Uchwała nr 26/22 Senatu Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 28 kwietnia 2022 rokuzmieniająca uchwałę nr 37/21 Senatu UG w sprawie warunków i trybu rekrutacji kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne oraz przyjmowania na studia cudzoziemców na odrębnych, niż rekrutacja zasadach w Uniwersytecie Gdańskim w roku akademickim 2022/2023
Na podstawie art. 70 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 574) – uchwala się, co następuje:
§ 1.
W uchwale Senatu Uniwersytetu Gdańskiego UG nr 37/21 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 27 maja 2021 roku w sprawie warunków i trybu rekrutacji kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne oraz przyjmowania na studia cudzoziemców na odrębnych, niż rekrutacja zasadach w Uniwersytecie Gdańskim w roku akademickim 2022/2023 – wprowadza się następujące zmiany:
- § 13 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„Po zakończeniu rejestracji na danym kierunku studiów – w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych – komisja rekrutacyjna weryfikuje pliki dokumentów, załączone przez kandydata.”;
- dodaje się załącznik nr 2 „Terminy elektronicznej rejestracji kandydatów oraz termin ogłoszenia listy kandydatów z uwzględnieniem terminów ewentualnych egzaminów na studia stacjonarne i niestacjonarne w Uniwersytecie Gdańskim w roku akademickim 2022/2023” w brzmieniu, jak w załączniku do niniejszej uchwały.
§ 2.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Senatu
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Piotr Stepnowski, czł. koresp. PAN
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
kopia do wydruku | 82.87 KB |
Zał. nr 2 | 472.3 KB |