Zarządzenie nr 28/R/25 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 18 lutego 2025 rokuw sprawie Zespołu do spraw zarządzania ciągłością działania w Uniwersytecie Gdańskim
z dnia
18 lutego 2025 rokuStatus aktu: obowiązujący
Data wejścia w życie:
wtorek, 18 lutego 2025 rokuNa podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. ‒ Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1571) oraz § 34 ust. 1, ust. 2 pkt 2 i § 39 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 r. (ze zm.) – zarządza się co następuje:
§ 1.
1. Powołuje się Zespół do spraw zarządzania ciągłością działania w Uniwersytecie Gdańskim w składzie:
1) Kanclerz – Przewodniczący Zespołu;
2) Prorektor właściwy ds. kształcenia;
3) Prorektor właściwy ds. studenckich;
4) Prorektor właściwy ds. nauki;
5) Prorektor właściwy ds. umiędzynarodowienia;
6) Kwestor;
7) Zastępca Kanclerza ds. HR;
8) Zastępca Kanclerza ds. Administracji;
9) Zastępca Kanclerza ds. Inwestycji i Remontów;
10) Inspektor Ochrony Danych Osobowych;
11) Wyznaczony pracownik Biura Bezpieczeństwa i Oceny Ryzyka;
12) Dyrektor Biura Organizacji;
13) Dyrektor Centrum Informatycznego;
14) Koordynator Biura Radców Prawnych.
2. Nadzór nad pracą Zespołu sprawuje prorektor właściwy ds. rozwoju.
3. Obsługę administracyjną Zespołu zapewnia pracownik wyznaczony przez prorektora właściwego ds. rozwoju.
4. Członkowie Zespołu osobiście uczestniczą w jej pracach. W wyjątkowym przypadku członek Zespołu może delegować na posiedzenie innego pracownika, powiadamiając o tym Przewodniczącego Zespołu przed rozpoczęciem posiedzenia.
5. Przewodniczący Zespołu może włączać do prac osoby inne niż wymienione w ust. 1, jeśli uzna, że są one niezbędne do realizacji zadań Zespołu.
6. Na wniosek Zespołu Przewodniczący może zdecydować o konieczności zaangażowania w prace Zespołu eksperta lub podmiotu zewnętrznego.
§ 2.
1. Do zadań Zespołu, o którym mowa w § 1 ust. 1 należy w szczególności:
1) analizowanie przepisów prawa oraz norm ISO celem ich implementacji w zarządzaniu ciągłością działania w Uniwersytecie;
2) opracowanie i aktualizacja dokumentacji w zakresie zapewnienia ciągłości działania Uniwersytetu.
2. Zespół koordynuje prawidłowe stosowanie przepisów dotyczących ciągłości działania w Uniwersytecie.
§ 3.
Do zadań Przewodniczącego Zespołu, o którym mowa w § 1 należy w szczególności zwoływanie posiedzeń, organizowanie prac Zespołu oraz podział zadań pomiędzy członków Zespołu.
§ 4.
Traci moc zarządzenie nr 99/R/20 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 8 września 2020 roku w sprawie Zespołu do spraw zarządzania ciągłością działania w Uniwersytecie Gdańskim.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Piotr Stepnowski, czł. koresp. PAN
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
![]() | 90.63 KB |
Ostatnia modyfikacja:
piątek, 21 lutego 2025 roku, 12:33Data publikacji:
piątek, 21 lutego 2025 roku, 11:51 Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Alicja Pyskło