Zarządzenie nr 80/R/19 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 10 września 2019 rokuw sprawie Zespołu do spraw nadzoru nad realizacją zamówienia publicznego udzielonego w wyniku postępowania przetargowego nr A120-211-56/19/MB na usługi sprzątania obiektów i terenów zewnętrznych na Kampusie Uniwersytetu Gdańskiego w Oliwie
Na podstawie art. 20a ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) oraz § 41 ust. 2 pkt 8 i ust. 3 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 8 czerwca 2006 roku (ze zm.) – zarządza się, co następuje:
§ 1.
- Powołuje się Zespół ds. nadzoru nad realizacją zamówienia publicznego udzielonego w wyniku postępowania przetargowego nr A120-211-56/19/MB na usługi sprzątania obiektów i terenów zewnętrznych na Kampusie Uniwersytetu Gdańskiego w Oliwie, w częściach:
Część I – Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Uniwersytetu Gdańskiego wraz z obsługą szatni – Wydział Prawa i Administracji, Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 6;
Część II - Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Uniwersytetu Gdańskiego wraz z obsługą szatni – Wydział Filologiczny i Wydział Historyczny, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 55;
Część III - Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Uniwersytetu Gdańskiego wraz z obsługą szatni – Wydział Nauk Społecznych, Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 4;
Część IV - Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Uniwersytetu Gdańskiego wraz z obsługą szatni – budynek Biblioteki Głównej, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 53;
Część V - Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Uniwersytetu Gdańskiego wraz z obsługą szatni – budynek Trzynastki, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58;
Część VI - Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Uniwersytetu Gdańskiego – budynek Biblioteki Ekonomicznej, Sopot, ul. Armii Krajowej 110;
Część VII - Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Uniwersytetu Gdańskiego – budynek Administracyjny wraz z budynkiem biurowo gospodarczym, Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 1A;
Część VIII - Kompleksowa usługa sprzątania obiektu Uniwersytetu Gdańskiego wraz z obsługą szatni – Wydział Filologiczny - Neofilologia, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 51
Część IX - Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych na Kampusie UG w Oliwie oraz prace wykonywane w ramach "akcji zima";
w składzie:
- Anna Downar – Kierownik Działu Administracji i Transportu – Przewodnicząca Zespołu;
- Daniel Zaremba – pracownik Działu Administracji i Transportu (członek powołany do Komisji Przetargowej)
- Karol Mach – pracownik Działu Administracji i Transportu (członek powołany do Komisji Przetargowej)
- Jacek Jętczak – Zastępca Kierownika Działu Zamówień Publicznych, Kierownik Sekcji Realizacji Umów.
- Kierownik Zamawiającego może w każdej chwili rozwiązać Zespół bądź odwołać każdego z członków Zespołu, a ponadto może w każdej chwili powołać do Zespołu nowych członków.
§ 2.
Zespół nadzoruje prawidłowe oraz zgodne z umową i SIWZ wykonanie przedmiotu zamówienia, zgłasza do Kierownika Zamawiającego zauważone odstępstwa realizacji od tych dokumentów i comiesięcznie raportuje prawidłowe wykonanie zamówienia. Raport może się ograniczyć do zaakceptowania comiesięcznej faktury częściowej wystawionej przez wykonawcę.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Jerzy Piotr Gwizdała
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 560.95 KB |