje koszty do procedury przetargowej w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wyznaczonych dostaw lub usług stanowiących zaspokojenie potrzeb ogólnouczelnianych.
b)  przygotowuje dokumenty i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poza ustawą Prawo zamówień publicznych.
c)   realizuje zapotrzebowanie na usługi i dostawy wspólne dla jednostek UG, z wyjątkiem zastrzeżonych do kompetencji innych jednostek,
d)  prowadzi rejestry udzielanych zamówień i ich kosztów,
e)  nadzoruje realizację usług telekomunikacyjnych i dokonuje rozliczenia kosztów korzystania z tych usług.
6.   Dział Technicznego Utrzymania Nieruchomości:
1)  realizuje bieżącą działalność w zakresie utrzymania w ciągłej sprawności sieci, instalacji, urządzeń energetycznych, systemów wentylacji i klimatyzacji, urządzeń węzłów cieplnych i kotłowni, urządzeń transportu bliskiego, instalacji cieplnych, gazowych, systemów bezpieczeństwa przeciwpożarowego, sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz sieci telefonicznej (dalej infrastruktury technicznej) w obiektach UG;
2)  zapewnia ciągłość dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody do obiektów UG oraz prowadzi ich rozliczenia;
3)  w ramach powierzonych zadań, w szczególności:
a)  opracowuje plany serwisów i konserwacji infrastruktury technicznej,
b)  opracowuje dokumenty i szacuje koszty do procedury przetargowej w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych na dostawy mediów oraz serwisy i konserwacje infrastruktury technicznej; współpracuje z Centrum Polityki Zakupowej,
c)   przygotowuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy i usługi poza przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych obowiązującym w UG oraz prowadzi stosowną dokumentację postępowań,
d)  prowadzi monitoring i optymalizację zużycia mediów (energia elektryczna, energia cieplna, gaz, woda) umożliwiającą wykonywanie analiz i bieżącą kontrolę zużycia oraz tworzenie raportów   i prognoz dla poszczególnych mediów,
e)  prowadzi nadzór nad realizacją umów dotyczących napraw, serwisów i konserwacji infrastruktury technicznej,
f)   współpracuje z administratorami obiektów w zakresie właściwego funkcjonowania technicznego obiektów,
g)  planuje i wdraża przedsięwzięcia energetyczne służące poprawie efektywności energetycznej,
h)  współpracuje z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi UG w zakresie planowania zadań remontowych i bieżącej eksploatacji infrastruktury technicznej,
7.  Dział Domów Studenckich:
1)  prowadzi działalność w zakresie spraw mieszkaniowych studentów, koordynuje sprawy związane z kwaterowaniem w domach studenckich, prowadzi naliczanie bieżących należności i kontroluje ich wpłaty;
2)  rozlicza koszty związane z eksploatacją domów studenckich;
3)  sprawdza prawidłowość sporządzania sprawozdań miesięcznych z działalności domów studenckich;
4)  współpracuje z Działem Inwestycji i Remontów w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów bazy lokalowej dla studentów;
5)  współpracuje z Centrum Polityki Zakupowej w zakresie zakupów oraz przygotowuje materiały do przetargów;
6)  przyjmuje i weryfikuje wnioski o nadanie uprawnień do wjazdu na teren Bałtyckiego Kampusu Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku Oliwie;
7)  prowadzi monitoring należności w zakresie ściągalności należności z tytułu zamieszkania w Domach Studenckich UG;
8)  prowadzi, koordynuje i nadzoruje "Akcję Lato" w domach studenckich;
9)  sporządza zestawienie zbiorcze opłat: miejscowej i uzdrowiskowej oraz rozlicza je z miejscowymi jednostkami samorządu terytorialnego;
10) Działowi Domów Studenckich podlegają Zespoły Domów Studenckich oraz Zespół Lokali Użytkowych.
11) Dział Domów Studenckich prowadzi administrację Zespołu Domów Studenckich, która:
a) organizuje, kontroluje i koordynuje pracę w obiektach wchodzących w skład zespołu;
b) odpowiada za należyte zabezpieczenie mienia Uniwersytetu oraz zorganizowanie pracy osób zatrudnionych na stanowiskach związanych z ochroną mienia;
c) utrzymuje w należytym stanie administrowane budynki i pomieszczenia Uniwersytetu;
d) ustala odpowiedzialność za sprzęt administracyjny i sprawuje nadzór nad racjonalną gospodarką tym sprzętem;
e) ustala zakresy obowiązków pracowników obsługi, wyznacza rejony sprzątania oraz normy zużycia środków czystości i innych materiałów wykorzystywanych przy eksploatacji budynków;
f)  współpracuje z Biurem Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia w zakresie wyposażania obiektów w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, instrukcje alarmowe oraz pożarnicze tablice informacyjno-ostrzegawcze;
g) zapewnia właściwe warunki bhp w administrowanych obiektach;
h) współpracuje z Działem Inwestycji i Remontów w zakresie zapewnienia właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń energetycznych, gazowych, odgromowych, wentylacyjnych, hydrantowych i alarmowych;
i)  rozlicza koszty związane z eksploatacją administrowanych obiektów;
j)  prowadzi sprawy związane z zawieraniem umów dotyczących usług, wynajmu pomieszczeń w budynkach zespołu;
k) prowadzi sprawy związane z zakwaterowaniem studentów i innych osób zamieszkujących doraźnie w domach studenckich;
l)  prowadzi księgi meldunkowe i przyjmuje wpłaty za noclegi, a także opłaty miejscowe i uzdrowiskowe w domach studenckich;
m) zapewnia utrzymanie sprawności eksploatacyjnej i wyposażenia domów studenckich.”;
 
6) dodaje się § 101a i 101b. w brzmieniu:
㤠101a. Samodzielne Stanowisko ds. Infrastruktury
1. Do zadań Samodzielnego Stanowiska ds. Infrastruktury należy wspieranie działań związanych z:
1) eksploatacją i technicznym utrzymaniem nieruchomości Uniwersytetu;
2) inwestycjami i remontami infrastruktury Uniwersytetu.
2. W zakresie eksploatacji i technicznego utrzymania nieruchomości Samodzielne Stanowisko ds. Infrastruktury bierze udział w tworzeniu planów dotyczących w szczególności:
1) eksploatacji i konserwacji instalacji elektrycznych, odgromowych, teletechnicznych, centralnego ogrzewania, hydraulicznych, kanalizacyjnych, gazowych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych oraz prac szklarskich i ślusarskich;
2) wydawania warunków technicznych, uzgadniania dokumentacji projektowych, obsługi rozliczeń finansowych w zakresie zużycia mediów (tj. energia elektryczna, energia cieplna, woda, gaz, itp.), realizacji zamówień wspólnych – na gazy techniczne, narzędzia ręczne i elektryczne, wyroby metalowe, konserwację dźwigów i innych urządzeń podlegających pod dozór UDT, badania instalacji odgromowych, przeglądy instalacji gazowych, zakupy i przeglądy sprzętu ppoż, przeglądy przewodów kominowych, zakupy telefonów, telefaksów, materiałów instalacyjnych teletechnicznych i teleinformatycznych, usług telekomunikacyjnych.
oraz uczestniczy w ich realizacji.
3. W zakresie inwestycji i remontów Samodzielne Stanowisko ds. Infrastruktury wspiera działania dotyczące w szczególności:
1) opracowania planów realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych (w zakresie prac projektowych i robót budowlanych);
2) sprawozdawczości okresowej i rocznej dotyczącej realizowanych zadań;
3) realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych w obiektach Uniwersytetu ze szczególnym uwzględnieniem energooszczędności obiektów budowlanych i dążenia do uzyskania dla nowych obiektów „zero emisyjności”;
4) pozyskiwania decyzji administracyjnych warunkujących realizację robót budowlanych;
5) przygotowywania dokumentacji do postępowań na roboty budowlane (kosztorys inwestorski, opis przedmiotu zamówienia, umowa, dokumentacja projektowa);
6) przygotowywania umów na roboty budowlane i usługi projektowania;
7) nadzoru nad zleconymi pracami projektowymi wraz z ich sprawdzeniem i odbiorem;
8) nadzoru inwestorskiego nad zleconymi robotami budowlanymi w zakresie kontroli jakości robót, zgodności realizacji z projektem, umową i obowiązującymi przepisami;
9) rozliczania inwestycji i remontów w zakresie przedsięwzięć budowlanych;
10) zlecania, nadzoru i odbioru wykonania przeglądów okresowych rocznych i pięcioletnich obiektów budowlanych zgodnie z wymogami prawa budowlanego;oraz bierze udział w  ich realizacji.
§ 101 b. Samodzielne Stanowisko ds. Przedsięwzięć Innowacyjnych
Do zadań Samodzielnego Stanowiska ds. Przedsięwzięć Innowacyjnych należy w szczególności:
1) Planowanie, organizowanie i nadzorowanie realizacji przedsięwzięć innowacji organizacyjnych, technicznych, technologicznych i społecznych w strukturach UG;
2) Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z instytucjami i podmiotami zewnętrznymi w celu pozyskiwania rozwiązań innowacyjnych oraz przygotowania procesu ich wdrożenia w UG;
3) Inicjowanie, wspieranie i realizowanie - przy współpracy z jednostkami organizacyjnymi UG - działań związanych z pozyskaniem środków finansowych umożliwiających wdrażanie przedsięwzięć innowacyjnych na terenie uczelni;
4) Opracowywanie i wdrażanie narzędzi wspierania działań innowacyjnych w obszarze organizacyjnym, technicznym i społecznym w UG;
5) Koordynowanie i nadzorowanie współpracy jednostek organizacyjnych UG dedykowanymi tematycznie do realizacji przedsięwzięć innowacyjnych wewnątrz struktur uczelni;
6) Wspieranie działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie realizacji przedsięwzięć innowacyjnych w UG.”;
 
7) załączniki nr 1-4 do Regulaminu Organizacyjnego UG otrzymują brzmienie, jak w załączniku do niniejszego zarządzenia,
8) wprowadza się załącznik nr 7 „Wykaz nieruchomości UG” do Regulaminu Organizacyjnego UG w brzmieniu, jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.

 

§ 3.

Ujednolicony tekst Regulaminu, o którym mowa w § 1, stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia i uwzględnia zmiany wprowadzone niniejszym zarządzeniem oraz zarządzeniami Rektora UG: nr 70/R/22 z dnia 16 maja 2022 roku, nr 27/R/22 z dnia 25 lutego 2022 roku, nr 177/R/21 z dnia 9 grudnia 2021 roku, 156/R/21 z dnia 29 października 2021 roku, Zarządzenie nr 153/R/21 z dnia 13 października 2021 roku, nr 142/R/21 z dnia 30 września 2021 roku, nr 113/R/21 z dnia 26 lipca 2021 roku, nr 91/R/21 z dnia 18 czerwca 2021 roku, nr 85/R/21 z dnia 31 maja 2021 roku, nr 60/R/21 z dnia 15 kwietnia 2021 roku, nr 52/R/21 z dnia 31 marca 2021 roku, nr 33/R/21 z dnia 25 lutego 2021 roku a także bierze pod uwagę dotychczasowe zmiany powszechnie obowiązujących aktów prawnych oraz wewnętrznych aktów normatywnych Uniwersytetu Gdańskiego.

 

§ 4.

Zrządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2022 roku, z zastrzeżeniem § 1 pkt 1, który wchodzi w życie 1 października 2022 roku. 

 
 
Rektor
Uniwersytetu Gdańskiego
 
prof. dr hab. Piotr Stepnowski, czł. koresp. PAN
Ostatnia modyfikacja: 
wtorek, 6 grudnia 2022 roku, 13:04
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Alicja Pyskło