Uchwała nr 73/14 Senatu Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 30 października 2014 rokuw sprawie zmiany uchwały nr 82/10 Senatu UG w sprawie wprowadzenia Regulaminu „Zadania oraz zasady funkcjonowania komisji senackich Uniwersytetu Gdańskiego”
Na podstawie § 37 ust. 2 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego uchwala się co następuje:
§ 1
W Regulaminie „Zadania oraz zasady funkcjonowania komisji senackich Uniwersytetu Gdańskiego” stanowiącym załącznik do uchwały nr 82/10 Senatu UG z dnia 15 grudnia 2010 roku § 3 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„Członkowie komisji osobiście uczestniczą w jej pracach, a swoją obecność potwierdzają na imiennej liście obecności. W wyjątkowym przypadku dziekan, dyrektor (kierownik) jednostki organizacyjnej, przewodniczący samorządu studentów lub doktorantów może delegować na posiedzenie komisji innego przedstawiciela Wydziału (jednostki organizacyjnej), powiadamiając o tym przewodniczącego Komisji przed rozpoczęciem posiedzenia. Przewodniczący przekazuje tę informację członkom komisji. Osoba delegowana przez dziekana, dyrektora (kierownika) jednostki organizacyjnej, przewodniczącego samorządu studentów lub doktorantów może głosować wyłącznie na podstawie pisemnego upoważnienia osoby, którą zastępuje”.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Senatu
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Bernard Lammek
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 45.74 KB |