fbpx Zarządzenie nr 26/R/13 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 15 lutego 2013 roku w sprawie postępowania z pracami dyplomowymi studentów Uniwersytetu Gdańskiego | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 26/R/13
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
15 lutego 2013 roku
w sprawie postępowania z pracami dyplomowymi studentów Uniwersytetu Gdańskiego

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje

Na podstawie § 40 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego, w związku z § 4 ust. 1 pkt. 11 i § 11 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. nr 201, poz. 1188), zarządza się, co następuje:

 

§ 1

  1. W Uniwersytecie Gdańskim prace dyplomowe składane przez studentów Uniwersytetu Gdańskiego w dziekanatach są sprawdzane programem antyplagiatowym.
  2. „Zasady sprawdzania prac dyplomowych programem antyplagiatowym” stanowią załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2

  1. W teczce studenta przekazywanej przez dziekanaty do Archiwum Uczelni powinna znajdować się zarówno wersja papierowa, jak i elektroniczna jego pracy dyplomowej.
  2. Forma papierowa kopii pracy dyplomowej studenta przechowywana w Uniwersytecie Gdańskim powinna być drukowana dwustronnie i oprawiona miękką okładką.
  3. „Zasady przekazywania wersji elektronicznej prac dyplomowych dla Archiwum UG” stanowią załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 3

Traci moc Zarządzenie nr 16/R/06 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 11 kwietnia 2006 r. w sprawie obowiązku przechowywania wersji elektronicznej egzemplarza pracy dyplomowej dla archiwum uczelni oraz zasad sprawdzania prac dyplomowych programem antyplagiatowym. 

 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Bernard Lammek

 

 

 

Załączniki zabezpieczone hasłem dostępnym w Dziale Kształcenia i w Dziale Organizacyjnym UG.

Ostatnia modyfikacja: 
środa, 19 grudnia 2018 roku, 13:45
Treść ostatnio zmodyfikowana przez:
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz