Zarządzenie nr 77/R/19 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 29 sierpnia 2019 rokuw sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego
Na podstawie § 41 ust. 2 pkt 4 i ust. 3 oraz § 144 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 8 czerwca 2006 roku (ze zm.) – zarządza się, co następuje:
§ 1.
- W pionie Prorektora do spraw Studenckich likwiduje się Sekcję Promocji.
- W pionie Kanclerza tworzy się Biuro Promocji.
- Sekcję ds. Weryfikacji i Akceptacji Dokumentów oraz Informatycznych Systemów Finansowo-Księgowych w pionie Kwestora przekształca się w Sekcję ds. Weryfikacji i Akceptacji Dokumentów.
§ 2.
W Regulaminie organizacyjnym administracji Uniwersytetu Gdańskiego stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 40/R/18 Rektora UG z dnia 29 marca 2018 roku (ze zm.)
– wprowadza się następujące zmiany:
- § 31 otrzymuje brzmienie:
„Do jednostek organizacyjnych administracji centralnej podległych Prorektorowi ds. Studenckich należy: Biuro Rekrutacji, Centrum Obsługi Stypendialnej Studentów i Doktorantów, Akademickie Centrum Kultury Alternator, Biuro Parlamentu Studentów, Czasopismo „Progress”, Uniwersyteckie Liceum Ogólnokształcące, Radio MORS, Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych, Muzeum Uniwersyteckie. Prorektorowi ds. Studenckich podlega ponadto Centrum Wychowania Fizycznego i Sportu, Akademicki Związek Sportowy. Prorektor współdziała z Fundacją Absolwentów i Studentów UG. Prorektor ds. Studenckich w sprawach pomocy materialnej dla studentów współpracuje z Zastępcą Kanclerza ds. Administracyjnych i kierownikami podlegających mu jednostek organizacyjnych.”;
- skreśla się § 33;
- § 62. Otrzymuje brzmienie:
„Do jednostek organizacyjnych bezpośrednio podlegających Kanclerzowi należą: Biuro Promocji, Dział Zamówień Publicznych, Kancelaria Ogólna, Sekcja ds. Rozliczeń, Sekcja ds. Ubezpieczeń. Do pionu Kanclerza należą również jednostki podlegające Zastępcom Kanclerza.”;
- dodaje się § 62 a w brzmieniu:
„§ 62 a. Biuro Promocji
- Wspiera działania promocyjne i informacyjne podejmowane indywidualnie przez jednostki organizacyjne UG oraz sprawdza ich zgodność z identyfikacją wizualną oraz docelowym wizerunkiem Uczelni.
- Odpowiada za wdrożenie wśród jednostek organizacyjnych identyfikacji Uniwersytetu Gdańskiego.
- Trzykrotnie w ciągu roku (marzec, czerwiec, wrzesień) we współpracy z Biurem Rekrutacji opracowuje, przedstawia do akceptacji Kolegium Rektorskiemu i nadzoruje kampanię promocyjną w mediach wspierającą rekrutację na wyższe studia stacjonarne i niestacjonarne, studia doktoranckie oraz studia podyplomowe i kursy.
- Wspiera promocje konferencji oraz innych ważnych wydarzeń i uroczystości organizowanych na Uniwersytecie Gdańskim.
- Współpracuje z osobami odpowiadającymi za działania promocyjne na poszczególnych Wydziałach.
- Archiwizuje dokumentację fotograficzną ważnych wydarzeń w działalności Uczelni.
- We współpracy z rzecznikiem prasowym i Działem Zamówień Publicznych przygotowuje i rozsyła do mediów materiały reklamowe Uniwersytetu Gdańskiego.
- Dba o pozytywny wizerunek Uniwersytetu w internecie, aktualizuje informacje na jego temat zawarte w internetowych portalach edukacyjnych.
- Zamawia oznakowane produkty promocyjne, materiały konferencyjne na potrzeby jednostek Uniwersytetu.
- Współpracuje z kołami naukowymi przy oznakowaniu konferencji oraz wydarzeń naukowych organizowanych przez studentów i doktorantów.
- Współpracuje z „Gazetą Uniwersytecką”, Czasopismem „Progerss” oraz z Radiem MORS przy przygotowaniu materiałów reportażowych z najważniejszych wydarzeń Uniwersytetu Gdańskiego.
- Organizuje „Targi Akademia” oraz współpracuje z wydziałami przy organizacji dni otwartych UG.
- Opracowuje i przygotowuje publikacje oraz materiały audiowizualne promujące Uniwersytet wśród różnych grup docelowych.
- Współpracuje z Centrum Języków Obcych oraz Centrum Wychowania Fizycznego i Sportu przy promocji działalności tych jednostek.
- Współpracuje z Wydziałami, Centrum Transferu Technologii oraz Centrum Analiz i Ekspertyz przy promocji osiągnięć naukowych i patentowych Uczelni.”;
- § 49 otrzymuje brzmienie:
„§ 49. Sekcja ds. Weryfikacji i Akceptacji Dokumentów
- Dokonuje kontroli dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z zasadami ustawy o finansach publicznych.
- Bada i weryfikuje kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
- Nadzoruje prawidłowość obiegu dokumentów finansowo-księgowych i przestrzegania przyjętych procedur wewnętrznych.
- Zatwierdza do wypłaty faktury oraz inne dokumenty finansowe i dysponuje środkami pieniężnymi w zakresie udzielonego pełnomocnictwa.
- Współpracuje z Działem Kontrolingu w zakresie weryfikacji zgodności przestawionych do akceptacji dokumentów finansowych z posiadanymi środkami.
- Współpracuje z Sekcją ds. Rozliczeń w zakresie akceptacji i weryfikacji dokumentów.
- Uczestniczy we wdrożeniach systemów informatycznych użytkowanych przez jednostki organizacyjne Kwestury.
- Przygotowuje kalkulacje stawek wynagrodzeń osób zatrudnianych do realizacji projektów i wyodrębnionych zadań oraz weryfikuje ich zgodność z budżetami.
- Sprawdza refundacje środków przyznawanych na prefinansowanie projektów i weryfikuje ich poprawność. ”;
- wyrazy „Sekcja Promocji”, użyte w odpowiedniej liczbie i przypadku – zastępuje się wyrazami „Biuro Promocji”, użytymi w odpowiedniej liczbie i przypadku.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie 2 września 2019 roku.
Rektor
Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Jerzy Piotr Gwizdała
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 156.58 KB |