Zarządzenie nr 44/R/09 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 4 września 2009 rokuw sprawie zmian w strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego oraz ujednolicenia Regulaminu organizacyjnego administracji UG
Na podstawie art. 66 ust. 2 pkt 4 i art. 83 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 z późn. zm.) oraz § 40 ust. 1 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego zarządza się, co następuje:
§ 1
W strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego, wprowadza się następującą zmianę:
1. W pionie Rektora:
Samodzielne Stanowisko do spraw Audytu Wewnętrznego przekształca się w Samodzielną Sekcję Audytu Wewnętrznego z zakresem działania określonym dla Samodzielnego Stanowiska do spraw Audytu Wewnętrznego.
2. W pionie Kanclerza:
W Dziale Zamówień Publicznych tworzy się:
- Sekcję Zamówień Publicznych;
- Sekcję Umów i Realizacji
§ 2
Dokonuje się zmiany Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego stanowiącego załącznik do zarządzenia Rektora UG nr 54/R/08 – zmiana § 57 – Dział Zamówień Publicznych poprzez nadanie mu następującego brzmienia:
1. Sekcja Zamówień Publicznych:
- Realizuje wszystkie zamówienia publiczne powyżej progu określonego ustawą Prawo zamówień publicznych
- Prowadzi i nadzoruje wszystkie Zamówienia publiczne w uczelni
- Udziela jednostkom organizacyjnym uczelni informacji co do trybów postępowań przewidzianych w ustawie o zamówieniach publicznych
- Prowadzi Centralny Rejestr Zamówień Publicznych UG
- Opiniuje tryb postępowania dla poszczególnych zamówień publicznych oraz poprawność i kompletność dokumentacji przygotowanej w związku z udzielaniem zamówień publicznych
- Udziela zamówień publicznych finansowanych ze środków publicznych
- Prowadzi merytoryczną obsługę strony internetowej działu
- Prowadzi korespondencję z Urzędem Zamówień Publicznych w tym z Krajową Izbą Odwoławczą ( we współpracy z Radcą Prawnym UG )
- Ogłasza rozpoczęcie i zakończenie postępowań odpowiednio w siedzibie zamawiającego, w Biuletynie Zamówień Publicznych, w Urzędzie Oficjalnych Publikacji WE i Internecie
- Przechowuje dokumentację związaną z zamówieniami i konkursami
- Opracowuje wnioski w sprawach usprawnienia w uczelni procesu udzielania zamówień publicznych
- Ustala skład komisji przetargowych,
- Ma prawo żądać przygotowania od zainteresowanych stosownym zamówieniem publicznym przygotowania przedmiotu zamówienia do przygotowanego postępowania.
2. Sekcja Umów i Realizacji:
- Kontroluje i podpisuje dokumenty księgowe oraz umowy pod względem zamówień publicznych
-Realizuje umowy w zakresie oferty dostępnej w sklepie internetowym UG
- Kontroluje jednostki organizacyjne UG w zakresie poprawności prowadzenia Rejestru Zamówień
- Sporządza roczne sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych UG i przesyła je do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
- Przygotowuje wspólnie z sekcją zamówień publicznych UG projekty zarządzeń w zakresie zamówień publicznych
- Wspólnie z sekcją zamówień publicznych UG prowadzi i administruje sklepem internetowym UG
§ 3
Wprowadza się ujednolicony tekst Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego uwzględniający powyższe zmiany.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 14 września 2009 roku.
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Bernard Lammek
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
![]() | 273 KB |
![]() | 174.75 KB |