fbpx Uchwała nr 48/07 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 28 czerwca 2007 roku w sprawie utworzenia na Wydziale Nauk Społecznych studiów podyplomowych Reklama i marketing medialny | Biuletyn Informacji Publicznej

Uchwała nr 48/07
Senatu Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
28 czerwca 2007 roku
w sprawie utworzenia na Wydziale Nauk Społecznych studiów podyplomowych Reklama i marketing medialny

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje
Powiązane hasła: 

Na podstawie § 36 ust. 6 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego uchwala się, co następuje:

§ 1

Na Wydziale Nauk Społecznych, od roku akademickiego 2007/2008 tworzy się studia podyplomowe Reklama i marketing medialny.

§ 2

Założenia merytoryczne studiów, program studiów wraz z obsadą kadrową oraz ich kosztorys zawiera załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
dr hab. Andrzej Ceynowa, prof. UG

Ostatnia modyfikacja: 
środa, 14 kwietnia 2021 roku, 13:50
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz