fbpx Zarządzenie nr 14/R/13 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 31 stycznia 2013 roku w sprawie powołania Komisji ds. wdrożenia w Uniwersytecie Gdańskim indeksu elektronicznego | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 14/R/13
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
31 stycznia 2013 roku
w sprawie powołania Komisji ds. wdrożenia w Uniwersytecie Gdańskim indeksu elektronicznego

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje
Powiązane hasła: 

Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2012 roku, poz. 572 z późn. zm.) oraz § 40 ust. 2 pkt 1 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego, w związku z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. Nr 201 poz. 1188), zarządza się, co następuje:

 

§ 1

Od roku akademickiego 2013/2014 Uniwersytet Gdański wdroży indeks elektroniczny we wszystkich jednostkach organizacyjnych odpowiedzialnych za obsługę studiów z wykorzystaniem Akademickiego Systemu Teleinformatycznego FAST, zwanego dalej Systemem FAST.

 

§ 2 

W celu skutecznej realizacji zadania, o którym mowa w § 1, powołuje się Komisję ds. wdrożenia Indeksu Elektronicznego w Uniwersytecie Gdańskim w składzie:

  1. prof. UG, dr hab. Joanna Jędrzejowicz - Pełnomocnik Rektora ds. elektronicznej obsługi procesu kształcenia, Przewodnicząca Komisji,
  2. prof. UG, dr hab. Monika Bąk - Prodziekan ds. nauki i kształcenia Wydzialu Ekonomicznego,
  3. dr Adam Jagiełło-Rusiłowski - Prodziekan ds. studenckich i współpracy międzynarodowej Wydziału Nauk Społecznych,
  4. mgr Anna Kietrys-Tusk - Kierownik Działu Kształcenia,
  5. mgr Zbigniew Ruszczyk - Dyrektor Ośrodka Informatycznego,
  6. inż. Agnieszka Krajewska - Pracownik Działu Kształcenia odpowiedzialny za współpracę z Ośrodkiem Informatycznym,
  7. Iwona Rostkowska - Pracownik Ośrodka Informatycznego odpowiedzialny za analizę wymagań użytkowników systemu FAST,
  8. powołani przez Dziekanów Koordynatorzy ds. wdrożenia indeksu elektronicznego w jednostkach organizacyjnych Uczelni,
  9. mgr Anna Smykowska - Sekretarz Komisji.

 

§ 3

  1. Nadzór nad prawidłowym wykonaniem prac i zadań Komisji, o której mowa w § 1, sprawują Prorektor ds. Kształcenia oraz Prorektor ds. Rozwoju i Finansów, odpowiednio do zakresu swoich kompetencji.
  2. Zadania Komisji obejmują w szczególności:
    1. organizację, koordynację i nadzór nad wdrożeniem indeksu elektronicznego w Uniwersytecie Gdańskim;
    2. opracowywanie harmonogramu i budżetu wdrożenia indeksu elektronicznego i przedstawianie do akceptacji Prorektorowi ds. Kształcenia;
    3. przygotowywanie zarządzeń i procedur niezbędnych do wdrożenia indeksu elektronicznego;
    4. określanie priorytetów w zakresie wdrożenia indeksu Elektronicznego;
    5. monitorowanie wdrażania indeksu elektronicznego w jednostkach organizacyjnych Uczelni;
    6. ujednolicanie zasad obsługi studiów w Uniwersytecie Gdańskim z wykorzystaniem indeksu elektronicznego;
    7. przedstawianie Prorektorowi ds. kształcenia oraz Prorektorowi ds. Rozwoju i Finansów raportów z wdrażania indeksu elektronicznego w Uniwersytecie Gdańskim nie rzadziej niż raz na kwartał.
  3. Posiedzenia Komisji zwoływane są przez Przewodniczącego nie rzadziej niż raz w miesiącu.
  4. Z posiedzeń Komisji sporządzane są protokoły.
  5. Przewodniczący Komisji ma prawo zapraszać na posiedzenia osoby niebędące członkami Komisji.

 

§ 4

  1. Dziekani poszczególnych wydziałów oraz Dyrektorzy Studium Języków Obcych i Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w terminie 14 dni od dnia wejścia w życie niniejszego zarządzenia powołają Koordynatorów ds. wdrożenia Indeksu Elektronicznego.

  2. Zadania Koordynatorów ds. wdrożenia Indeksu Elektronicznego w jednostkach dydaktycznych Uniwersytetu Gdańskiego obejmują:

    1. kierowanie procesem wdrożenia Indeksu Elektronicznego w jednostce dydaktycznej Uczelni;

    2. aktywne uczestniczenie w posiedzeniach Komisji ds. wdrożenia Indeksu Elektronicznego w Uniwersytecie Gdańskim;

    3. rozpowszechnianie i koordynowanie realizacji zaleceń/decyzji Komisji, zgodnie z przyjętym harmonogramem, w jednostce dydaktycznej;

    4. organizowanie w jednostce dydaktycznej konsultacji, szkoleń i spotkań związanych z wdrożeniem Indeksu Elektronicznego;

    5. koordynowanie procesu identyfikacji specyficznych wymagań i potrzeb jednostki dydaktycznej związanych z wdrożeniem Indeksu Elektronicznego oraz pośredniczenie pomiędzy Komisją a jednostką dydaktyczną, celem wypracowania ostatecznych rozwiązań w zakresie wdrożenia na danym wydziale Indeksu Elektronicznego;

    6. koordynowanie opracowania wydziałowych uregulowań w zakresie wdrożenia Indeksu Elektronicznego.

 

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Bernard Lammek

Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku233.29 KB
Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 7 stycznia 2021 roku, 9:50
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz