fbpx Zarządzenie nr 62/R/09 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 1 grudnia 2009 roku w sprawie zmian w strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego oraz ujednolicenia Regulaminu organizacyjnego administracji UG | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 62/R/09
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
1 grudnia 2009 roku
w sprawie zmian w strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego oraz ujednolicenia Regulaminu organizacyjnego administracji UG

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje

Na podstawie art. 66 ust. 2 pkt 4 i art. 83 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 z późn. zm.) oraz § 40 ust. 1 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego zarządza się, co następuje:

§ 1

W strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego, wprowadza się następującą zmianę:
1. W pionie Rektora:
- likwiduje się Sekretariat Rektora
- tworzy się Biuro Rektora

2. W pionach Prorektorów
- likwiduje się Sekretariaty Prorektorów

3. W pionie Kanclerza:
- likwiduje się Sekretariat Kanclerza
- tworzy się Biuro Kanclerza

§ 2

Dokonuje się następujących zmian w Regulaminie organizacyjnym administracji Uniwersytetu Gdańskiego stanowiącym załącznik do zarządzenia Rektora UG nr 54/R/08:

1. Z wykazu jednostek administracji wykreśla się:
- Sekretariat Rektora,
- Sekretariaty Prorektorów

2. Do wykazu jednostek administracyjnych wprowadza się:
- Biuro Rektora
- Biuro Kanclerza

3. W § 5 ust. 3 wyraz „powołuje” zastępuje się wyrazem „zatrudnia”, wyraz „odwołuje” zastępuje się wyrazem „zwalnia”.

4. W § 16 wyraz Sekretariat zastępuje się wyrazem Biuro.

5. Z §§ 17, 18, 19 i 20 usuwa się wiersz Sekretariat Prorektora.

6. W § 21 oraz w tytule § 55 wyraz “Sekretariat” zastępuje się wyrazem „Biuro”.

7. § 26 otrzymuje następujące brzmienie:
„Biuro Rektora
- prowadzi obsługę sekretarską Rektora i Prorektorów,
- prowadzi ewidencję podpisywanych przez Rektora dyplomów ukończenia studiów,
- organizuje posiedzenia Kolegium Rektorskiego,
- prowadzi rejestr kontroli przeprowadzanych w UG,
- koordynuje sprawy konferencji, zjazdów, posiedzeń i uroczystości organizowanych przez Rektora.

8. W § 29 dodaje się wiersz:
„- prowadzi ewidencję udzielanych przez organy uczelni i kierowników jednostek pełnomocnictw i upoważnień.”

9. Skreśla się § 39 – “Sekretariaty Prorektorów”

10. W § 55:
- W tytule paragrafu wyraz „Sekretariat” zastępuje się wyrazem „Biuro”,
- Wiersz pierwszy otrzymuje brzmienie: „- Prowadzi obsługę administracyjną Kanclerza, Kwestora i ich zastępców.
- usuwa się wiersz:
„- Nadzoruje pracę maszynistek i kontroluje terminowość sporządzanych dla potrzeb administracji centralnej pism.”

11. W § 64 Część B. – w tabeli Zespoły Obiektów podległe Działowi Administracji i Transportu:
- Zespół Obiektów „Jednostki pozawydziałowe” włącza się w skład Zespołu Obiektów Biblioteki Specjalistyczne: 7. Jednostki pozawydziałowe.

§ 3

Wprowadza się ujednolicony tekst Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego uwzględniający powyższe zmiany.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Bernard Lammek

Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 21 stycznia 2021 roku, 15:53
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz