Zarządzenie nr 16/K/11 Kanclerza Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 14 grudnia 2011 rokuw sprawie wprowadzenia procedury składania reklamacji dotyczących umów na dostawy i/lub usługi zawieranych w ramach procedur określonych ustawą Prawo zamówień publicznych
z dnia
14 grudnia 2011 rokuStatus aktu: obowiązujący
Powiązane hasła:
Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym, mając na uwadze przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz. 1240, z późn. zm.) oraz § 142 Statutu UG wprowadza się procedurę składania w Uniwersytecie Gdańskim reklamacji dotyczących umów na dostawy i/lub usługi zawieranych w ramach procedur określonych ustawą Prawo zamówień publicznych:
§ 1
- W przypadku stwierdzenia przez pracownika Uniwersytetu Gdańskiego dokonującego zamówienia w ramach realizacji umowy na dostawę i/lub usługę, zawartej po przeprowadzeniu przez Dział Zamówień Publicznych UG procedury określonej w ustawie Prawo zamówień publicznych, nieprawidłowości w jego wykonaniu (np. przekroczenie terminu dostawy, uchybienia ilościowe lub jakościowe), pracownik ten zobowiązany jest do złożenia stosownej reklamacji realizacji zamówienia.
- Reklamację składa się niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od daty stwierdzenia nieprawidłowości, przy użyciu formularza reklamacyjnego, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
- Formularz, o którym mowa w ust. 2 udostępniony jest w formie elektronicznej do wypełnienia na stronie internetowej Uniwersytetu, w zakładce „Informacje dla pracowników”.
- Wypełniony formularz należy przesłać drogą elektroniczną do Sekcji Realizacji Umów w Dziale Zamówień Publicznych – stosownie do informacji umieszczonej w miejscu udostępnienia formularza.
§ 2
- Sekcja Realizacji Umów w Dziale Zamówień Publicznych przesyła reklamację do Wykonawcy i monitoruje sposób jej rozpatrzenia, udzielając stosownych informacji składającemu reklamację.
-
W przypadku naruszenia zapisów umowy – Sekcja Realizacji Umów, odpowiednio do naruszenia:
- wnioskuje do Kwestora o naliczenie kar umownych,
- wnioskuje do kierownika zamawiającego o odstąpienie od umowy,
- podejmuje inne czynności przewidziane w umowie oraz przepisach prawa.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Kanclerz Uniwersytetu Gdańskiego
dr hab. Jerzy Gwizdała
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Formularz Reklamacyjny UG | 42 KB |
Ostatnia modyfikacja:
środa, 19 grudnia 2018 roku, 10:25Data publikacji:
czwartek, 15 grudnia 2011 roku, 12:58 Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Import Importowicz
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz