Zarządzenie nr 36/R/16 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 4 maja 2016 rokuw sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Administracji Uniwersytetu Gdańskiego
Na podstawie art. 66 ust 2 pkt 4 i art. 83 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 572 ze zm.), § 41 ust. 1 i § 144 Statutu UG (t.j. załącznik nr 1 do uchwały nr 49/15 Senatu UG z dnia 25 czerwca 2015 r. w sprawie zmiany Statutu Uniwersytetu Gdańskiego) oraz § 8 ust. 2 Regulaminu organizacyjnego administracji UG (zarządzenie Rektora UG nr 3/R/14 z dnia 22 stycznia 2014 roku w sprawie Regulaminu organizacyjnego administracji Uniwersytetu Gdańskiego ze zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1.
1. W celu usprawnienia i zdynamizowania działań związanych z informatyzacją Uczelni, w strukturze organizacyjnej administracji Uniwersytetu Gdańskiego tworzy się stanowisko Zastępcy Kanclerza ds. Informatyzacji.
2. Szczegółowy zakres kompetencji oraz zadania Zastępcy Kanclerza ds. Informatyzacji zostaną określone w Regulaminie Organizacyjnym Administracji Uniwersytetu Gdańskiego najpóźniej do dnia 1 sierpnia 2016 roku.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Bernard Lammek
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 146 KB |