Zarządzenie nr 69/R/17 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 3 lipca 2017 rokuw sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego
Na podstawie art. 66 ust. 2 pkt 4 oraz art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1842 ze zm.) oraz § 41 ust. 2 pkt 4 i § 144 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 8 czerwca 2006 roku (ze zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1.
W strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego w Dziale Studenckich Spraw Socjalnych podporządkowanym Zastępcy Kanclerza ds. Administracyjnych – tworzy się Zespół Lokali Użytkowych, w skład którego wchodzą:
1) lokal użytkowy przy ul. Polanki nr 65/A w Gdańsku, dla klubu studenckiego o powierzchni użytkowej 155 m2 ,
2) lokal użytkowy przy ul. Polanki nr 66/A w Gdańsku, dla klubu studenckiego o powierzchni użytkowej 261 m2 ,
3) lokal użytkowy przy ul. 1 Maja nr 12/A w Sopocie dla klubu studenckiego o powierzchni użytkowej 290 m2,
4) lokal użytkowy przy ul. Armii Krajowej nr 111/A w Sopocie dla klubu studenckiego o powierzchni użytkowej 275 m2 .
§ 2.
W Regulaminie organizacyjnym administracji Uniwersytetu Gdańskiego stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 78/R/16 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 1 września 2016 roku § 65 ust 13. otrzymuje brzmienie:
„13. Działowi Studenckich Spraw Socjalnych podlegają Zespoły Domów Studenckich oraz Zespół Lokali Użytkowych.”.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z upoważnienia Rektora UG
Prorektor ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą
prof. dr hab. Piotr Stepnowski
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 167.92 KB |