Zarządzenie nr 29/R/20 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 23 marca 2020 rokuw sprawie obiegu dokumentów i prowadzenia spraw w Uniwersytecie Gdański
Na podstawie art. 23 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85) oraz § 34 ust. 1 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 r. (ze zm.) – zarządza się, co następuje:
§ 1.
Zasady postępowania z dokumentacją, wykonywania czynności kancelaryjnych oraz systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, określone zarządzeniem nr 77/R/18 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 24 lipca 2018 r. podlegają zmianom w następującym zakresie:
1) wewnętrzna poczta Uniwersytetu Gdańskiego jest prowadzona w systemie EZD we wszystkich jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu;
2) przebieg spraw prowadzonych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu powinien być dokumentowany w systemie EZD;
3) wnioski pracowników Uniwersytetu we wszystkich sprawach powinny być przesyłane do kierowników właściwych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu za pośrednictwem:
a) systemu EZD albo
b) imiennych pracowniczych adresów poczty elektronicznej;
4) wnioski studentów i doktorantów Uniwersytetu we wszystkich sprawach powinny być przesyłane do kierowników właściwych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu za pośrednictwem platformy ePUAP albo z indywidualnych adresów poczty elektronicznej zgłoszonych w Portalu Studenta.
§ 2.
1. Zasady, o których mowa w § 1 stosuje się w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania Uczelni.
2. Na stronie internetowej Uniwersytetu Gdańskiego zostaną umieszczone instrukcje dotyczące sposobu obiegu dokumentów i prowadzenia spraw w EZD.
3. Centrum Informatyczne uruchomi dodatkowe wsparcie dla pracowników Uczelni w tym zakresie.
§ 3.
Nadzór nad przestrzeganiem niniejszego zarządzenia sprawuje Prorektor ds. Informatyzacji i Umiędzynarodowienia.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Jerzy Gwizdała
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 426.87 KB |