Zarządzenie nr 46/R/25 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 18 marca 2025 rokuw sprawie opłaty za przeprowadzenie rekrutacji do szkół doktorskich w Uniwersytecie Gdańskim
z dnia
18 marca 2025 rokuStatus aktu: obowiązujący
Data wejścia w życie:
wtorek, 18 marca 2025 rokuNa podstawie § 8 ust. 2 uchwały nr 6/25 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 23 stycznia 2025 roku w sprawie zasad rekrutacji do szkół doktorskich Uniwersytetu Gdańskiego w roku akademickim 2025/2026 – zarządza się, co następuje:
§ 1.
-
Opłata za przeprowadzenie rekrutacji do szkół doktorskich w Uniwersytecie Gdańskim, zwana dalej „opłatą”, wynosi 250 zł.
-
Kandydat, który uczestniczy w więcej niż jednym postępowaniu rekrutacyjnym do szkoły doktorskiej, wnosi opłatę za przeprowadzenie każdego z tych postępowań.
-
Kandydat wnosi opłatę:
1) na indywidualny numer rachunku bankowego wygenerowany w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów (system IRK);
2) nie później niż w ostatnim dniu rejestracji, określonym w załączniku nr 2 do uchwały nr 6/25 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 23 stycznia 2025 roku.
-
Kandydat, który nie wniesie opłaty na zasadach określonych w § 1, nie może wziąć udziału w rekrutacji.
§ 2.
- Opłata uiszczona po terminie, na pisemną prośbę kandydata, może zostać zakwalifikowana na poczet innego postępowania rekrutacyjnego do szkoły doktorskiej, o ile w systemie IRK nie zakończono rejestracji do tej szkoły.
- Opłata nie podlega zwrotowi w przypadku:
- rezygnacji z ubiegania się o przyjęcie do szkoły doktorskiej, złożonej po upływie terminu rejestracji;
- odmowy przyjęcia do szkoły doktorskiej.
-
Opłata podlega zwrotowi w przypadku:
1) rezygnacji w systemie IRK z ubiegania się o przyjęcie do szkoły doktorskiej, złożonej przed upływem terminu rejestracji;
2) wniesienia opłaty po terminie, powodującej nieuwzględnienie kandydata w postępowaniu rekrutacyjnym.
-
Zwrot opłaty następuje na pisemny wniosek kandydata złożony do prorektora właściwego ds. studenckich za pośrednictwem Biura Rekrutacji.
6. Wniosek o zwrot opłaty rekrutacyjnej należy złożyć w terminie dwóch miesięcy, licząc od końca miesiąca zakończenia rekrutacji, w której brał udział kandydat.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Piotr Stepnowski, czł. koresp. PAN
/-podpisano kwalifikowanym podpisem elektronicznym/
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
![]() | 67.66 KB |
Ostatnia modyfikacja:
wtorek, 18 marca 2025 roku, 9:22Data publikacji:
wtorek, 18 marca 2025 roku, 9:22 Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Teresa Tokarczyk-Łyszczarz
Treść wprowadzona przez: Teresa Tokarczyk-Łyszczarz