Zarządzenie nr 18/R/12 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 19 marca 2012 rokuw sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Gdańskiego
Na podstawie art. 66 ust. 2 pkt 4 i art. 83 ustawy z dnia 27lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 z późn. zm.) oraz § 40 ust. 1 i § 144 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego zarządza się, co następuje:
§ 1
-
W strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego:
- w nazwie stanowiska Zastępcy Kanclerza do spraw Inwestycji i Rozwoju słowa „i Rozwoju” zastępuje się słowami „i Remontów”;
-
tworzy się Dział Inwestycji i Remontów. W strukturę jednostki wchodzą:
- Sekcja Inwestycji i Remontów,
- Sekcja Realizacji Inwestycji Unijnych;
- likwiduje się Dział Inwestycji i Rozwoju oraz Zespół ds. Realizacji Inwestycyjnych Projektów Unijnych. Zadania jednostek przejmuje Dział Inwestycji i Remontów;
-
tworzy się Dział Zarządzania Projektami Międzynarodowymi podporządkowany Prorektorowi ds. Rozwoju i Finansów. W strukturę nowo utworzonej jednostki wchodzą:
- Sekcja ds. Funduszy Strukturalnych UE,
- Sekcja ds. Projektów Międzynarodowych,
- Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Zarządzania i Monitoringu;
- likwiduje się Dział Programów Europejskich oraz Samodzielną Sekcję ds. Zarządzania Projektami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zadania jednostek przejmuje Dział Zarządzania Projektami Międzynarodowymi;
- Biuro Wymiany Zagranicznej Studentów, dotychczas podporządkowane Prorektorowi ds. Kształcenia, podporządkowuje się Prorektorowi ds. Nauki;
- Samodzielną Sekcję Zarządzania Nieruchomościami przekształca się w Dział Zarządzania Nieruchomościami i podporządkowuje się Zastępcy Kanclerza ds. Administracyjnych;
- tworzy się Dział Kontrolingu podporządkowany Kwestorowi (Jednostka będzie w organizacji do dnia 1 stycznia 2013 roku.);
- tworzy się Dział Sprawozdawczości i Analiz Ekonomicznych podporządkowany Prorektorowi ds. Rozwoju i Finansów;
- likwiduje się Dział Analiz Ekonomicznych i Controllingu. Zadania jednostki przejmuje Dział Sprawozdawczości i Analiz Ekonomicznych;
- likwiduje się Biuro Rzecznika Prasowego. Zadania jednostki przejmuje Biuro Rektora;
-
w Dziale Administracji i Transportu tworzy się:
- Sekcję ds. Administracyjno-Technicznych Obiektów
- Sekcję ds. Transportu;
- likwiduje się Samodzielną Sekcję Głównego Energetyka i Automatyka. Zadania jednostki przejmuje Dział Administracji i Transportu;
- Ośrodek Konferencyjno-Szkoleniowy Uniwersytetu Gdańskiego w Leźnie, dotychczas podporządkowany Kanclerzowi, podporządkowuje się Zastępcy Kanclerza ds. Administracyjnych;
- Dział Ewidencji Projektów Zagranicznych przekształca się w Dział Finansowo-Księgowy Projektów Europejskich.
- Postanowienia ust. 1 oznaczają wprowadzenie odpowiednich zmian w Regulaminie Organizacyjnym Administracji Uniwersytetu Gdańskiego.
§ 2
W Regulaminie Organizacyjnym Administracji Uniwersytetu Gdańskiego:
- § 26 otrzymuje brzmienie:
„Biuro Rektora
- Prowadzi obsługę sekretarską Rektora i Prorektorów.
- Prowadzi ewidencję podpisywanych przez Rektora dyplomów ukończenia studiów,
- Organizuje posiedzenia Kolegium Rektorskiego.
- Prowadzi książkę kontroli oraz rejestr przeprowadzanych w Uniwersytecie Gdańskim zewnętrznych kontroli i audytów.
- Koordynuje sprawy konferencji, zjazdów, posiedzeń i uroczystości organizowanych przez Rektora.
- Utrzymuje współpracę z mediami na szczeblu uczelnianym oraz przygotowuje, zbiera i opracowuje informacje dla mediów i władz Uczelni.
- Współdziała z Biurem Promocji w zakresie przygotowania informacji dotyczących istotnych wydarzeń i osiągnięć Uniwersytetu, jego pracowników oraz studentów.
- Prowadzi obsługę stron internetowych Uniwersytetu w wydzielonym zakresie.
- Prowadzi monitoring mediów pod kątem publikacji o Uniwersytecie Gdańskim i szkolnictwie wyższym.
- Prowadzi archiwum informacji prasowych dotyczących Uniwersytetu Gdańskiego i szkolnictwa wyższego.”.
- Skreśla się § 27 (zadania Biura Rzecznika Prasowego).
- W § 44 (zadania Biura Karier) dodaje się ust. 9 w brzmieniu:
„9. Koordynuje Program Mobilności Studentów MOST poprzez:
- prowadzenie korespondencji z Uniwersytecką Komisją Akredytacyjną oraz pośredniczenie między Komisją i studentami UG,
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją Programu,
- informowanie o możliwości przyjęcia na studia na Uniwersytecie Gdańskim studentów innych polskich uniwersytetów oraz wyjazdów studentów Uniwersytetu Gdańskiego na studia w innych uniwersytetach.”
- W § 45 (zadania Biura Wymiany Zagranicznej Studentów) skreśla się tiret 7, dotyczący koordynacji programu MOST. Zadanie przejmuje Biuro Karier.
- Skreśla się § 46a (zadania Samodzielnej Sekcji ds. Zarządzania Projektami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki).
- § 52 otrzymuje brzmienie:
„Dział Sprawozdawczości i Analiz Ekonomicznych
- Opracowuje plan rzeczowo-finansowy uczelni oraz nowelizacje i sprawozdania z jego realizacji.
- Dokonuje podziału dotacji budżetowej tzw. „podstawowej” zgodnie z algorytmem uczelnianym.
- Zarządza sprawozdawczością uczelni i określa uprawnienia użytkowników Portalu sprawozdawczego UG w Głównym Urzędzie Statystycznym.
- Sporządza sprawozdania i informacje finansowe i statystyczne wg właściwości.
- Sporządza analizy ekonomiczne, oceny efektywności, analizy systemowe i organizacyjne.
- Sporządza informację dot. stawek za godziny ponadwymiarowe dla podstawowych i międzywydziałowych (SJO, SWFiS) jednostek organizacyjnych uczelni na następny rok akademicki.
- Koordynuje merytorycznie funkcjonowanie programu PENSUM.
- Nalicza środki na nagrody Rektora dla pracowników UG na dany rok budżetowy.
- Sporządza kalkulacje nowo tworzonych kierunków studiów stacjonarnych i niestacjonarnych we wszystkich formach kształcenia oraz kursów specjalistycznych.
- Nadzoruje sporządzanie kosztorysów i sprawozdań realizowanych edycji studiów podyplomowych i kursów specjalistycznych oraz monitoruje ich wpływy i wydatki.
- Sporządza plan zatrudnienia według grup pracowniczych i stanowisk dla uczelni oraz jej poszczególnych jednostek organizacyjnych.
- Sporządza inne analizy, raporty i symulacje zlecone przez przełożonych.
- Sporządza materiały merytoryczne na posiedzenia Senackiej Komisji Budżetu i Finansów oraz prowadzi jej obsługę organizacyjno-administracyjną.”
- § 53 otrzymuje brzmienie:
„Dział Zarządzania Projektami Międzynarodowymi
- Sekcja ds. Funduszy Strukturalnych UE,
- Sekcja ds. Projektów Międzynarodowych,
- Stanowisko Pracy ds. Zarządzania i Monitoringu.
-
Ogólne zadania Działu Zarządzania Projektami Międzynarodowymi:
-
Uczestniczy w zarządzaniu strategicznym projektami międzynarodowymi, to jest:
- Pozyskuje i rozpowszechnia informacje dotyczące programów i funduszy międzynarodowych oraz możliwości udziału w nich jednostek organizacyjnych UG.
