Zarządzenie nr 4/R/19 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 16 stycznia 2019 rokuw sprawie Komisji do spraw opracowania projektu Regulaminu Pracy Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
16 stycznia 2019 rokuNiniejszy akt normatywny NIE obowiązuje
Data wejścia w życie:
środa, 16 stycznia 2019 rokuNa podstawie § 41 ust. 2 pkt 8 i ust. 3 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 8 czerwca 2006 roku (ze zm.) – zarządza się, co następuje:
§ 1.
Powołuje się Komisję do spraw opracowania projektu Regulaminu Pracy Uniwersytetu Gdańskiego w następującym składzie:
- mgr Izabela Dąbrowska – Dyrektor Centrum Zarządzania Zasobami Ludzkimi – Przewodnicząca Komisji,
- mgr Anna Smykowska – Kierownik Działu Kształcenia,
- mgr Marcin Brzeski – Zastępca Kierownika Działu Kształcenia,
- mgr Marek Kumiński – Biuro Prawne,
- mgr Magdalena Żabczyńska – Biuro Prawne,
- mgr Barbara Stożkowska – Zastępca Kierownika Działu Kadr,
- mgr Anna Pauli – Kierownik Biura Organizacji Legislacji – Sekretarz Komisji.
§ 2.
- Zadaniem Komisji jest przygotowanie projektu nowego Regulaminu Pracy Uniwersytetu Gdańskiego do dnia 31 maja 2019 roku.
- Komisja może włączyć do prac inne osoby, jeśli uzna, że są one niezbędne do realizacji zadania.
- Obsługę administracyjną Komisji zapewnia Biuro Organizacji i Legislacji.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
Uniwersytetu Gdańskiego
dr hab. Jerzy Piotr Gwizdała
profesor nadzwyczajny
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 154.13 KB |
Ostatnia modyfikacja:
czwartek, 13 maja 2021 roku, 13:55Data publikacji:
piątek, 18 stycznia 2019 roku, 12:43 Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Sławomir Ważny