fbpx Zarządzenie nr 22/R/05 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 1 lipca 2005 roku w sprawie wprowadzenia zmian w strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 22/R/05
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
1 lipca 2005 roku
w sprawie wprowadzenia zmian w strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje

Na podstawie § 100 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego w strukturze organizacyjnej administracji UG wprowadza się następujące zmiany:

§ 1

  1. Likwiduje się Samodzielną Sekcję ds. Zaopatrzenia, podporządkowaną dotychczas Zastępcy Dyrektora Administracyjnego do spraw Gospodarczych.
  2. Dział Aparatury i Zamówień Publicznych otrzymuje nową nazwę: Dział Zamówień Publicznych i podporządkowany jest bezpośrednio Dyrektorowi Administracyjnemu. Zreorganizowany Dział Zamówień Publicznych przejmuje wszystkie zadania sekcji (zlikwidowanej w ust. 1), wynikające z Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego (załącznik do Zarządzenia Rektora UG nr 10/R/04 z dnia 10 marca 2004 roku).
  3. Dział do spraw Socjalnych, dotychczas podlegający Dyrektorowi Administracyjnemu - podporządkowuje się bezpośrednio Zastępcy Dyrektora Administracyjnego do spraw Gospodarczych.

§ 2

Postanowienia § 1 oznaczają dokonanie następujących zmian w załączniku do Zarządzenia Rektora UG nr 10/R/04 z dnia 10 marca 2004 roku (Regulamin organizacyjny administracji Uniwersytetu Gdańskiego):

  1. W § 8 skreśla się myślnik ze słowami: "kieruje sprawami socjalno-bytowymi pracowników i studentów".
  2. W § 10 jako kolejny myślnik dodaje się następujące wyrażenie: "kieruje sprawami socjalno-bytowymi pracowników i studentów".
  3. W § 21:
    • usuwa się myślnik ze słowami: "Dział do spraw Socjalnych",
    • dotychczasowe określenie "Dział Aparatury i Zamówień Publicznych", zastępuje się słowami: "Dział Zamówień Publicznych".
  4. W § 22:
    • skreśla się myślnik ze słowami: "Samodzielna Sekcja do spraw Zaopatrzenia",
    • jako kolejny myślnik dodaje się następujące wyrażenie: "Dział do spraw Socjalnych".
  5. § 51 otrzymuje następujące brzmienie:
    "Dział Zamówień Publicznych:
    • Sprawuje nadzór administracyjno-ewidencyjny nad aparaturą i sprzętem komputerowym należącym do uczelni.
    • Udziela jednostkom organizacyjnym uczelni pomocy technicznej przy wyborze aparatury.
    • Prowadzi lub nadzoruje - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi - zakupy aparatury, sprzętu komputerowego itp. jednostek organizacyjnych uczelni bez względu na źródło finansowania zakupu.
    • Prowadzi ewidencję środków trwałych znajdujących się na stanie uczelni, jak i w trakcie realizacji zamówień.
    • Realizuje zamówienia publiczne w zakresie dostaw sprzętu komputerowego, poligraficznego, biurowego, aparatury specjalistycznej, oprogramowania.
    • Udziela jednostkom organizacyjnym uczelni informacji co do trybów postępowań przewidzianych w ustawie o zamówieniach publicznych.
    • Nadzoruje i kontroluje proces udzielanych przez uczelnię zamówień publicznych oraz odpowiada za organizację zamówień w uczelni.
    • Prowadzi Centralny Rejestr Zamówień Publicznych UG.
    • Opiniuje wybrany tryb postępowania dla zamówień o wartości przekraczającej równowartość 6000 EURO oraz akceptuje poprawność i kompletność przedłożonej dokumentacji, przygotowanej w związku z udzielaniem zamówień publicznych.
    • Prowadzi korespondencję z Urzędem Zamówień Publicznych.
    • Wysyła do publikacji w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenie o planowanych w danym roku kalendarzowym zamówieniach publicznych.
    • Ogłasza rozpoczęcie i zakończenie postępowań w siedzibie zamawiającego, w Biuletynie Zamówień Publicznych i Internecie.
    • Opracowuje wnioski w sprawach usprawnienia w uczelni procesu udzielania zamówień publicznych.
    • Sporządza roczny plan zamówień publicznych UG.
    • Sporządza sprawozdania z zakresu zamówień publicznych w porozumieniu z jednostkami organizacyjnymi UG.
    • Współdziała przy przygotowywaniu dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne powyżej 30 000 EURO.
    • Prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przekraczającego równowartość 30 000 EURO.
    • Przechowuje przez okres 3 lat kopie całości wymaganych dokumentów w postępowaniach powyżej 30 000 EURO oraz kopie dokumentacji podstawowych czynności i umowy w postępowaniach powyżej 6 000 EURO.
    • W wypadku podejrzenia naruszenia prawa może żądać od jednostek organizacyjnych uczelni oryginałów przechowywanej dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi.
    • Ma prawo wglądu i żądania kopii Rejestru Zamówień Publicznych od jednostek organizacyjnych uczelni.
    • Analizuje składane sprawozdania i przygotowuje propozycje co do dalszego trybu udzielania zamówień do 5 poziomu Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (PKWiU).
    • Przygotowuje projekty zarządzeń w zakresie zamówień publicznych.

    Ponadto, w zakresie spraw związanych z zaopatrzeniem uczelni:

    • Przeprowadza analizy rynkowe dotyczące przetargów, przeprowadza przetargi i realizuje zakupy zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
    • Odpowiada za całokształt spraw związanych z prowadzeniem prawidłowej gospodarki magazynowej.
    • Organizuje przetargi na dostawę paliw płynnych dla pojazdów UG oraz statku "Oceanograf 2".
    • Prowadzi sprawy związane z zaopatrzeniem uczelni w:
      • opał (koks, olej opałowy),
      • materiały introligatorskie,
      • telefony, faksy i artykuły telefoniczne,
      • meble szkolne i biurowe,
      • materiały biurowe (galanteria biurowa),
      • materiały eksploatacyjne,
      • środki czystości,
      • artykuły higieniczne,
      • oprawy oświetleniowe,
      • osprzęt elektryczny,
      • źródła światła,
      • artykuły hydrauliczne,
      • ceramika sanitarna,
      • pieczątki,
      • znaki drogowe,
      • druki akcydensowe,
      • druki studenckie,
      • druki biblioteczne,
      • środki ochrony indywidualnej,
      • odzież i obuwie robocze,
      • odzież i obuwie terenowe,
      • sprzęt AGD,
      • artykuły gospodarstwa domowego,
      • stal i wyroby metalowe,
      • narzędzia i elektronarzędzia,
      • kalendarze,
      • materiały budowlane i farby,
      • ręczniki,
      • sprzęt "akcja zima",
      • wykładziny PCV i dywanowe,
      • sprzęt RTV,
      • okucia drzwiowe, meblowe i okienne,
      • leki i apteczki,
      • pompy i podgrzewacze wody.
  6. Skreśla się § 57 (Samodzielna Sekcja do spraw Zaopatrzenia).

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
dr hab. Andrzej Ceynowa, prof. UG

Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku297.09 KB
Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 21 stycznia 2021 roku, 16:10
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz