fbpx Zarządzenie nr 89/R/22 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 18 lipca 2022 roku w sprawie Komisji do spraw wyjaśnienia nieprawidłowości w działaniu systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK) podczas rekrutacji kandydatów na rok... | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 89/R/22
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
18 lipca 2022 roku
w sprawie Komisji do spraw wyjaśnienia nieprawidłowości w działaniu systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK) podczas rekrutacji kandydatów na rok akademicki 2022/2023

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje
Data wejścia w życie: 
poniedziałek, 18 lipca 2022 roku

Na podstawie § 39 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 roku (ze zm.) – zarządza się, co następuje:

 

§ 1.

Powołuje się Komisję do spraw wyjaśnienia nieprawidłowości w działaniu systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK) podczas rekrutacji kandydatów na rok akademicki 2022/2023 w składzie:
1) dr hab. Arnold Kłonczyński, prof. UG – Prorektor ds. Studentów i Jakości Kształcenia – Przewodniczący;
2) dr hab. inż. Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, prof. UG – Zastępca Kanclerza ds. Informatyzacji, Komunikacji i Promocji;
3) mgr Jacek Jętczak – Kanclerz;
4) mgr Beata Królczyk – Kierownik Biura Rekrutacji;
5) mgr Łukasz Kozłowski – Zastępca Dyrektora Centrum Informatycznego;
6) mgr inż. Magdalena Bugaj – Kierownik Sekcji Utrzymania i Rozwoju Systemów Wspomagających Zarządzanie Uczelnią;
7) inż. Agnieszka Grajek – Kierownik Sekcji Systemów Dydaktycznych;
8) mgr Kamila Kaczyńska – radca prawny,
9) mgr Andrzej Urban – Kierownik Biura Bezpieczeństwa i Oceny Ryzyka.

 

§ 2.

Zadania Komisji, o której mowa w § 1, obejmują w szczególności:
1) szczegółową analizę problemów w funkcjonowaniu systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK) podczas rekrutacji kandydatów na rok akademicki 2022/2023, w tym ewentualnego ataku hakerskiego na system IRK lub innej ingerencji zewnętrznej i rozważenie ewentualnego powiadomienia odpowiednich organów o tym zajściu;
2) opracowanie propozycji wyeliminowania skutków wadliwego działania systemu Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK) podczas rekrutacji kandydatów na rok akademicki 2022/2023;
3) opiniowanie ewentualnych odwołań od decyzji komisji rekrutacyjnych o nieprzyjęciu na studia spowodowanych nieprawidłowym działaniem systemu IRK;
4) podjęcie wszystkich możliwych kroków w celu uniknięcia wadliwego działania systemu IRK w przyszłości i opracowanie procedur bezpieczeństwa w tym zakresie.

 

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Rektor
Uniwersytetu Gdańskiego
 
prof. dr hab. Piotr Stepnowski, czł. koresp. PAN
 

Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku148.42 KB
Ostatnia modyfikacja: 
piątek, 11 sierpnia 2023 roku, 13:29
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Alicja Pyskło