Zarządzenie nr 9/K/19 Kanclerza Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 3 grudnia 2019 rokuw sprawie obowiązków związanych z zabezpieczeniem materiałów (w tym dokumentacji) w przypadku opuszczenia lokalu lub obiektu Uniwersytetu Gdańskiego wyłączonego z eksploatacji lub przeznaczonego do sprzedaży
Na podstawie § 90 ust. 4 i § 147 ust. 1 i 2 pkt 5 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 roku – zarządza się, co następuje:
§ 1.
- Przed opuszczeniem lokalu lub obiektu przygotowywanego do wyłączenia z eksploatacji lub przeznaczonego do sprzedaży kierownik jednostki organizacyjnej zajmujący dany lokal lub obiekt ma obowiązek powołać zespół do zabezpieczenia i zabrania wszelkich materiałów i dokumentów:
-
dokumentacja podlegająca archiwizacji powinna zostać przekazana do Archiwum UG zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami Uniwersytetu Gdańskiego;
-
dokumentacja nie podlegająca archiwizacji powinna zostać zabezpieczona i zabrana do nowej lokalizacji.
-
Przed opuszczeniem lokalu lub obiektu kierownik jednostki organizacyjnej ma obowiązek przekazania administratorowi obiektu pisemnego oświadczenia o zabezpieczeniu i zabraniu wszelkich materiałów i dokumentów z opuszczanego lokalu lub obiektu.
-
Po opuszczeniu przez daną jednostkę organizacyjną lokalu lub obiektu wyłączanego z eksploatacji albo przeznaczonego do sprzedaży – administrator obiektu zobowiązany jest do:
- dokonania przeglądu i sprawdzenia wszystkich pomieszczeń w danym obiekcie pod kątem ich opróżnienia;
- dopilnowania, aby w obiekcie nie pozostały żadne materiały i dokumenty należące do użytkownika;
- sporządzenia notatki potwierdzającej, że w obiekcie nie pozostały żadne materiały i dokumenty i przekazanie jej do swojego przełożonego.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek materiałów i dokumentów pozostawionych w obiekcie, administrator obiektu zobowiązany jest do ich zabezpieczenia, a następnie do poinformowania o tym fakcie swojego przełożonego – Kierownika Działu Administracji i Transportu.
- Kierownik Działu Administracji i Transportu informuje o tym kierownika jednostki organizacyjnej i podejmuje odpowiednie działania mające na celu spowodowanie usunięcie wszelkich nieprawidłowości.
§ 2.
Wykonanie niniejszego zarządzenia powierza się osobom odpowiedzialnym za administrowanie terenem i budynkami Uczelni.
§ 3.
Nadzór nad realizacją niniejszego zarządzenia sprawuje Zastępca Kanclerza ds. Administracyjnych
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
p.o. Kanclerza
Uniwersytetu Gdańskiego
mgr Marta Mularczyk
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 475.91 KB |