- Typuje zadania Uczelni możliwe do aplikowania o środki z programów i funduszy europejskich i międzynarodowych oraz przedstawia je Komitetowi Sterującemu ds. Projektów Międzynarodowych.
- Przedstawia Komitetowi Sterującemu ds. Projektów Międzynarodowych do rekomendacji propozycje projektów przygotowywanych przez pracowników Uniwersytetu Gdańskiego oraz przygotowuje dokumentację i materiały dotyczące tych projektów na potrzeby Komitetu.
- Prowadzi obsługę administracyjną Komitetu Sterującego ds. Projektów Międzynarodowych.
- Inicjuje i stymuluje procesy dostosowawcze wewnętrznych przepisów i procedur Uniwersytetu Gdańskiego do wymogów polskiego i wspólnotowego prawodawstwa w zakresie realizacji projektów międzynarodowych.
- Inicjuje szkolenia kierowników projektów i innych pracowników Uniwersytetu Gdańskiego w zakresie dotyczącym projektów europejskich.
- Przygotowuje i realizuje Projekty Działu Zarządzania Projektami Międzynarodowymi.
- Prowadzi Uczelniany Punkt Kontaktowy ds. Programów Ramowych Unii Europejskiej.
-
Uczestniczy w zarządzaniu strategicznym projektami międzynarodowymi, to jest:
-
Zadania Sekcji ds. Funduszy Strukturalnych UE oraz Sekcji ds. Projektów Międzynarodowych:
- Weryfikuje zgodność zgłoszonych projektów z misją i strategią rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego.
- Weryfikuje dokumenty aplikacyjne składane przez pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zainteresowanych realizacją projektów finansowanych z funduszy strukturalnych lub środków międzynarodowych pod względem zgodności formalno-prawnej z wytycznymi programów i funduszy oraz możliwości sfinansowania planowanych wydatków ze wskazanych źródeł finansowania (w uzgodnieniu z Kwestorem).
- Współpracuje z pracownikami Uniwersytetu Gdańskiego, organizacjami partnerskimi oraz wybranymi podmiotami doradczymi i konsultingowymi przy przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich.
- Prowadzi dokumentację dotyczącą udziału poszczególnych jednostek Uniwersytetu Gdańskiego w programach międzynarodowych (wnioski aplikacyjne) oraz przygotowuje ją do archiwizacji zgodnie z Instrukcją w sprawie zasad klasyfikowania oraz trybu postępowania przy przekazywaniu dokumentacji archiwalnej do Archiwum UG.
- Koordynuje podpisywanie umów o dofinansowanie projektów.
-
Zadania Stanowiska Pracy ds. Zarządzania i Monitoringu:
- Monitoruje i zarządza projektami międzynarodowymi, to jest:
- Sprawuje nadzór formalny nad kierownikami projektów w zakresie zgodności realizacji projektów z powierzonymi obowiązkami, w szczególności z wytycznymi programowymi oraz warunkami zawartych umów o dofinansowanie.
- Prowadzi monitoring realizacji i inicjuje ewaluację projektów finansowanych lub współfinansowanych z funduszy europejskich.
- Prowadzi rejestr realizowanych projektów i sporządza sprawozdania zbiorcze dotyczące udziału Uniwersytetu Gdańskiego w programach finansowanych z funduszy europejskich.
- Współpracuje w szczególności z Działem Finansowo–Księgowym Projektów Europejskich, Działem Inwestycji i Remontów oraz kierownikami projektów.
- Koordynuje kontrole i audyty projektów międzynarodowych.”
- Skreśla się § 60 (zadania Samodzielnej Sekcji Zarządzania Nieruchomościami).
- § 64 otrzymuje brzmienie:
„Dział Administracji i Transportu
- Sekcja ds. Administracyjno-Technicznych Obiektów,
- Sekcja ds. Transportu.
-
Ogólne zadania jednostki:
- Współpracuje z użytkownikami obiektów w zakresie zapewnienia dostosowania pomieszczeń do celów działalności statutowej UG.
- Zapewnia właściwy stan techniczny instalacji i urządzeń w obiektach.
- Przygotowuje i realizuje postanowienia umów dotyczące krótkoterminowego wynajmu pomieszczeń i powierzchni (sale, ekspozycja plakatów).
- Przygotowuje propozycje do rocznego planu remontów.
- Odpowiada za stan terenów zielonych.
- Zarządza flotą transportową UG.
- Monitoruje i analizuje koszty utrzymania/eksploatacji obiektów, terenów, maszyn i urządzeń UG.
- Zarządza Zespołami Obiektów użytkowanych przez Uczelnię z wyłączeniem domów studenckich i hoteli asystenckich oraz Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego w Leźnie. Wykaz zespołów obiektów stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
2. Zadania Sekcji ds. Administracyjno-Technicznych Obiektów:
- Organizuje, kontroluje i koordynuje pracę podległych Działowi pracowników Zespołów Obiektów.
- Rozlicza koszty utrzymania administrowanych obiektów.
- Zapewnia ochronę mienia rzeczowego i wartości pieniężnych według właściwości.
- Nadzoruje rozliczanie pobranych przez pracowników materiałów eksploatacyjnych i środków czystości.
- Nadzoruje prawidłowość pobierania środków pieniężnych w zarządzanych Zespołach Obiektów przez uprawnionych pracowników zgodnie z Zasadami gospodarki kasowej UG.
- Zapewnia nadzór nad istniejącą infrastrukturą techniczną sieci elektroenergetycznych, ciepłowniczych, urządzeń energetycznych.
- Planuje i analizuje koszty zużycia energii elektrycznej oraz cieplnej, prowadzi monitoring zużycia wszystkich mediów, planuje i wdraża przedsięwzięcia optymalizujące ich zużycie.
- Określa warunki techniczne podłączenia do sieci energetycznych UG, aktualizuje i ustala stawki oraz opłaty za wszystkie media dla kontrahentów i najemców mieszkań socjalnych.
- Przygotowuje i nadzoruje umowy z kontrahentami dotyczące krótkoterminowego wynajmu pomieszczeń i powierzchni oraz innych usług, zgodnie z Zasadami Polityki Cenowej UG.
- Kompletuje i przechowuje dokumentację powykonawczą i schematy instalacji energetycznych.
- Dokonuje merytorycznej i formalnej kontroli dokumentów dotyczących kosztów utrzymania obiektów i bieżącej działalności administracji centralnej oraz dokonuje podziału kosztów wspólnych na poszczególne jednostki organizacyjne i obiekty UG.
- Analizuje i opracowuje plany oszczędności energii i kosztów eksploatacji oraz przygotowuje dane do sprawozdań GUS.
3. Zadania Sekcji ds. Transportu:
- Dysponuje środkami transportowymi oraz zabezpiecza potrzeby transportowo- spedycyjne Uczelni.
- Przyjmuje i rozlicza zlecenia transportowe od jednostek organizacyjnych uczelni.
- Prowadzi rejestr usług zewnętrznych transportu osobowego.
- Kontroluje stan techniczny pojazdów oraz ich bieżącą obsługę i wyposażenie z uwzględnieniem przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa pożarowego.
- Zleca wykonanie napraw i remontów pojazdów.
- Organizuje i rozlicza czas pracy kierowców, rozlicza zużycie paliw i materiałów.
- Sporządza umowy dotyczące wykorzystywania prywatnych samochodów pracowników Uniwersytetu Gdańskiegodo celów służbowych, rozlicza związane z tym delegacje i ryczałty, prowadzi rejestr.
- Prowadzi gospodarkę magazynową w zakresie wydawanie odzieży ochronnej dla pracowników i doktorantów UG.
- Sporządza informacje o zakresie korzystania ze środowiska.”
- Dodaje się § 64a w brzmieniu:
„Dział Zarządzania Nieruchomościami
- Zarządza nieruchomościami w zakresie planowania celów i sposobów realizacji dotyczących rozwoju nieruchomości oraz zachowania ich w stanie niepogorszonym.
- Przygotowuje dokumenty do Ministerstwa Skarbu Państwa w zakresie określonym ustawą o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa w sprawach rozporządzania składnikami aktywów trwałych w rozumieniu przepisów o rachunkowości (grunty, budynki).
- Współpracuje z właściwymi miejscowo urzędami i sądami rejonowymi oraz innymi uprawnionymi zawodowo podmiotami/biegłymi w zakresie niezbędnych dokumentów określających stan formalno-prawny nieruchomości.
- Prowadzi ewidencję nieruchomości stanowiących zasoby Uniwersytetu Gdańskiego.
- Prowadzi rozpoznanie w zakresie pozyskiwania nieruchomości dla potrzeb Uczelni.
- Udziela informacji o formach ochrony konserwatorskiej obiektów podlegających takiej ochronie.
- Opracowuje opinie oparte na monitoringu, badaniu i analizie rynku nieruchomości w zakresie stosowania odpowiednich cen wynajmu nieruchomości oraz realizuje pozostałe założenia Zasad Polityki Cenowej Uniwersytetu Gdańskiego związanej z nieruchomościami.
- Przygotowuje projekty umów dotyczących zbycia oraz wynajmu nieruchomości przeznaczonych na cele komercyjne, realizuje postanowienia tych umów, w szczególności prowadzi monitoring należności oraz windykację przedsądową wobec kontrahentów zgodnie z Instrukcją monitoringu i windykacji należności.
- Sporządza deklaracje dotyczące podatku od nieruchomości, przygotowuje zbiorcze zestawienia informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz inicjuje i monitoruje terminowe regulowanie zobowiązań publiczno-prawnych związanych z opłatami środowiskowymi, podatkiem od nieruchomości oraz opłatami za użytkowanie wieczyste nieruchomości.
- Sporządza sprawozdawczość dotycząca nieruchomości.”
- § 67 otrzymuje brzmienie:
„Dział Inwestycji i Remontów
- Sekcja Inwestycji i Remontów,
- Sekcja Realizacji Inwestycji Unijnych.
-
Ogólne zadania jednostki:
- Realizuje bieżącą działalność uczelni w zakresie gospodarki remontowej i inwestycyjnej oraz rozwoju.
- Nadzoruje inwestycje budowlane realizowane przez uczelnię,
- Organizuje współpracę z przedsiębiorstwami zapewniającymi uczelni realizację potrzeb inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych w trybie wykonawstwa zleconego.
- Opracowuje plany remontów i inwestycji,
- Współdziała z Działem Administracji i Transportu w zakresie zapewnienia właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń energetycznych, gazowych, odgromowych, wentylacyjnych, hydrantowych i alarmowych,
- Przygotowuje, realizuje i rozlicza europejskie projekty inwestycyjne od zaprogramowania do upływu rękojmi na roboty budowlane.
2. Zadania Sekcji Inwestycji i Remontów:
- Uczestniczy w opracowaniu planów remontów i inwestycji obiektów dydaktycznych i domów studenckich.
- Przygotowuje założenia, wytyczne oraz uzgodnienia z użytkownikami do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej inwestycji, remontów kapitalnych i bieżących budynków z uwzględnieniem aktualnych przepisów.
- Nadzoruje sprawy związane z eksploatacją, konserwacją i bieżącymi remontami instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych, wentylacyjnych, elektrycznych i teletechnicznych.
- Zapewnia prawidłowe funkcjonowanie central telefonicznych.
- Przygotowuje, kontroluje i nadzoruje procesy inwestycyjne.
- Przygotowuje, kontroluje i nadzoruje remonty budynków istniejących.
- Kontroluje prawidłowość rozliczeń finansowych inwestycji, remontów i eksploatacji oraz prowadzi rejestr ich kosztów.
- Współpracuje przy przygotowaniu informacji o zakresie korzystania ze środowiska.
- Uczestniczy w odbiorach technicznych nowych obiektów oraz przygotowuje dokumentacje dotyczącą ich włączenia do składników majątkowych UG.
- Przyjmuje, ewidencjonuje, gromadzi i udostępnia dokumentację techniczną obiektów (archiwum).
- Bierze udział w pracach związanych z przygotowaniem wniosków o dofinansowanie inwestycji.
- Bierze udział w rozliczaniu środków finansowych na remonty i inwestycje oraz sporządza sprawozdania z poniesionych nakładów.
- Uczestniczy w komisyjnych przeglądach obiektów Uniwersytetu Gdańskiego w celu określenia ich stanu technicznego.
- Kontroluje przestrzeganie przepisów i zasad BHP oraz ochrony p.poż w trakcie realizacji prac remontowych i inwestycyjnych.
3. Zadania Sekcji Realizacji Inwestycji Unijnych:
- Przygotowuje, kontroluje i nadzoruje procesy inwestycyjne w ramach projektów współfinansowanych z środków Unii Europejskiej.
- Realizuje projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w zakresie rzeczowym i finansowym oraz współpracuje z koordynatorami projektów, instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi, pośredniczącymi i finansującymi.
- Przygotowuje założenia, wytyczne oraz uzgodnienia z użytkownikami do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynków z uwzględnieniem aktualnych przepisów.
- Przygotowuje informacje do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu.
- Bierze udział w pracach związanych z przygotowaniem wniosków o dofinansowanie inwestycji.
- Kontroluje prawidłowość realizacji rzeczowej i rozliczeń finansowych inwestycji, w szczególności pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finasowym inwestycji.
- Przyjmuje, ewidencjonuje, gromadzi i udostępnia dokumentację techniczną obiektów oraz dokumentację projektów, o których mowa w pkt 1), w zakresie ich realizacji (archiwum).
- Sporządza sprawozdania z poniesionych nakładów finansowych dla potrzeb władz uczelni i jednostek finansujących, w tym wnioski o płatność.
- Uczestniczy w odbiorach technicznych obiektów oraz przygotowuje dokumentację dotyczącą ich włączenia do składników majątkowych UG.
- Kontroluje przestrzeganie przepisów i zasad BHP oraz ochrony p.poż w trakcie realizacji prac inwestycyjnych.
- Współpracuje w szczególności z Działem Zamówień Publicznych oraz kontrolami zewnętrznymi.”
- Skreśla się § 67a (zadania Zespołu do spraw Realizacji Inwestycyjnych Projektów Unijnych).
- Skreśla się § 68a (zadania Samodzielnej Sekcji Głównego Energetyka i Automatyka).
- Dodaje się § 76a w brzmieniu:
„Dział Kontrolingu (w organizacji do dnia 1 stycznia 2013 roku)
- Współpracuje z kierownikami jednostek Uniwersytetu Gdańskiego w zakresie opracowania i monitorowania planów rzeczowo-finansowych i zadaniowych tych jednostek.
- Monitoruje i kontroluje plany rzeczowo-finansowe wybranych funkcji Uczelni, w tym np. procesy dydaktyczne, badawcze, pomoc materialna dla studentów.
- Prowadzi bieżącą kontrolę przychodów i kosztów (wpływów i wydatków) jednostek organizacyjnych, bada rentowność poszczególnych zadań (form studiów, kierunków kształcenia itp.) i obszarów.
- Przygotowuje raporty, prognozy, analizy przychodów, kosztów i przepływów pieniężnych w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego oraz w obszarze ogólnouczelnianym.
- Koordynuje prace dotyczące budżetowania jednostek i zadań, opracowywania planów rzeczowo-finansowych i monitoruje przebieg ich realizacji.
- Współdziała w tworzeniu i optymalizacji procesów dotyczących gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych.
- Odpowiada za sprawozdawczość wewnętrzną (zarządczą).”
§ 3
- W tekście Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Gdańskiego tiret zastępuje się odpowiednio ustępami i punktami, zgodnie z zasadami opracowywania i wydawania wewnętrznych aktów normatywnych w Uniwersytecie Gdańskim.
- Ujednolicony tekst Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Gdańskiego stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z wyjątkiem § 1 ust. 1 pkt 9) i 10) oraz § 2 pkt 6) i 14), które wchodzą w życie 1 stycznia 2013 roku.
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Bernard Lammek
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
REGULAMIN ORGANIZACYJNY ADMINISTRACJI UG | 280.31 KB |
Kopia do wydruku | 1.05 MB |