fbpx Zarządzenie nr 9/K/19 Kanclerza Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 3 grudnia 2019 roku w sprawie obowiązków związanych z zabezpieczeniem materiałów (w tym dokumentacji) w przypadku opuszczenia lokalu lub obiektu Uniwersytetu Gdańskiego... | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 9/K/19
Kanclerza Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
3 grudnia 2019 roku
w sprawie obowiązków związanych z zabezpieczeniem materiałów (w tym dokumentacji) w przypadku opuszczenia lokalu lub obiektu Uniwersytetu Gdańskiego wyłączonego z eksploatacji lub przeznaczonego do sprzedaży

Status aktu: obowiązujący
Data wejścia w życie: 
wtorek, 3 grudnia 2019 roku

Na podstawie § 90 ust. 4 i § 147 ust. 1 i 2 pkt 5 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 roku – zarządza się, co następuje:

 

 

§ 1.

  1. Przed opuszczeniem lokalu lub obiektu przygotowywanego do wyłączenia z eksploatacji lub przeznaczonego do sprzedaży kierownik jednostki organizacyjnej zajmujący dany lokal lub obiekt ma obowiązek powołać zespół do zabezpieczenia i zabrania wszelkich materiałów i dokumentów:
  1. dokumentacja podlegająca archiwizacji powinna zostać przekazana do Archiwum UG zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami Uniwersytetu Gdańskiego;

  2. dokumentacja nie podlegająca archiwizacji powinna zostać zabezpieczona i zabrana do nowej lokalizacji.

  1. Przed opuszczeniem lokalu lub obiektu kierownik jednostki organizacyjnej ma obowiązek przekazania administratorowi obiektu pisemnego oświadczenia o zabezpieczeniu i zabraniu wszelkich materiałów i dokumentów z opuszczanego lokalu lub obiektu.

  2. Po opuszczeniu przez daną jednostkę organizacyjną lokalu lub obiektu wyłączanego z eksploatacji albo  przeznaczonego do sprzedaży – administrator obiektu zobowiązany jest do:

  1. dokonania przeglądu i sprawdzenia wszystkich pomieszczeń w danym obiekcie pod kątem ich opróżnienia;
  2. dopilnowania, aby w obiekcie nie pozostały żadne materiały i dokumenty należące do użytkownika;
  3. sporządzenia notatki potwierdzającej, że w obiekcie nie pozostały żadne materiały i dokumenty i przekazanie jej do swojego przełożonego.
  1. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek materiałów i dokumentów pozostawionych w obiekcie, administrator obiektu zobowiązany jest do ich zabezpieczenia, a następnie do poinformowania o tym fakcie swojego przełożonego – Kierownika Działu Administracji i Transportu.
  2. Kierownik Działu Administracji i Transportu informuje o tym kierownika jednostki organizacyjnej i podejmuje odpowiednie działania mające na celu spowodowanie usunięcie wszelkich nieprawidłowości.

 

§ 2.

Wykonanie niniejszego zarządzenia powierza się osobom odpowiedzialnym za administrowanie terenem i budynkami Uczelni.

 

§ 3.

Nadzór nad realizacją niniejszego zarządzenia sprawuje Zastępca Kanclerza ds. Administracyjnych

 

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

p.o. Kanclerza

Uniwersytetu Gdańskiego

mgr Marta Mularczyk

Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku475.91 KB
Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 5 grudnia 2019 roku, 8:45
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Sławomir Ważny
Treść wprowadzona przez: Sławomir Ważny