fbpx Uchwała nr 73/14 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 30 października 2014 roku w sprawie zmiany uchwały nr 82/10 Senatu UG w sprawie wprowadzenia Regulaminu „Zadania oraz zasady funkcjonowania komisji senackich Uniwersytetu Gdańskiego” | Biuletyn Informacji Publicznej

Uchwała nr 73/14
Senatu Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
30 października 2014 roku
w sprawie zmiany uchwały nr 82/10 Senatu UG w sprawie wprowadzenia Regulaminu „Zadania oraz zasady funkcjonowania komisji senackich Uniwersytetu Gdańskiego”

Status aktu: obowiązujący

Na podstawie § 37 ust. 2 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego uchwala się co następuje:

 

§ 1

W Regulaminie „Zadania oraz zasady funkcjonowania komisji senackich Uniwersytetu Gdańskiego” stanowiącym załącznik do uchwały nr 82/10 Senatu UG z dnia 15 grudnia 2010 roku § 3 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„Członkowie komisji osobiście uczestniczą w jej pracach, a swoją obecność potwierdzają na imiennej liście obecności. W wyjątkowym przypadku dziekan, dyrektor (kierownik) jednostki organizacyjnej, przewodniczący samorządu studentów lub doktorantów może delegować na posiedzenie komisji innego przedstawiciela Wydziału (jednostki organizacyjnej), powiadamiając o tym przewodniczącego Komisji przed rozpoczęciem posiedzenia. Przewodniczący przekazuje tę informację członkom komisji. Osoba delegowana przez dziekana, dyrektora (kierownika) jednostki organizacyjnej, przewodniczącego samorządu studentów lub doktorantów może głosować wyłącznie na podstawie pisemnego upoważnienia osoby, którą zastępuje”.

 

§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczący Senatu
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Bernard Lammek

Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku45.74 KB
Ostatnia modyfikacja: 
środa, 19 grudnia 2018 roku, 13:51
Treść ostatnio zmodyfikowana przez:
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz