fbpx Zarządzenie nr 30/R/14 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 7 kwietnia 2014 roku w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 30/R/14
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
7 kwietnia 2014 roku
w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje

Na podstawie art. 83 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2012 roku, poz. 572 ze zm.) oraz § 144 Statutu UG, zarządza się, co następuje:

 

§ 1

W Regulaminie organizacyjnym administracji UG stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 3/R/14 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 22 stycznia 2014 roku wprowadza się następujące zmiany:

1)     w § 8 pkt 2 zdanie pierwsze otrzymuje brzmienie:

„Strukturę administracji centralnej oraz ogólnouniwersyteckich jednostek organizacyjnych dostosowaną do aktualnych celów i zadań Uczelni na wniosek Kanclerza tworzy Rektor.”

2)      § 70 otrzymuje brzmienie:

„Dział Administracji i Transportu

1.      Zarządza i koordynuje pracę poszczególnych zespołów obiektów użytkowanych przez Uniwersytet (z wyłączeniem domów studenckich i hoteli asystenckich, Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego w Leźnie oraz Ośrodka Wypoczynkowego w Łączynie) a w szczególności:

1)      Rozlicza koszty utrzymania administrowanych obiektów.

2)      Zapewnia ochronę powierzonego mienia Uniwersytetu i pilnuje realizowanie spraw związanych z ochroną przeciwożarową i prowadzeniem Książek Obiektów Budowlanych.

3)      Kontroluje prawidłowość pobierania i rozliczania środków pieniężnych w zarządzanych Zespołach Obiektów przez uprawnionych pracowników zgodnie z Zasadami Gospodarki Kasowej obowiązującymi w Uniwersytecie.

4)      Prowadzi rozliczenia i windykację należności od kontrahentów dotyczących krótkoterminowego wynajmu pomieszczeń i powierzchni oraz innych usług, zgodnie z procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie.

5)      Prowadzi monitoring zużycia mediów i rozlicza koszty utrzymania administrowanych obiektów.

6)      Dokonuje merytorycznej i formalnej kontroli dokumentów dotyczących kosztów utrzymania obiektów i działalności administracji centralnej.

7)      Prowadzi rejestr kosztów z podziałem na poszczególne jednostki organizacyjne i obiekty Uniwersytetu.

8)      Prowadzi dokumentację dotyczącą telefonii komórkowej funkcjonującej w Uniwersytecie.

9)      W porozumieniu z Centrum Inwestycji i Remontów opracowuje potrzeby remontowe administrowanych obiektów.

10)  Współpracuje z Dziekanami i jednostkami organizacyjnymi podległymi Zastępcy Kanclerza ds. Inwestycji i Remontów w zakresie wykonywanych zadań.

11)  Działowi podlegają Zespoły Obiektów, które:

a)      Zapewniają ochronę powierzonego mienia i składników wyposażenia obiektów.

b)      Dbają o aktualizację treści instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz o zachowanie terminowości wpisów w Książce Obiektu Budowlanego.

c)      Współpracują z użytkownikami obiektów w zakresie dostosowania pomieszczeń do celów działalności jednostek organizacyjnych Uniwersytetu.

d)     Dbają o zapewnienie właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń w administrowanych obiektach.

e)      Przygotowują propozycje do rocznego planu remontów.

f)       Odpowiadają za stan techniczny oraz porządek i bezpieczeństwo terenów przy obiektach.

g)      Współpracują ze Stanowiskiem Pracy ds. Ochrony Przeciwpożarowej w zakresie wyposażania obiektów w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, instrukcje alarmowe oraz pożarnicze tablice informacyjno-ostrzegawcze.

h)      Współpracują z innymi jednostkami w zakresie zapewnienia właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń energetycznych, gazowych, odgromowych, wentylacyjnych, hydrantowych i alarmowych.

2.      Monitoruje i analizuje koszty eksploatacji obiektów, gruntów, maszyn i urządzeń oraz taboru samochodowego.

3.      Przygotowuje projekty umów i realizuje umowy dotyczące krótkoterminowego wynajmu pomieszczeń (sale wykładowe, aule) i powierzchni przeznaczonych na akcje promocyjne, i informacyjne.

4.      Opracowuje opisy przedmiotu zamówienia do procedury przetargowej na obsługę i eksploatację administrowanych obiektów oraz innych jednostek Uniwersytetu. Prowadzi nadzór nad właściwą realizacją zawartych umów.

5.      Prowadzi gospodarkę samochodową Uniwersytetu a w szczególności:

1)      Dysponuje środkami transportowymi oraz zabezpiecza potrzeby transportowo- spedycyjne.

2)      Przyjmuje, realizuje i rozlicza zlecenia transportowe w ramach usług świadczonych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu.

3)      Prowadzi rejestr usług zewnętrznych transportu osobowego.

4)      Nadzoruje usługi transportowe wykonywane przez podmioty zewnętrzne.

5)      Kontroluje stan techniczny pojazdów oraz ich bieżącą obsługę i wyposażenie z uwzględnieniem obowiązujących przepisów.

6)      Zleca wykonywanie napraw i remontów pojazdów.

7)      Prowadzi rejestr i rozliczenie zakupionego paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla jednostek Uniwersytetu.

8)      Organizuje i rozlicza czas pracy kierowców, rozlicza zużycie paliw i materiałów dla poszczególnych jednostek transportowych i sprzętowych.

9)      Prowadzi rozliczenia i rejestry dotyczące wykorzystywania prywatnych samochodów pracowników Uniwersytetu do celów służbowych.

10)  Sporządza informacje o korzystaniu ze środowiska w zakresie wprowadzania gazów lub pyłów do powietrza z procesów spalania paliw w silnikach spalinowych.

11)  Prowadzi gospodarkę magazynową w zakresie wydawania i rozliczania odzieży ochronnej dla pracowników, studentów i doktorantów.”

 

§ 3

Jednolity tekst Regulaminu organizacyjnego administracji UG stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Bernard Lammek

Załączniki

Ostatnia modyfikacja: 
środa, 19 grudnia 2018 roku, 13:45
Treść ostatnio zmodyfikowana przez:
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz