fbpx Zarządzenie nr 46/R/25 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 18 marca 2025 roku w sprawie opłaty za przeprowadzenie rekrutacji do szkół doktorskich w Uniwersytecie Gdańskim | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 46/R/25
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
18 marca 2025 roku
w sprawie opłaty za przeprowadzenie rekrutacji do szkół doktorskich w Uniwersytecie Gdańskim

Status aktu: obowiązujący
Data wejścia w życie: 
wtorek, 18 marca 2025 roku

Na podstawie § 8 ust. 2 uchwały nr 6/25 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 23 stycznia 2025 roku w sprawie zasad rekrutacji do szkół doktorskich Uniwersytetu Gdańskiego w roku akademickim 2025/2026 – zarządza się, co następuje:

 

§ 1.

  1. Opłata za przeprowadzenie rekrutacji do szkół doktorskich w Uniwersytecie Gdańskim, zwana dalej „opłatą”, wynosi 250 zł.
  2. Kandydat, który uczestniczy w więcej niż jednym postępowaniu rekrutacyjnym do szkoły doktorskiej, wnosi opłatę za przeprowadzenie każdego z tych postępowań.
  3. Kandydat wnosi opłatę:
1) na indywidualny numer rachunku bankowego wygenerowany w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów (system IRK);
2) nie później niż w ostatnim dniu rejestracji, określonym w załączniku nr 2 do uchwały nr 6/25 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 23 stycznia 2025 roku.
  1. Kandydat, który nie wniesie opłaty na zasadach określonych w § 1, nie może wziąć udziału w rekrutacji.

 

§ 2.

  1. Opłata uiszczona po terminie, na pisemną prośbę kandydata, może zostać zakwalifikowana na poczet innego postępowania rekrutacyjnego do szkoły doktorskiej, o ile w systemie IRK nie zakończono rejestracji do tej szkoły.
  2. Opłata nie podlega zwrotowi w przypadku:
  1. rezygnacji z ubiegania się o przyjęcie do szkoły doktorskiej, złożonej po upływie terminu rejestracji;
  2. odmowy przyjęcia do szkoły doktorskiej.
  1. Opłata podlega zwrotowi w przypadku:
1) rezygnacji w systemie IRK z ubiegania się o przyjęcie do szkoły doktorskiej, złożonej przed upływem terminu rejestracji;
2) wniesienia opłaty po terminie, powodującej nieuwzględnienie kandydata w postępowaniu rekrutacyjnym.
  1. Zwrot opłaty następuje na pisemny wniosek kandydata złożony do prorektora właściwego ds. studenckich za pośrednictwem Biura Rekrutacji.

6. Wniosek o zwrot opłaty rekrutacyjnej należy złożyć w terminie dwóch miesięcy, licząc od końca miesiąca zakończenia rekrutacji, w której brał udział kandydat.

 

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

Rektor

Uniwersytetu Gdańskiego

prof. dr hab. Piotr Stepnowski, czł. koresp. PAN

/-podpisano kwalifikowanym podpisem elektronicznym/

 

Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon kopia do wydruku67.66 KB
Ostatnia modyfikacja: 
wtorek, 18 marca 2025 roku, 9:22
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Teresa Tokarczyk-Łyszczarz
Treść wprowadzona przez: Teresa Tokarczyk-Łyszczarz