fbpx Zarządzenie nr 57/R/07 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 25 października 2007 roku w sprawie zmian w strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego (likwidacja Samodzielnej Sekcji Ewidencji Składników Majątkowych oraz... | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 57/R/07
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
25 października 2007 roku
w sprawie zmian w strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego (likwidacja Samodzielnej Sekcji Ewidencji Składników Majątkowych oraz Samodzielnej Sekcji ds. Inwentaryzacji i utworzenie Działu Gospodarowania Rzeczowymi Składnikami Majątku)

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje

Na podstawie § 40 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego i § 7 Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego zarządza się, co następuje:

§ 1

W strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego likwiduje się Samodzielną Sekcję Ewidencji Składników Majątkowych oraz Samodzielną Sekcję ds. Inwentaryzacji i tworzy się Dział Gospodarowania Rzeczowymi Składnikami Majątku podległy bezpośrednio Kwestorowi UG.

§ 2

Postanowienia § 1 oznaczają dokonanie odpowiednich zmian w Regulaminie organizacyjnym administracji Uniwersytetu Gdańskiego (Zarządzenie Rektora UG nr 5/R/07 z dnia 1 lutego 2007 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego) polegające na:
1) - W paragrafie 10 dotychczasowy zapis „- Kierowanie działalnością uczelni w zakresie administrowania obiektami oraz rzeczowymi składnikami majątku uczelni, ze szczególnym uwzględnieniem ich ewidencji, inwentaryzacji i zabezpieczenia.” otrzymuje następujące brzmienie „- Kierowanie działalnością uczelni w zakresie administrowania obiektami uczelni oraz rzeczowymi składnikami majątku ze szczególnym uwzględnieniem ich zabezpieczenia.”
2) – W paragrafie 12 dodaje się zapis w następującym brzmieniu; „- ewidencja i inwentaryzacja rzeczowych składników majątku.”
3) - Paragraf 21 otrzymuje następujące brzmienie:
Kanclerzowi podlegają bezpośrednio następujące jednostki organizacyjne administracji:
- Zastępca Kanclerza do spraw Gospodarczych,
- Zastępca Kanclerza do spraw Technicznych,
- Kwestor,
- Sekretariat Kanclerza,
- Dział Zamówień Publicznych,
- Samodzielna Sekcja do spraw Ubezpieczeń,
- Samodzielne Stanowisko Pracy do spraw Rozliczeń,
- Ośrodek Konferencyjno-Szkoleniowy UG w Leźnie.”
4) - Paragraf 24 otrzymuje następujące brzmienie:
Kwestorowi podlegają bezpośrednio następujące jednostki organizacyjne administracji:
- Dział Finansowy,
- Dział Księgowości Finansowej,
- Dział Obsługi Kasowej,
- Dział Obliczeń Płac,
- Dział Gospodarowania Rzeczowymi Składnikami Majątku,
- Samodzielna Sekcja do spraw Ewidencji Projektów Zagranicznych,
- Kasa Pożyczkowa (Obsługa),
- Samodzielne Stanowisko Pracy do spraw Informatycznych Systemów Finansowo-Księgowych.”
5) - skreśla się paragraf 57,
6) - Paragraf 70 otrzymuje następujące brzmienie:
„Dział Gospodarowania Rzeczowymi Składnikami Majątku
- Księgowanie oraz prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej (kartoteki, księgi inwentarzowe) w zakresie:
- środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych dla wszystkich jednostek UG,
- materiałów w magazynie UG i Wydawnictwie UG,
- metali szlachetnych i materiałów polikwidacyjnych,
- księgozbiorów i czasopism znajdujących się w Bibliotece UG,
- środków trwałych niskiej wartości,
- aparatury od momentu zakupu do rozliczenia po zakończeniu badań.
- Analizowanie odpowiednich kont księgowych,
- Okresowe naliczanie amortyzacji i umorzenia środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej udostępniania sprzętu pracownikom poza teren Uczelni (rewersy),
- sporządzanie sprawozdania GUS-F03,
- Prowadzenie czynności związanych z inwentaryzacją majątku uczelni:
- opracowanie planu, organizowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji majątku Uczelni,
- rozliczanie inwentaryzacji i wyjaśnienia powstałych różnic,
- załatwianie formalności związanych z likwidacjami i szkodami w zakresie majątku rzeczowego,
- wystawianie not obciążeniowych w przypadku zawinionych niedoborów i szkód,
- znakowanie sprzętu kodami paskowymi.”

§ 3

Traci moc obowiązującą zarządzenie Rektora Uniwersytetu Gdańskiego nr 41/R/02 z dnia 30 września 2002 roku w sprawie zmian w strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego oraz zarządzenie Rektora Uniwersytetu Gdańskiego nr 6/R/03 z dnia 19 lutego 2003 roku w sprawie zmian w strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
dr hab. Andrzej Ceynowa, prof. UG

Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku241.66 KB
Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 21 stycznia 2021 roku, 16:04
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz