Zarządzenie nr 152/R/21 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 13 października 2021 rokuw sprawie powołania Rady do spraw Informatyzacji Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
13 października 2021 rokuStatus aktu: obowiązujący
Data wejścia w życie:
środa, 13 października 2021 rokuNa podstawie § 33 ust. 1, § 34 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 oraz § 39 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 roku (ze zm.) – zarządza się, co następuje:
§ 1.
1. Powołuje się Radę do spraw Informatyzacji Uniwersytetu Gdańskiego w składzie:
1) Kanclerz – Przewodniczący Rady;
2) Zastępca Kanclerza ds. Informatyzacji, Komunikacji i Promocji – Zastępca Przewodniczącego Rady;
3) Prorektor ds. Studentów i Jakości Kształcenia;
4) Prorektor ds. Innowacji i Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym;
5) Prorektor ds. Badań Naukowych;
6) Prorektor ds. Współpracy Międzynarodowej;
7) Kwestor;
8) Dyrektor Centrum Informatycznego;
9) Dyrektor Centrum Spraw Pracowniczych;
10) Inspektor Ochrony Danych.
2. Przewodniczący może włączyć do prac inne osoby, jeśli uzna, że są one niezbędne do realizacji zadań Rady.
3. Skład Rady może być uzupełniany czasowo o ekspertów merytorycznych i technicznych, których zadaniem jest stworzenie rozwiązania lub usprawnienia mającego na celu ramowe nakreślenie potrzeb technicznych oraz merytorycznych, w tym zmian legislacyjnych, potrzebnych do zinformatyzowania danego obszaru bądź usprawnienia przebiegu procesów w nim zachodzących.
§ 2.
Do zadań Rady należy w szczególności:
1) wyrażanie opinii oraz wyznaczanie kierunków rozwoju Centrum Informatycznego;
2) stworzenie Strategii Informatyzacji UG oraz nadzorowanie jej realizacji;
3) wyrażanie opinii w sprawie wykorzystania środków finansowych, aparatury i innych składników mienia pozostających w dyspozycji Centrum Informatycznego;
4) decydowanie o uruchomieniu nowych inicjatyw w zakresie informatyzacji oraz określanie ich priorytetu;
5) rozpatrywanie innych spraw dotyczących funkcjonowania Centrum Informatycznego, wniesionych przez Rektora, Prorektora, Dyrektora lub na wniosek co najmniej trzech członków Rady;
6) identyfikacja i priorytetyzacja potrzeb informatycznych Uczelni względem ich zasadności biznesowej;
7) cykliczne przeprowadzenie analizy zasobów informatycznych Uczelni;
8) cykliczne przeprowadzanie analizy zasadności biznesowej kontynuacji trwających projektów.
§ 3.
1. Posiedzenia Rady zwołuje Przewodniczący z własnej inicjatywy, na wniosek Rektora lub członka Rady.
2. Posiedzenia Rady odbywają się nie rzadziej niż raz w semestrze.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie w dniem podpisania.
Rektor
Uniwersytetu Gdańskiego
/-/
prof. dr hab. Piotr Stepnowski
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 125.07 KB |
Ostatnia modyfikacja:
piątek, 15 października 2021 roku, 10:24Data publikacji:
piątek, 15 października 2021 roku, 10:24 Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Alicja Pyskło