Zarządzenie nr 13/K/23 Kanclerza Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 28 grudnia 2023 rokuzmieniające zarządzenie nr 2/K/22 Kanclerza UG w sprawie zasad postępowania z dokumentacją, wykonywania czynności kancelaryjnych oraz systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
z dnia
28 grudnia 2023 rokuStatus aktu: obowiązujący
Data wejścia w życie:
czwartek, 28 grudnia 2023 roku
Na podstawie § 90 ust. 4 oraz § 147 ust. 2 pkt 6 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 roku (ze zm.) – zarządza się, co następuje:
§ 1.
Katalog klas z rzeczowego wykazu akt stanowiących wyjątki od podstawowego sposobu dokumentowania przebiegu załatwiania spraw obowiązującego w Uniwersytecie Gdańskim stanowiący załącznik nr 1 do zarządzeniu nr 2/K/22 Kanclerza Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 3 marca 2022 roku w sprawie zasad postępowania z dokumentacją, wykonywania czynności kancelaryjnych oraz systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją – otrzymuje brzmienie, jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2024 roku.
Kanclerz
Uniwersytetu Gdańskiego
mgr Jacek Jętczak
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Wersja do wydruku | 66.22 KB |
Katalog klas z rzeczowego wykazu akt | 837.29 KB |
Ostatnia modyfikacja:
poniedziałek, 8 stycznia 2024 roku, 19:07Data publikacji:
poniedziałek, 8 stycznia 2024 roku, 19:05 Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Anna Pauli
Treść wprowadzona przez: Anna Pauli