Uchwała nr 30/94 Senatu Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 11 lipca 1994 rokuw sprawie zasad przyznawania nagród rektora UG dla pracowników nie będących nauczycielami akademickimi
Na podstawie ustawy z dnia 12 września 1990 roku o szkolnictwie wyższym /Dz. U. nr 65, poz. 385; z 1992 roku nr 54, poz. 254 i nr 63, poz. 314 oraz z 1994 roku nr 1, poz. 3 i nr 43, poz. 163/ ustala się, co następuje:
§ 1
- Dla pracowników UG nie będących nauczycielami akademickimi za osiągnięcia w pracy zawodowej tworzy się specjalny fundusz nagród w wysokości 1% planowanych rocznych wynagrodzeń osobowych.
- W ramach utworzonego funduszu nagród wydziela się kwotę pozostającą w dyspozycji rektora w wysokości nie przekraczającej 10%.
- Pozostałą część funduszu rozdziela się na poszczególne grupy pracownicze proporcjonalnie do funduszu pałac pracowników danej grupy.
§ 2
Wysokość indywidualnej nagrody ustala corocznie rektor UG.
§ 3
Nagrody przyznaje się za:
- szczególne osiągnięcia w wykonywaniu konkretnych zadań służbowych;
- wyróżniające się wykonywanie ogółu obowiązków służbowych wynikających z zakresu czynności pracownika.
§ 4
- Wniosek o przyznanie nagrody za szczególne osiągnięcia w wykonywaniu konkretnych zadań służbowych może być zgłoszony w każdym terminie po dokonaniu oceny wykonanego zadania.
- Nagrody za wyróżniające się wykonywanie ogółu obowiązków służbowych mogą być przyznawane corocznie, w terminie przyznawania nagród.
§ 5
- Wnioski o przyznanie nagrody dla poszczególnych pracowników zgłaszają bezpośredni przełożeni pracowników.
- Proponowane wysokości nagród nie mogą w sumie przekroczyć wielkości środków finansowych przyznanych danej jednostce organizacyjnej.
- W przypadku nie wykorzystania środków, o których mowa w ust. 2 , pozostałością dysponuje rektor UG.
- Wnioski o nagrody należy sporządzać wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu i przekazywać do Działu Spraw Osobowych w ustalonych terminach.
§ 6
- Wnioski o przyznanie nagród opiniuje komisja powołana przez rektora.
- Ww. komisja ustala listę kandydatów do nagród i przedstawia ją do zatwierdzenia rektorowi.
§ 7
- Rektor z własnej inicjatywy przyznaje nagrodę dyrektorowi administracyjnemu uczelni.
- Rektor z własnej inicjatywy, podając uzasadnienie, może przyznać nagrodę dla każdego pracownika nie będącego nauczycielem akademickim, w ramach funduszu, o którym mowa w § 1 ust. 2.
§ 8
- Pracownicy, którzy zostali ukarani karami dyscyplinarnymi , nie mogą być nagradzani przed upływem roku od daty ukarania.
- Nie mogą otrzymać nagrody z tytułu wymienionego w § 3 ust. 2 pracownicy, którzy zatrudnieni są w UG krócej niż 1 rok.
§ 9
O przyznaniu nagrody Dział Spraw Osobowych zawiadamia pracownika na piśmie, podając tytuł, z którego pracownik nagrodę otrzymał.
§ 10
Traci moc obowiązującą Regulamin przyznawania nagród rektora dla pracowników UG nie będących nauczycielami akademickimi z dnia 1 lipca 1986 roku.
§ 11
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od 1 lipca 1994 roku.
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Wniosek o przyznanie nagrody rektora UG | 22.23 KB |