fbpx Zarządzenie nr 8/R/15 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 8/R/15
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
30 stycznia 2015 roku
w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje

Na podstawie art. 66 ust 2 pkt 4 i art. 83 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2012 roku, poz. 572 ze zm.) oraz § 40 ust. 1 i § 144 Statutu UG, zarządza się, co następuje:

 

§ 1

W strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego w pionie Prorektora ds. Rozwoju i Finansów, Samodzielne Stanowisko ds. Zarządzania Ryzykiem przekształca się w Sekcję Zarządzania Ryzykiem.

 

§ 2

W Regulaminie organizacyjnym administracji UG stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 3/R/14 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 22 stycznia 2014 roku ze zm. wprowadza się następujące zmiany:

1)      § 40otrzymuje brzmienie:

„Do jednostek organizacyjnych administracji centralnej podległych Prorektorowi ds. Rozwoju i Finansów należy: Centrum Informatyczne, Dział Sprawozdawczości i Analiz Ekonomicznych, Dział Zarządzania Projektami Międzynarodowymi, Sekcja ds. Zarządzania Ryzykiem.”

2)      § 44 otrzymuje brzmienie:

„Sekcja Zarządzania Ryzykiem

1.      Identyfikuje zewnętrzne i wewnętrzne rodzaje ryzyka związanego z funkcjonowaniem Uniwersytetu.

2.      Opracowuje zasady i procedury zarządzania ryzykiem oraz wskazuje osoby odpowiedzialne za monitorowanie poszczególnych grup ryzyka.

3.      Wspomaga działania kierowników jednostek organizacyjnych w zakresie identyfikacji i analizy ryzyka zagrażającego osiąganiu celów i zadań tych jednostek.

4.      Współtworzy i aktualizuje politykę zarządzania ryzykiem w Uniwersytecie.

5.      Podnosi świadomość potrzeby efektywnego zarządzania ryzykiem wśród pracowników Uniwersytetu Gdańskiego.

6.      Administruje informatycznym Systemem Zarządzania Ryzykiem (SZR) w UG, w skład którego wchodzą:

1)        baza aktów prawnych dotyczących zarządzania ryzykiem w UG,

2)        wiki zawierające wyjaśnienia o zasadach funkcjonowania procesu zarządzania ryzykiem w UG,

3)        wiki zawierające wyjaśnienia o zasadach funkcjonowania informatycznego Systemu Zarządzania Ryzykiem w UG,

4)        baza formularzy do ewidencji wszelkich zdarzeń związanych z procesem zarządzania  ryzykiem w UG.”

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Bernard Lammek

Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku75.82 KB
Ostatnia modyfikacja: 
środa, 19 grudnia 2018 roku, 13:45
Treść ostatnio zmodyfikowana przez:
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz