fbpx Uchwała nr 30/94 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 11 lipca 1994 roku w sprawie zasad przyznawania nagród rektora UG dla pracowników nie będących nauczycielami akademickimi | Biuletyn Informacji Publicznej

Uchwała nr 30/94
Senatu Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
11 lipca 1994 roku
w sprawie zasad przyznawania nagród rektora UG dla pracowników nie będących nauczycielami akademickimi

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje
Powiązane hasła: 

Na podstawie ustawy z dnia 12 września 1990 roku o szkolnictwie wyższym /Dz. U. nr 65, poz. 385; z 1992 roku nr 54, poz. 254 i nr 63, poz. 314 oraz z 1994 roku nr 1, poz. 3 i nr 43, poz. 163/ ustala się, co następuje:

§ 1

  1. Dla pracowników UG nie będących nauczycielami akademickimi za osiągnięcia w pracy zawodowej tworzy się specjalny fundusz nagród w wysokości 1% planowanych rocznych wynagrodzeń osobowych.
  2. W ramach utworzonego funduszu nagród wydziela się kwotę pozostającą w dyspozycji rektora w wysokości nie przekraczającej 10%.
  3. Pozostałą część funduszu rozdziela się na poszczególne grupy pracownicze proporcjonalnie do funduszu pałac pracowników danej grupy.

§ 2

Wysokość indywidualnej nagrody ustala corocznie rektor UG.

§ 3

Nagrody przyznaje się za:

  1. szczególne osiągnięcia w wykonywaniu konkretnych zadań służbowych;
  2. wyróżniające się wykonywanie ogółu obowiązków służbowych wynikających z zakresu czynności pracownika.

§ 4

  1. Wniosek o przyznanie nagrody za szczególne osiągnięcia w wykonywaniu konkretnych zadań służbowych może być zgłoszony w każdym terminie po dokonaniu oceny wykonanego zadania.
  2. Nagrody za wyróżniające się wykonywanie ogółu obowiązków służbowych mogą być przyznawane corocznie, w terminie przyznawania nagród.

§ 5

  1. Wnioski o przyznanie nagrody dla poszczególnych pracowników zgłaszają bezpośredni przełożeni pracowników.
  2. Proponowane wysokości nagród nie mogą w sumie przekroczyć wielkości środków finansowych przyznanych danej jednostce organizacyjnej.
  3. W przypadku nie wykorzystania środków, o których mowa w ust. 2 , pozostałością dysponuje rektor UG.
  4. Wnioski o nagrody należy sporządzać wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu i przekazywać do Działu Spraw Osobowych w ustalonych terminach.

§ 6

  1. Wnioski o przyznanie nagród opiniuje komisja powołana przez rektora.
  2. Ww. komisja ustala listę kandydatów do nagród i przedstawia ją do zatwierdzenia rektorowi.

§ 7

  1. Rektor z własnej inicjatywy przyznaje nagrodę dyrektorowi administracyjnemu uczelni.
  2. Rektor z własnej inicjatywy, podając uzasadnienie, może przyznać nagrodę dla każdego pracownika nie będącego nauczycielem akademickim, w ramach funduszu, o którym mowa w § 1 ust. 2.

§ 8

  1. Pracownicy, którzy zostali ukarani karami dyscyplinarnymi , nie mogą być nagradzani przed upływem roku od daty ukarania.
  2. Nie mogą otrzymać nagrody z tytułu wymienionego w § 3 ust. 2 pracownicy, którzy zatrudnieni są w UG krócej niż 1 rok.

§ 9

O przyznaniu nagrody Dział Spraw Osobowych zawiadamia pracownika na piśmie, podając tytuł, z którego pracownik nagrodę otrzymał.

§ 10

Traci moc obowiązującą Regulamin przyznawania nagród rektora dla pracowników UG nie będących nauczycielami akademickimi z dnia 1 lipca 1986 roku.

§ 11

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od 1 lipca 1994 roku.

Załączniki

ZałącznikWielkość
Plik Wniosek o przyznanie nagrody rektora UG22.23 KB
Ostatnia modyfikacja: 
środa, 19 grudnia 2018 roku, 10:25
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Import Importowicz
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz